!

[nes] Pokemon Mini 0.6

[1] @ środa, 17 Czerwca 2015 23:11CET

[nes] Pokemon Mini 0.6

Emulatorek dość nietypowej konsolki Pokemon Mini doczekał się kolejnej aktualizacji.

 

 

NES Pokemini:Pokemon Zany Cards (2002)
Pokemon Zany Cards (2002)

-: 0.60 Changes :-

  • Changed version format to only 2 fields to avoid confusion
  • Fixed RTC month being reported wrong from host
  • Adjusted graphics, now it display darker shades to match more closely the real system
  • Added 2 new options: LCD contrast and LCD bright
  • Changed the way analog LCD mode works, now it's less blurry and can do up to 5 shades without artifacts
  • SDL port has been upgraded to SDL 2, this brings Haptic support and other improvements
  • New Keyboard/Joystick option to allow checking inputs
  • Applying joystick settings now can (re)enable the device
  • Share EEPROM is now disabled by default
  • Emulator can be compiled for 64-bit CPU without issues now
  • Limited sync-cycles to 64 on 'accurancy' platforms

Win32 Only:

  • Corrected Direct3D issue in some GPUs
  • Sound write position is now handled correctly

NDS Only:

  • Added 3-in-1 rumble support

PSP Only:

  • Analog stick now works
  • Added FPS display under Platform... (default is off)
  • Reached 100% emulation by skipping 1 frame, aparently hardware is limited to 60fps max

Dreamcast Only:

  • Improved sound latency (thanks BlueCrab).
  • Added FPS display under Platform... (default is off)

Debugger Only:

  • Minor fixes
  • Trace history is now 10000 instructions instead of 256
  • Added copy & paste buttons to timing counters
→ [nes] Pokemon Mini 0.5.4

0.5.4 Changes :-

  • Fixed savestates load/save
  • Minor changes

PSP Only:

  • Timezone is now handled correctly

-: 0.5.3 Changes :-

  • Fixed command-line parsing which caused problems with lastest GCC
  • Directory '.' no longer listed
  • Configurations now save the directory of the last ROM loaded
  • Improved support on color PRC (now works on framebuffer and LCD)

Dreamcast Only:

  • Added read/write VMU support
  • EEPROM write disabled by default

Debugger Only:

  • Fixed "Add watchpoint at..." in Memory Viewer
  • Added symbols list window
  • Added run trace window
  • Added "Go to cartridge IRQ" with ability to decode the address
  • Middle and Right click now set breakpoint/watchpoint
  • Go to address/IRQ now highlight the location
  • Added autorun .min after load
  • Fixed offset of CE jump instructions

NDS Only:

  • Removed real battery status

 

→ [nes] Pokemon Mini 0.5.3

  -: 0.5.3 Changes :-

  • Fixed command-line parsing which caused problems with lastest GCC
  • Directory '.' no longer listed
  • Configurations now save the directory of the last ROM loaded
  • Improved support on color PRC (now works on framebuffer and LCD)
  • Debugger Only:
    • Fixed "Add watchpoint at..." in Memory Viewer
    • Added symbols list window
    • Added run trace window
    • Added "Go to cartridge IRQ" with ability to decode the address
    • Middle and Right click now set breakpoint/watchpoint
    • Go to address/IRQ now highlight the location
    • Added autorun .min after load
    • Fixed offset of CE jump instructions
wstecz17/06/2015 23:11
Inne treści związane z tematem
[NDS] DESMUME 0.0.0.1378 (4a53a30b) DevBuild 13 May, 2024 [NDS] DESMUME 0.0.0.1378 (4a53a30b) DevBuild 13 May, 2024
O Desmume i jego deweloperskich wersjach DeSmuMe naprawdę dawno już nie wspomniałem. Projekt ma się dobrze i cały czas coś się dzieje na zapleczu, może nie jest już tak spektakularnie gdy w zasadzie był jedynym żywym wśród emulatorów Nintendo DS, ale jednak. Sporym minusem zabawy z DeSmume jest ostatnio problem z dostępem do buildów z AppVeyor, w sumie nie ...
[SNES] DevSnes9x 1.63-1406 (8f417765) DevBuild 13 May, 2024 2 [SNES] DevSnes9x 1.63-1406 (8f417765) DevBuild 13 May, 2024 2
Nowy Devbuild emulatora konsoli Super Nintendo - Snes9X z Snes9X AppVeyor. Obiecuję od czasu, do czasu zerkać zwłaszcza gdy poprawki będą dotyczył wersji Windows (pozostałe warto śledzić na stronie projektu). Ostatnie zmiany dotyczą w szczególności MacOS, nic tu dla Windowsowców;). Wersję pod MacOS można pobrać z tego automatu - ackolwiek najnowsza wersja jeszcze ...
[SNES] Snes9x 1.63.3 (2bb7723) DevBuild 28/04/2024 [SNES] Snes9x 1.63.3 (2bb7723) DevBuild 28/04/2024
Nowy Devbuild emulatora konsoli Super Nintendo - Snes9X z Snes9X AppVeyor. Obiecuję od czasu, do czasu zerkać zwłaszcza gdy poprawki będą dotyczył wersji Windows (pozostałe warto śledzić na stronie projektu). Ostatnie zmiany dotyczą w szczególności MacOS, nic tu dla Windowsowców;). Wersję pod MacOS można pobrać z tego automatu - ackolwiek najnowsza wersja jeszcze ...
[SNES] Snes9x 1.63.3 (0ae69cd) DevBuild 18/04/2024 [SNES] Snes9x 1.63.3 (0ae69cd) DevBuild 18/04/2024
Nowy Devbuild emulatora konsoli Super Nintendo - Snes9X z Snes9X AppVeyor. Obiecuję od czasu, do czasu zerkać zwłaszcza gdy poprawki będą dotyczył wersji Windows (pozostałe warto śledzić na stronie projektu). Ostatnie zmiany dotyczą w szczególności MacOS, nic tu dla Windowsowców;). Wersję pod MacOS można pobrać z tego automatu - ackolwiek najnowsza wersja jeszcze ...
[CGB] SameBoy 0.16.3 12/04/2024 [CGB] SameBoy 0.16.3 12/04/2024
SameBoy jest emulatorem sprzętu Nintendo GameBoy, ColorGameBoy i w przyszłości GBAdvance (być może i coś już odpala, nie trafiłem jednak na nic, co dałoby się uruchomić) napisanym z myślą o Macintoshu, jednak i nam blaszakowcom dostała się wersja (SDL), którą z powodzeniem można używać.  
Do ściągnięcia
pokemini 060 win32.zip
pokemini 060 windev.zip
pokemini 060 winsdl2.zip
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU