!

[Lynx] Felix 0.6.2 4/01/2021

[2] @ !!! Czwartek, 4 Stycznia 2024 20:32 CET [02-01-2024 23:26 CET]

[Lynx] Felix 0.6.2 4/01/2021

Po dwuletniej przerwie ukazała się nowa odsłona emulatora handelda firmy Atari - Atari Lynx, dość fajnej zabawki, którą zapamiętam przede wszystkim przez jej niesamowity i nienasycony głód na baterie paluszki;)

Emulator według zapewnień autora - Waldemara 'Laoo' Pawlaszka z grupy demoscenowego New Generations - ma w najbliższym czasie ewoluować w kierunku multiplatformości, więc to zapewne ostatni moment na zabawę bez SDL2;)

Felix 0.6.2 4/01/2024

  • Loading symbols from .lab files generated by mads
  • Ability to access symbols through Lua
  • Added monitor window
  • Fixed handling of lua errors

Autor' comment

 

 

Felix 0.6.1 2/01/2024

  • Fixed long-lasting bug that resulted in too fast emulation and audio glitches (#109)
  • Added WAV and VGM dumping commands to Audio menu

Autor' comment

I'm working on SDL2 migration at the moment, but meanwhile I've managed to diagnose the nasty bug producing audio glitches.It was due to the fact, that current emulation is audio driven - I call emulation loop to render given number of samples. But Suzy sprite blitting could not be interrupted which resulted in compressing the time occupied by Suzy and loss of generated samples. Nevertheless I've fixed it and added two commands in Audio menu - to save WAV file and VGM file, as VGM now officially supports Mikey.

Those two changes are in 0.6.1 release which includes also 32-bit build. Before I'll manage to setup an automated build on the GitHub infrastructure all builds are done on my personal PC. So just in case: antiviruses I am using do not recognize any problems on my machine, but Virus Total does report some issues and only I can offer now is my word that they are false positives

→ [Lynx] Felix 0.6.0 19/12/2021
Desert Strike: Return to the Gulf (1993, Telegames Inc)

Felix 0.6.0 19/12/2023

A new Felix release after two years and ten days!

Many changes and improvements with respect to debugging and stability.

Known issues:

  • Awesome golf and Scrapyard Dog hangs,
  • audio/video synchronization has a defect resulting in crackling,
  • few debugging features does not behave as flawlessly as they should.

This is the last (major-ish) release before much anticipated migration of the rendering engine to something multiplatform (likely SDL2).

 

→ [Lynx] Felix 0.5.0 08/12/2021
Rygar (Atari Corporation, 1990)

Felix 0.5.0 8/12/2021

  • Introducing simple GUI
  • Fixed XOR sprites drawing
  • Redefinable key mapping
  • Simple gamepad support
  • Automatic key remapping depending on rotation
  • Giving Felix the focus for keyboard after a drag&drop
  • Cpu corrections (fixes Dracula)
  • Ability to change rotation and eeprom properies (can't be saved yet)
  • Extended lua debugging facilities

Felix 0.4.8 16/11/2021

  • DX9 Renderer

Felix 0.4.7 14/11/2021

PaperBoy (Tengen Inc., 1991). Jeden z tytułów, który nie chciał się uruchamiąc przed 0.4.7
  • Fixed many games hanging after title screen
  • Got rid of D3DCompiler library dependency (might fix some DXError problems)

Felix 0.4.6 13/11/2021

  • Fixed math bug related to unsafe register access (demo0006.o now works)
  • Fixed bug in counters
  • Slightly improved CPU timing
  • Fixed multiple errors related to hardware collisions (fixes Flappy Bird and other)

 

→ [Lynx] Felix 0.4.5 5/11/2021

Felix 0.4.5 5/11/2021

  • EEPROM support reworked. Fixed bad write status

Felix 0.4.4 04/11/2021

  • Support for rotation flag in LNX header

Felix 0.4.3  04/11/2021

  • single instance feature can be disabled in configuration file in c:Users[user-name]AppDataLocalFelixWinConfig.lua and is disabled by default
  • fixed a math bug that resolves the issue with apfel_2a.o

Felix 0.4.2

  • Suzy math corrections
  • Palette corrections
  • EEPROM support

Felix 0.4.1

This is a first public release.
Keep in mind that it's inherently "pre-release" and isn't production ready before reaching version 1.0

Joust (Shadowsoft, 1992)
Lemings (Psygnosis Limited, 1993)
Battlezone 2000 (Atari Corporation, 1995)
wstecz04/01/2024 20:32
Inne treści związane z tematem
[Atari.Area] Tenebra na Atari ST/STE [Atari.Area] Tenebra na Atari ST/STE
Idzie wiosna i ptaszki śpiewają, że powstała wersja gry na Atari ST/STE. Gra na duże Atari - podobnie jak w wersji Amigowej - ma dwa tryby: klasyczny 320x200 (jak na ośmiobitowcach), jak i 640x400. Tu mamy filmik niezawodnego w dziedzinie nowości Sabermana. Przypominam, że w głosowaniu fujicup - wersja na małe Atari osiągnęła wysoką, piątą lokatę.
[VCS] Gopher 0.29 25/02/2024
Stella ma całkiem rozwiniętego konkurenta, który jak większość multiplatformowych aplikacji potrafi doprowadzić mnie do szewskiej pasji kiedy chce załadować gry z innej partycji;) Po za tym, to całkiem przyjemny emulator ATARI 2600 posiadający dość dobry filtr "psujący" obraz i parę dodatkowych ustawień pozwalających na dopicowanie naszego wirtualnego VCS.
[Atari.Area] Wyniki FujiCup 2023 [Atari.Area] Wyniki FujiCup 2023
Wyniki konkursu FujiCup na najlepszą grę dla 8-bit Atari w 2023 roku zostały ogłoszone! Laury zwycięzcy przypadły grze "Time Wizard", która została stworzona przez Amaroka. Gra zachwyciła zarówno jury, jak i publiczność, zdobywając zasłużone pierwsze miejsce. Na drugim miejscu uplasowała się produkcja o nazwie "Dude Story", autorstwa Mq, a trzecie miejsce przypadło grze "Night ...
[Atari] AtariOnLine: KWAS #32 [Atari] AtariOnLine: KWAS #32
Zbliżamy się w czasie do 24 lutego 2024 roku (daty prawie palindromicznej), który wypadnie w sobotę, gdy w Warszawskim Muzeum Komputerów i Gier, al. Niepodległości 208a odbędzie się jubileuszowy, bo trzydziesty drugi KWAS (Kolejne Wspaniałe Atarowskie Spotkanie, wcześniej zwane Kolejnym Wrocławskim Atarowskim Spotkaniem, gdy organizowane było ...
[Atari] AtariOnLine: Która kolorystyka okładki lepsza? [Atari] AtariOnLine: Która kolorystyka okładki lepsza?
Jak ćwierkają ptaszki w kuluarach, jeszcze w tym roku ma mieć premierę niezwykła książka Kamila "Gorgh-a" Trzaski o programowaniu w asemblerze na procesory 6502, 6510 oraz Z80. Dlaczego niezwykła? Bo książki o kodowaniu procesorów ośmiobitowych powstawały ostatnio w latach 80., jakieś czterdzieści lat temu! Po co więc do tego ...
Do ściągnięcia
Felix x64 v0.6.2.exe
Felix32 v0.6.2.exe
Felix32 v0.6.2.exe
Felixv0.6.1.exe
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Atari Lynx
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU