!

[retro] ScummVM 1.4.0 - Na dziesięciolecie projektu

[1] @ Poniedziałek, 14 Listopada 2011 10:02CET

[retro] ScummVM 1.4.0 - Na dziesięciolecie projektu

Nowa aktualizacja środowiska ScummVM, które pozwala na nowo odkrywać czar starych gier typu "point and click", na praktycznie każdej platformie, począwszy od Amigi a skończywszy na urządzeniach mobilnych. 

Nowa edycja, na dziesięciolecie projektu, została specjalnie opublikowana 11 listopada o godz. 11:11, ot taki miły i przyjemny smaczek:). Podsumowująca notka robi wrażenie - w ciągu 10 lat, nad projektem pracowało 131 osób, pojawiło się 49,124 wpisów repozytoryjnych, w których pojawiło się 1,085,714 linijek kodu, także ilość pobrań tego programu, bagatelka, 7.6 millionów razy, robi wrażenie:)

ScummVM 1.4.0 - 10th Anniversary

New Games:

  • Added support for Lands of Lore: The Throne of Chaos.
  • Added support for Blue's Birthday Adventure.
  • Added support for Ringworld: Revenge Of The Patriarch.
  • Added support for the Amiga version of Conquests of the Longbow.

New Ports:

  • Added PlayStation 3 port.

General:

  • Fixed the ARM assembly routine for reverse stereo audio.
  • Added support for building with MacPorts out of the box.

AGI:

  • Implemented sound support for the DOS version of Winnie the Pooh in the Hundred Acre Wood.

AGOS:

  • Implemented support for loading data directly from InstallShield cabinets in The Feeble Files and Simon the Sorcerer's Puzzle Pack.
  • Fixed loading and saving in the PC version of Waxworks.
  • Fixed music in the PC versions of Elvira 1/2 and Waxworks.

Groovie:

  • Added support for the iOS version of The 7th Guest.

Lure:

  • Fixed crash when trying to talk and ask something at the same time.

SCI:

  • Added better handling of digital vs. synthesized sound effects. If the "Mixed Adlib / MIDI mode" checkbox is checked, the engine will prefer digital sound effects, otherwise their synthesized counterparts will be preferred instead, if both versions of the same effect exist.

SCUMM:

  • Implemented PC Speaker support for SCUMM v5 games.
  • Fixed priority bug in iMuse. As a result the AdLib music should sound better, since important notes are not interrupted anymore.
  • Implemented CMS support for Loom, The Secret of Monkey Island and Indiana Jones and the Last Crusade.
  • Improved palette handling for the Amiga version of Indiana Jones and the Fate of Atlantis.

Broken Sword 1:

  • Fix freeze in Windows demo.
  • Fix crash when using cutscene subtitles pack with the Macintosh version.

Tinsel:

  • Fixed deleting saved games from the list of saved games (from the launcher and the in-game ScummVM menu).
  • The US version of Discworld II now shows the correct title screen and language flag.

Android port:

  • Fixed plugins on Android 3.x.
  • Moved the default saved game location to the SD card.
wstecz14/11/2011 10:02
Inne treści związane z tematem
[GB] Zboy 0.51 [GB] Zboy 0.51
Mateusz Viste pewnie podrzucił mi info o nowej wersji swojego emulatora Nintendo GameBoy dla linuksa (x86/x64) i Windows (x86), jednak jeszcze nie zerknąłem do poczty;) Czas zobaczyć, co też nowego pojawiło się w naszym rodzimym projekcie, który pozwoli przypomnieć sobie monochromatyczny świat tych konsolek. Update: Byłbym nie fair w stosunku do autora, który wrzucił ...
[GB] Zboy 0.5 [GB] Zboy 0.5
Mateusz Viste podrzucił info o nowej wersji swojego emulatora Nintendo GameBoy dla linuksa (x86/x64) i Windows (x86). Jak autor informuje: Wersja v0.50 jest przepisana i skompilowana w języku C (poprzednie wersje pisałem w FreeBASICu), dzięki czemu zBoy stał się szybszy, oraz łatwiejszy w portowaniu na inne platformy. W wersji tej poprawiłem także kilka drobnych błędów, m.in. ...
Reduks
[projekty] Bajtek Redux nr 5-6/86 [projekty] Bajtek Redux nr 5-6/86
Kolejny numer reduksu do pobrania, niestety z paroma niedociągnięciami, które mam nadzieję uda mi się zwalczyć w wyższych wersjach. Bajtek 5 - 6 to przede wszystkim numer poświęcony AMSTRADOWI, oprócz charakterystyki CPC464, znajdziemy w nim pierwsze listingi na tą naprawdę ciekawą i potwornie niedocenioną konstrukcję z lat osiemdziesiątych.  

[GB] Zboy 0.12 [GB] Zboy 0.12
Mateusz Viste opublikował nową wersję swojego emulatorka NINTENDO GAMEBOY,  nawet ze względu na to, że to nasz rodzimy, Polski projekt, warto go śledzić i odnotować, poprawki przynoszą wizualnie poprawę w skalowaniu okna emulatora i poprawki błedów mogących prowadzić do zawieszenia emulatora. zBoy wspiera także kilka dodatkowych funkcji, jak inteligentne zapamiętywanie ...
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU