Faust @ 02/05/2023 00:19

Ukazała się nowa wersja emulatora 8 bitowej konstrukcji SHARP MZ-800. Teraz możemy dzięki pracy Michała Hucika przyglądnąć się bazie softwarowej udawanej maszyny. Sam emulator, pisany pod Linuksa i Windows, wymaga od nas skorzystania z bibliotek GTK3 Sporo softu akceptowalnego przez emulatorem znajdziecie np. SCAV.CZ

Faust @ 28/01/2022 22:54

[Sharp] MZ-800 Emulator 1.0.7 27/01/2022
Ukazała się nowa wersja emulatora 8 bitowej konstrukcji SHARP MZ-800. Mikrokomputer, który był dość interesującą konstrukcją pod względem ilości peryferiów (miał m.in. wbudowany magnetofon i plotter (mz-810)), niestety w Polsce był konstrukcją całkowicie nieznaną. Będąc złośliwym nie do końca nieznaną, jednak ilość oprogramowania i jego jakość rozrywkowa pozostawiała wiele do życzenia (mam wrażenie, że miejscami nawet ZX81 posiadało znacznie bardziej rozbudowaną bazę oprogramowania). Mój przyjaciel z czasów szkolnych posiadał Sharpa, mój szef miał Sharpa (od momentu, gdy się tego dowiedziałem, dużo mu wybaczyłem - to było trudne dzieciństwo). Teraz możemy dzięki pracy Michała Hucika przyglądnąć się » więcej

Faust @ 17/09/2018 21:24

[Sharp] MZ-800 Emulator 1.0.4
Ukazała się nowa wersja emulatora 8 bitowej konstrukcji SHARP MZ-800. Mikrokomputer, który był dość interesującą konstrukcją pod względem ilości peryferiów (miał m.in. wbudowany magnetofon i plotter (mz-810)), niestety w Polsce był konstrukcją całkowicie nieznaną. Teraz możemy dzięki pracy Michała Hucika przyglądnąć się bazie softwarowej udawanej maszyny. Sam emulator, pisany pod Linuksa i Windows, wymaga od nas skorzystania z bibliotek GTK3 Sporo softu akceptowalnego przez emulatorem znajdziecie np. SCAV.CZ

Faust @ 27/09/2015 00:44

Ukazała się nowa wersja emulatora 8 bitowej konstrukcji SHARP MZ-800. Mikrokomputer, który był dość interesującą konstrukcją pod względem ilości peryferiów (miał m.in. wbudowany magnetofon i plotter (mz-810)), niestety w Polsce był konstrukcją całkowicie nieznaną. Teraz możemy dzięki pracy Michała Hucika przyglądnąć się bazie softwarowej udawanej maszyny. Sam emulator, pisany pod Linuksa i Windows, wymaga od nas skorzystania z bibliotek GTK3

Faust @ 01/06/2011 07:51

[GB/CGB] SharpBoy 0.4
Nowa wersja emulatora CGB/GB - Sharp Boy'a na horyzoncie z całkiem pokaźną ilością zmian i poprawek. Ciekawostką tej edycji jest wsparcie dla WiiRemote (co powinno uprzyjemnić np. gry w Kirby Tilt, w której wykorzystywany jest czujnik położenia). Trzeba przeznać, iż  wersji na wersję emulatorek naprawdę nabiera rozmachu i to nie przez obsługę wynalazku Nintendo.  Emulator wymaga dodatku .net Microsoftu.

Faust # AEP | 11/05/2011 20:08

[GB/CGB] SharpBoy 0.3
SharpBoy jest nowym emulatorem konsolki NINTENDO GameBoy i Color GameBoy, niestety sformułowanie nowy nie jest najlepszą nobilitacją - program został napisany w C#, wymaga biblioteki SlimDX znaczy się czerpie garściami z nowych narzędzi programistycznych, które pod starszymi systemami średnio się sprawdzają.  Nowa wersja wspiera spakowane archiwa (zip), poprawę mechanizmu frameskippingu (omijanie klatek celem podniesienia prędkości działania na starych konstrukcji) i przedewszystkim parę zmian w kodzie, które powinny pozwolić na odpalenie niektórych programów, które do tej pory nie chciały poprawnie działać z emulatorami.

Faust @ 03/04/2011 20:59

[GB/CGB] SharpBoy 0.2
SharpBoy jest nowym emulatorem konsolki NINTENDO GameBoy i Color GameBoy, niestety sformułowanie nowy nie jest najlepszą nobilitacją - program został napisany w C#, wymaga biblioteki SlimDX znaczy się czerpie garściami z nowych narzędzi programistycznych, które pod starszymi systemami średnio się sprawdzają.  Sporo zmian zostało zaimplementowane w wersji 0.2 - między innymi możliwość rekonfiguracji sterowania, możliwość odpalenia emu w trybie CGB/GB, poprawę działania ZELDY: Oracle pod tym emulatorem i masę poprawek technicznych, które poprawiają proces emulacji. Jak większość początkujących projektów, emulator nieobsługuje spakowanych archiwów, przydałby mu się także ogranicznik FPS. Jednak jak na trzecią publiczną odsłonę, w tym jedną wtopę, działa bardzo » więcej

Faust @ 02/04/2011 02:21

[GB/CGB] SharpBoy 0.1a
SharpBoy jest nowym emulatorem konsolki NINTENDO GameBoy i Color GameBoy, niestety sformułowanie nowy nie jest najlepszą nobilitacją - program został napisany w C#, wymaga biblioteki SlimDX znaczy się czerpie garściami z nowych narzędzi programistycznych, które pod starszymi systemami średnio się sprawdzają.  Wersja 0.1a, druga wersja udostępniona przez autora, pozwala w końcu poprawnie odpalić ten emulator, wcześniejsza potrafiła się zawiesić na niektórych konfiguracjach już przy starcie.   Gremlins Unleashed: Gizmo Kaka... przed SharpBoyem jeszcze trochę wersji, nim będziemy się cieszyć dobrą emulacją gier dla NINTENDO COLOR BOY\'a.     v0.1a (March 30th 2011) Bugfix release, fixed possible crashes at startup Notes and bugs: Emulation is still incomplete and has bugs, » więcej

Faust # AEP | 30/03/2011 02:13

[GB/CGB] SharpBoy 0.1
SharpBoy jest nowym emulatorem konsolki NINTENDO GameBoy i Color GameBoy, niestety sformułowanie nowy nie jest najlepszą nobilitacją - program został napisany w C#, wymaga biblioteki SlimDX znaczy się czerpie garściami z nowych narzędzi programistycznych, które pod starszymi systemami średnio się sprawdzają.        Notes and bugs: Emulation is still incomplete and has bugs, especially with GBC games No sound, serial link, SGB, etc. for now No documentation yet either; controls cannot be changed from within the program (edit config.xml manually after first run) GUI has some quirks (ex. window resizing), FPS limit and counter aren't accurate Debugger slows down emulation speed considerably, needs some serious optimization Probably more... ...and despite this, there's a bunch of playable » więcej
!!!!
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU