WinFellow alpha v0.4.2 build 1

[1] @ Poniedziałek, 18 Września 2000 15:20CET

Skomentuj

Jedyna konkurencja WinUAE - Fellow dała o sobie znać i w ten oto sposób możemy uzbroić się w kolejną już alfe WinFellowa, całkiem spora ilość poprawek:). Dla mnie wystarczyłaby jedna, acz istotna poprawka w emulatorach amigi - obsługa starej poczciwej gierki Warhead... ciekawe czy kiedykolwiek się tego doczekam.
  • FIXED: secondary graphics surface restore bug improved error handling when encountering startup errors in the graphics module a warning is shown when line doubling isn't hardware supported by DirectDraw using a single graphics buffer for the moment to avoid timing problems with vsync and DirectDraw which conflicts with sound timing
  • changed ms (microsecond) frametime measurement to FPS (frames per second) hardfiles can be created in the hardfile configuration propertysheet
  • added WinFellow logo to about box
  • added configuration file history in file menu
  • added the ability to remember last used directory locations when opening a file (configuration/key/KickImage)
  • window positions are remembered (main window and emulation window) added an ini-file
  • FIXED: multiple add bug for Hardfiles and Filesystems emulation isn't started if there isn't a valid KickImage available
  • removed faulty file browse button for selecting a directory (directory browse button will be added in next alpha/beta)
  • improved FPS (frame per second) displaying in emulation window added creation of hardfiles code for filesystem now originating from UAE 0.8.15
  • FIXED: various small bugs and Win32 specific problems no longer makes use of posixemu routines; these are obsoleted by the use of filesys_win32.c (new module) and the filesystem database integrated from UAE 0.8.15
  • FIXED: detection of invalid windows filenames
  • FIXED: flag storage
  • FIXED: problems with filesystem database entries for files that no longer exist
  • FIXED: keyboard input was ignored when a joystick was selected, but wasn't attached to the PC
  • FIXED: when joystick was used and it got disconnected, the keyboard input would be ignored after that
  • improved use of multimedia functions with DirectX 3 (instead of pure DirectInput)
  • improved support for DirectX 3 and 5
  • the usage of DirectX 3 or DirectX 5 for the keyboard driver is determined at runtime
  • added user definable keys for joystick replacements in file mapping.key
  • FIXED: KickImage wasn't write-protected
  • FIXED: it was not possible to keep mouse buttons pressed
Do zassania dwie różne wersje WinFellowa: Dla Windows NT [directx 3.0]
i dla Windows 9x/2000 [DirectX 5.0] Thx J.king za post na tablicy dyskusyjnej;).
Inne treści związane z tematem
[NDS] DesMuMe x86/x64 0.9.12 SVN6081 [NDS] DesMuMe x86/x64 0.9.12 SVN6081;
Kolejna deweloperska wersja DeSmuMe - emulatora NINTENDO DS. Nie moja, bo z automatu AppVeyor, z którego zaczyna korzystać co raz większa ilość projektów, więc warto zapisać sobie bookmark. W DeSmume jak zwykle - troche zmian dla PC, ale gro dla portu Cocoa (MacOS).  
[MULTI] Pantheon 6.868 [MULTI] Pantheon 6.868;
Multiemulator Pantheon, programu autorstwa  Bostjana 'Grandy' Grandoveca i jego kolejna odsłona. i znów Nintendo Gameboy w akcji;)
[MULTI] XPECCY 0.6 build 20180311 [MULTI] XPECCY 0.6 build 20180311;
Xpeccy jest linuksowym emulatorem maszynek zgodnych z ZX Spectrum (przede wszystkim rosyjskich klonów) i od paru wersji także maszynki MSX1, Nintendo GameBoy/GameBoy Color oraz NINTENDO 8 i jego rosyjskiego odpowiednika Dendy. Emulator wymaga biblioteki QT, jeśli chcemy go odpalić pod ...
[MULTI] Mednafen x86/x64 1.21.1 MFix [MULTI] Mednafen x86/x64 1.21.1 MFix;
Mednafen jest bardzo udanym multiemulatorem, który powstał przede wszystkim z myślą o linuksie, jednak dzięki portowi pod win32 i ostatnio testowanej wersji x64, możemy pobawić się nim także pod okienkami. Jest na tyle dobrym udawaczem, że na podwalinie jego kodu powstały takie ...
[VBA] VisualBoy Advance - M 2.2 FixBuild 13/03/18 [VBA] VisualBoy Advance - M 2.2 FixBuild 13/03/18;
Ukazała się nowa, testowa wersja emulatora konsol NINTENDO (CGB,GB,GBA). Tym razem zmiany będą bardziej odczuwalne niż ostatnio, jednak to i tak kosmetyka - zmieniono podstawowy driver dźwięku na SDL (obecnie każdy inny powodował problemy z jego odtwarzaniem).
Komentarze

Tshirt "Eidolon"

Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2018 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt