[nes] Pokemon Mini 0.6

[1] @ środa, 17 Czerwca 2015 23:11CET

[nes] Pokemon Mini 0.6

Emulatorek dość nietypowej konsolki Pokemon Mini doczekał się kolejnej aktualizacji.

 

 

NES Pokemini:Pokemon Zany Cards (2002)
Pokemon Zany Cards (2002)

-: 0.60 Changes :-

  • Changed version format to only 2 fields to avoid confusion
  • Fixed RTC month being reported wrong from host
  • Adjusted graphics, now it display darker shades to match more closely the real system
  • Added 2 new options: LCD contrast and LCD bright
  • Changed the way analog LCD mode works, now it's less blurry and can do up to 5 shades without artifacts
  • SDL port has been upgraded to SDL 2, this brings Haptic support and other improvements
  • New Keyboard/Joystick option to allow checking inputs
  • Applying joystick settings now can (re)enable the device
  • Share EEPROM is now disabled by default
  • Emulator can be compiled for 64-bit CPU without issues now
  • Limited sync-cycles to 64 on 'accurancy' platforms

Win32 Only:

  • Corrected Direct3D issue in some GPUs
  • Sound write position is now handled correctly

NDS Only:

  • Added 3-in-1 rumble support

PSP Only:

  • Analog stick now works
  • Added FPS display under Platform... (default is off)
  • Reached 100% emulation by skipping 1 frame, aparently hardware is limited to 60fps max

Dreamcast Only:

  • Improved sound latency (thanks BlueCrab).
  • Added FPS display under Platform... (default is off)

Debugger Only:

  • Minor fixes
  • Trace history is now 10000 instructions instead of 256
  • Added copy & paste buttons to timing counters
→ [nes] Pokemon Mini 0.5.4

0.5.4 Changes :-

  • Fixed savestates load/save
  • Minor changes

PSP Only:

  • Timezone is now handled correctly

-: 0.5.3 Changes :-

  • Fixed command-line parsing which caused problems with lastest GCC
  • Directory '.' no longer listed
  • Configurations now save the directory of the last ROM loaded
  • Improved support on color PRC (now works on framebuffer and LCD)

Dreamcast Only:

  • Added read/write VMU support
  • EEPROM write disabled by default

Debugger Only:

  • Fixed "Add watchpoint at..." in Memory Viewer
  • Added symbols list window
  • Added run trace window
  • Added "Go to cartridge IRQ" with ability to decode the address
  • Middle and Right click now set breakpoint/watchpoint
  • Go to address/IRQ now highlight the location
  • Added autorun .min after load
  • Fixed offset of CE jump instructions

NDS Only:

  • Removed real battery status

 

→ [nes] Pokemon Mini 0.5.3

  -: 0.5.3 Changes :-

  • Fixed command-line parsing which caused problems with lastest GCC
  • Directory '.' no longer listed
  • Configurations now save the directory of the last ROM loaded
  • Improved support on color PRC (now works on framebuffer and LCD)
  • Debugger Only:
    • Fixed "Add watchpoint at..." in Memory Viewer
    • Added symbols list window
    • Added run trace window
    • Added "Go to cartridge IRQ" with ability to decode the address
    • Middle and Right click now set breakpoint/watchpoint
    • Go to address/IRQ now highlight the location
    • Added autorun .min after load
    • Fixed offset of CE jump instructions

Tagi: Nintendo, Nes

wstecz17/06/2015 23:11
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-298-gce6ec7b98 [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-298-gce6ec7b98
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-295-gd9f82c087 [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-295-gd9f82c087
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-293-gaf5637ecc [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-293-gaf5637ecc
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-291-gbd87a7606 [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-291-gbd87a7606
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-275-g6e4dc3f46 [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-275-g6e4dc3f46
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
Do ściągnięcia
pokemini 060 win32.zip
pokemini 060 windev.zip
pokemini 060 winsdl2.zip
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Kung Fu Master 1986 May"

Retro T-Shirt Kung Fu Master 1986 May - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2021 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt