Generator 0.15

[1] @ Poniedziałek, 1 Maja 2000 04:53CET

Skomentuj

Generator udaje SEGE GENESIS/MEGADRIVE pod Dosem i pod Linuxem [tą wersję należy zassać z ich rodzimej strony]. Długaśna lista poprawek, przedewszystkim zwiększająca kompatybilność z prawdziwą konsolą w 0.15 update: 2018-02-06: [CORE] Several minor improvements
[CORE] Added checksum code
[CORE] Split console UI so that svgalib and DOS use same core routines
[CORE] Made it so that resetting the current ROM works properly and added facility for doing this into console mode
[CORE] General cleanup
[REG68K] Removed a pointless addition per block that was left over from ages ago. Simplest speed up of all times :)
[UI] Added vsync toggle to svgalib interface - this results in significant speedup and much smoother emulation.
[68000] Fixed Scc when false (definitions thought it was a NOP!)
[68000] Fixed minor bug in LSL and ASL
[68000] Fixed ADDQ.W with address registers (stupid book)
[68000] Fixed MOVEMMR.W with address registers (micky mouse illusion)
[VDP] Fixed shadow 'normalising' for high-priority tiles, thanks to Charles MacDonald (ecco ii)
[VDP] Added shadow layer to interlace mode
[VDP] Fixed layer A appearing when it shouldn't (Battle Tank)
[VDP] Fixed bounds check on vram fill (Alisia Dragoon, sega logo)
[VDP] Fixed updating vdp address on vram copies (T2)
[VDP] Fixed vdp fill bug when increment 2 on even addresses
[VDP] Fixed write to vdp after dma thinking it's a fill (T2)
[VDP] Re-worked the interrupt processing again (which breaks OutRun, but fixes Asterix and improves the Sonic water levels)
[VDP] Fixed vdp dma to be banked (never seen this used)
[VDP] Fixed bug in complex vertical scrolling (air diver)
[VDP] Bodged together enough support for H counter reading to work for '3 Ninjas Kick Back' (authors of which should be shot).
[68000] Fixed SUBQ bug for address registers (Andre Agassi Tennis)
[68000] Fixed bug in CRAM copy (Andre Agassi Tennis - coo, KGen bug)
Inne treści związane z tematem
[NDS] DesMuMe x86/x64 0.9.12 SVN6081 [NDS] DesMuMe x86/x64 0.9.12 SVN6081;
Kolejna deweloperska wersja DeSmuMe - emulatora NINTENDO DS. Nie moja, bo z automatu AppVeyor, z którego zaczyna korzystać co raz większa ilość projektów, więc warto zapisać sobie bookmark. W DeSmume jak zwykle - troche zmian dla PC, ale gro dla portu Cocoa (MacOS).  
[MULTI] Pantheon 6.868 [MULTI] Pantheon 6.868;
Multiemulator Pantheon, programu autorstwa  Bostjana 'Grandy' Grandoveca i jego kolejna odsłona. i znów Nintendo Gameboy w akcji;)
[MULTI] XPECCY 0.6 build 20180311 [MULTI] XPECCY 0.6 build 20180311;
Xpeccy jest linuksowym emulatorem maszynek zgodnych z ZX Spectrum (przede wszystkim rosyjskich klonów) i od paru wersji także maszynki MSX1, Nintendo GameBoy/GameBoy Color oraz NINTENDO 8 i jego rosyjskiego odpowiednika Dendy. Emulator wymaga biblioteki QT, jeśli chcemy go odpalić pod ...
[MULTI] Mednafen x86/x64 1.21.1 MFix [MULTI] Mednafen x86/x64 1.21.1 MFix;
Mednafen jest bardzo udanym multiemulatorem, który powstał przede wszystkim z myślą o linuksie, jednak dzięki portowi pod win32 i ostatnio testowanej wersji x64, możemy pobawić się nim także pod okienkami. Jest na tyle dobrym udawaczem, że na podwalinie jego kodu powstały takie ...
[VBA] VisualBoy Advance - M 2.2 FixBuild 13/03/18 [VBA] VisualBoy Advance - M 2.2 FixBuild 13/03/18;
Ukazała się nowa, testowa wersja emulatora konsol NINTENDO (CGB,GB,GBA). Tym razem zmiany będą bardziej odczuwalne niż ostatnio, jednak to i tak kosmetyka - zmieniono podstawowy driver dźwięku na SDL (obecnie każdy inny powodował problemy z jego odtwarzaniem).
Do ściągnięcia
Komentarze

Tshirt "Infestation Psygnosis 1990"

Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2018 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt