!

[GB] Zboy 0.12

[0] @ Poniedziałek, 28 Lutego 2011 15:11CET

[GB] Zboy 0.12

Mateusz Viste opublikował nową wersję swojego emulatorka NINTENDO GAMEBOY,  nawet ze względu na to, że to nasz rodzimy, Polski projekt, warto go śledzić i odnotować, poprawki przynoszą wizualnie poprawę w skalowaniu okna emulatora i poprawki błedów mogących prowadzić do zawieszenia emulatora.

zBoy wspiera także kilka dodatkowych funkcji, jak inteligentne zapamiętywanie najlepszych wyników w grach, które same nie potrafią tego zrobić, czy też wyostrzanie obrazu przy użyciu graficznych algorytmów, takich jak EPX, Eagle... Po lewej widoczny jest zrzut ekranu z użyciem standardowego skalowania (tzw. metoda "nearest-neighbour"), a po prawej ten sam zrzut z wyostrzonym obrazem (używając algorytmu EPX).


 

 zBoy v0.12 [28 Feb 2011]

  •  Added the "--EPXSCALE" command-line parameter, to scale the video screen using the EPX algorithm (instead of the default nearest-neighbour scaling),
  •  Added the "--EPXSCALE3" command-line parameter, to scale the video screen using a modified version of the EPX algorithm (triple scaling),
  •  Added the "--EAGLESCALE" command-line parameter, to scale the video screen using the EAGLE algorithm,
  •  Fixed a bug in the hiscore saving module, that could lead sometimes the emulator to crash,
  •  Added support for saving hiscores in following games: Ms. Pac-Man, Tetris, Asteroids, Tetris Attack, Galaga & Galaxian, BattleCity and Dig Dug,
  •  The LY (LCD) counter is incremented even when the LCD is disabled (otherwise Baseball don't start).

 

wstecz28/02/2011 15:11
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU