Mess 0.36

[4] @ środa, 5 Kwietnia 2000 03:46CET

Ekipa Mess'a non-stop goni swojego rodzica MAME;). Mess pozwala na emulację naprawdę sporej ilości komputerów i konsol m.in: Vectrex [Mathis Rosenhauer, Chris Salomon], Atari 800/5200 [Juergen Buchmueller], Apple II Family [Mike Balfour, Brad Oliver], PDP/1 [Chris Salomon], Sega Master System [Mathis Rosenhauer, Brad Oliver], Sega GameGear [Mathis Rosenhauer, Brad Oliver], Kaypro CP/M [Juergen Buchmueller, Benjamin C. W. Sittler], Bally Astrocade [Frank Palazzolo], Amstrad CPC [Kevin Thacker], Atari 7800 [Dan Boris], Commodore Amiga [Ernesto Corvi], Dragon 32 [Mathis Rosenhauer], EACA Colour Genie 2000 [Mathis Rosenhauer], Enterprise 128K [Kevin Thacker], KC Compact [Kevin Thacker], PC-Engine / Turbo Graphics-16 [Charles Mac Donald], PC-compatible (MDA, CGA) [Juergen Buchmueller], RA+A Spectrum I+ [Mathis Rosenhauer], TI-994a [Raphael Nabet], ZX-Spectrum 48k [Allard van der Bas], KIM 1 [Juergen Buchmueller], Tandy 1000TX (PC clone) [Juergen Buchmueller], Coco 3 [Nate Woods], ORIC 1 [Paul Cook], ORIC Atmos [Paul Cook], Vic20 (NTSC) [Peter Trauner], Vc20 (Vic20 Pal) [Peter Trauner], Commodore 16 [Peter Trauner], Commodore Plus4 NTSC [Peter Trauner], VZ 200 [Juergen Buchmueller], VZ 300 [Juergen Buchmueller], MSX [Sean Young], GameBoy (preliminary) [Carsten Sorensen, Marat Fayzullin, Pascal Felber, Hans de Goede, Juergen Buchmueller], TI99_4 (not working) [Raphael Nabet], CP400 [Nate Woods], AdventureVision [Dan Boris], Commodore64(NTSC&pal), Max [Peter Trauner], Apple1, Nascom1 [Paul Danials], MicroBee (32,56k) [Juergen Buchmueller], zx80, zx81, ts1000, aszmic, pc8300, pow3000 [Juergen Buchmueller], laser 110, 210, 200, 310, 350, 500, 700, tx8000 [Juergen Buchmueller], cpc464, cpc664 [Kev Thacker], kc85_4 (preliminary) [Kev Thacker], a400, a400pal (16K RAM only) [Juergen Buchmueller], spectrum plus3 [Kev Thacker], a800pal [Juergen Buchmueller], sys80 [Juergen Buchmueller], c364, c64gs [Peter Trauner], ti99_4e, ti99_4ae [Raphael Nabet], Atari800xl (not working) [Juergen Buchmueller], Philips P2000t/m [Paul Daniels], Tandy MC-10 [Nate Woods], Uk101, SuperBoard (Note: have SHIFT pressed when typing) [Paul Daniels], MSX Japanese and Korean [Sean Young], Commodore 65 [Peter Trauner], Commodore 128 [Peter Trauner], Commodore PET2000/CBM2000 [Peter Trauner], Commodore CBM3000 [Peter Trauner], Commodore CBM4000 [Peter Trauner], Commodore CBM8000 [Peter Trauner], MacIntosh Plus [Nate Woods, Ernesto Corvi], CPS Changer - Street Fighter Zero [MAME team], Commodore B series [Peter Trauner], MSX1 UK [Sean Young], C16 (c1551) [Peter Trauner], Plus4 (c1551) [Peter Trauner]. Uhhh.. spora lista, co prawda ich emulacja w wielu przypadkach odbiega jeszcze od jakości pojedyńczych emulatorów ale i tak jest to doskonały projekt. Niektóre Biosy maszyn znajdziecie tutaj - Google, a tu ostatnią wersję - Google multiemulatora;).

Tagi: Nintendo, Commodore, Atari, Spectrum, Macintosh, Nes, Mame, Sega, Playstation, Bios, Pete, Msx, Apple, Amiga, C64, Zx81, Cbm, Gameboy, 5200, Zx80, Romy, Master System, Vic20, Mac

wstecz05/04/2000 03:46
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-209-g02ff1fa1e [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-209-g02ff1fa1e
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-210-gbf8255cbc [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-210-gbf8255cbc
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-213-gff7a85cc2 [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-213-gff7a85cc2
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-218-ga5bbc9ff0 [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-218-ga5bbc9ff0
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-219-g33c53eebe [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-219-g33c53eebe
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
Komentarze

T-shirt "Eidolon B&W Dragon"

Retro T-Shirt Eidolon B&W Dragon - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2019 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt