[PSemu.pl] PCSX2 SVN r5702

[1] # PSemu.pl | !!! Czwartek, 18 Lipca 2013 22:54 CET [18-07-2013 17:05 CET]

[PSemu.pl] PCSX2 SVN r5702
Skomentuj

Biorąc pod uwagę listę zmian, poczynionych ostatnio w rozwojowej wersji PCSX2, nie liczyłbym na rychłe pojawienie się stabilnej wersji emulatora. Czyszczenie kodu, drobne poprawki i spory nakład pracy w rozwój wtyczki graficznej. Tak oto streściłbym co działo się z projektem w przeciągu minionego miesiąca. Czy oznacza to jednak, że można odpocząć, odwracając chwilowo wzrok od tytułowego projektu? Absolutnie nie!

Zanim jednak podam ku temu przyczynę przyjrzyjmy się zmiano poczynionym w najnowszych wersjach SVN:

 

  • opublikowano wtyczkę graficzną GSdx w wersji wykorzystującej instrukcje avx2
  • wyczyszczono kod pluginu GSdx pod kątem kompilacji na VS2010
  • rozbudowano i poprawiono obsługę shaderów we wtyczce GSdx ogl
  • zwiększono kompatybilność opisanej powyżej wtyczki względem sterowników nvidia
  • wyczyszczono i zoptymalizowano kod emulatora w wersjach dla systemu Windows i Linux
  • zoptymalizowano kod emulatora pod kątem kompilacji na VS2012 Express
  • we wtyczce GSdx ogl zaimplementowano wsparcie dla gles

Jak każdy widzi, zmiany istotne, ale raczej niewielkie. Ale czy na pewno? Mnie osobiście mocno intryguje ostatni punkt z powyższej listy, rodzący następujące pytanie. Mając do wykorzystania dobrodziejstwa OpenGL 4.2 i dedykowanych rozszerzeń API, w jakim celu implementowano GLes? Przecież to środowisko pisane z myślą o przeglądarkach i urządzeniach mobilnych! Czyżbyśmy mieli doświadczyć migracji kolejnego projektu na urządzenia przenośne? Czy istnieje cień szansy, że układy takie jak Exynos 5, Snapdragon 800, czy Tegra 4 będą w stanie sprostać emulacji PlayStation2? Cóż, czas pokaże. Tymczasem, zapraszam do downloadu po najnowszy PCSX2 SVN r5702.

→ [PSemu.pl] FPse 0.11.134 for Android
→ [PSemu.pl] RefStats #002
→ [PSemu.pl] MemcardRex 1.8
→ [PSemu.pl] JPCPS SVN 3516
→ [PSemu.pl] PCSX2 SVN r5932
→ [PSemu.pl] hps1x64 v014
→ [PSemu.pl] Working PS3 emulator

→ [PSemu.pl] PPSSPP 0.9.8
Psemu.pl PSP:PPSSPP
Photo@psemu.pl
→ [PSemu.pl] RefStats #001
→ [PSemu.pl] PPSSPP 0.9.7.2
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-285-g1f60c85cb [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-285-g1f60c85cb;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-286-g402033030 [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-286-g402033030;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2434-g278f6e594 2018-07-09 22:22:46 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2434-g278f6e594 2018-07-09 22:22:46;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-288-g7e14a618b [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-288-g7e14a618b;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-293-gb37938b06 [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-293-gb37938b06;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
Komentarze

Tshirt "Robin of the wood"

Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2018 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt