[NES] FCEUX 2.2.2 SVN2940

[1] @ Piątek, 19 Kwietnia 2013 23:00CET

[NES] FCEUX 2.2.2 SVN2940
Skomentuj

FCEUX jest emulatorem konsol Nintendo Entertainment System (NES), Famicom i Famicom Disk System (FDS). FCEUX powstał z zamysłem połączeniu wielu modyfikacji FCE (FCEU Ultra, FCEU rerecording, FCEUXD, FCEUXDSP, FCEUXDSP CE i FCEU-mm) łącząc ich funkcjonalności w jedną aplikację.

FceuX oprócz możliwości odświeżenia sobie starych, dobrych tytułów oferfuje także narzędzia dla zaawansowanych użytkowników - do debuggowania, przetwarzania gier, tworzenia map, nagrywania przebiegu emulacji, a także wykorzystywania skryptów języka Lua.

FCE Ultra X[SVN 2940]

Author: ansstuff | Date: 19 kwietnia 2013 18:34:55

  • Video config: added "Square pixels" option, enabled by default
  • Video config: renamed "Use console BG color for empty areas" option to just "BG color"
  • Video config: added aspect ratio fields for customizing "TV Aspect" ratio, by default it's 4/3

FCE Ultra X[SVN 2939]

Author: ansstuff | Date: 19 kwietnia 2013 14:58:14

  • Savestates: fixed errors handling (broken by previous commit)

FCE Ultra X[SVN 2938]

Author: xhainingx | Date: 18 kwietnia 2013 21:40:57

  • added optional arguments to suppress messages on state load/save
  • the argument was added in the following functions
  • state.cpp:FCEUI_LoadState
  • state.cpp:FCEUI_SaveState
  • state.cpp:FCEUSS_Save
  • state.cpp:FCEUSS_Load
  • This helped with the periodic saving where you don't really want the
  • save message popping up every time there's a save.

FCE Ultra X[SVN 2937]

Author: xhainingx | Date: 18 kwietnia 2013 07:27:54

  • fixed sdl/SConscript to only compile gui.cpp when using GTK in SConstruct

FCE Ultra X[SVN 2936]

Author: xhainingx | Date: 18 kwietnia 2013 06:42:35

  • added #include "types.h" to fceu.h

FCE Ultra X[SVN 2935]

Author: xhainingx | Date: 18 kwietnia 2013 06:41:09

  • removed a debugging printf I had left

FCE Ultra X[SVN 2934]

Author: xhainingx | Date: 18 kwietnia 2013 06:17:34

  • added --periodicsaves command line argument in sdl.cpp:DoFun(), it will save to the state specified by --savestate periodically. The interval is currently decided by a #define in sdl.h. I have it this way because you have to mod by the interval, and having this be a compile time value lets the compiler optimize out the modulo operation. Since this check will happen so frequently I thought this was better. However, if this is better suited to something configurable, I am willing to change it.
Inne treści związane z tematem
[gba] mGBA 0.6.2 [gba] mGBA 0.6.2;
mGBA to emulator Nintendo GameBoy Advance autorstwa Jeffreya Pfau napisany w C, więc powinien w miarę dobrze radzić sobie również na słabszych platformach. Nowa wersja, jak wspomina autor, to zestaw poprawek, które mają poprawić stabilność i kompatybilność aplikacji z ...
[MULTI] XPECCY 0.6 build 2018/09/18 [MULTI] XPECCY 0.6 build 2018/09/18;
Xpeccy jest linuksowym emulatorem maszynek zgodnych z ZX Spectrum (przede wszystkim rosyjskich klonów) i od paru wersji także maszynki MSX1, Nintendo GameBoy/GameBoy Color oraz NINTENDO 8 i jego rosyjskiego odpowiednika Dendy. Emulator wymaga biblioteki QT, jeśli chcemy go odpalić pod ...
[NES] MyNes x86 7.2.6677 [NES] MyNes x86 7.2.6677;
Al Hadid opublikował nową wersję emulatora NINTENDO8 - MyNes, gdyby to jeszcze z samo siebie obsługiwało archiwa.
[gba] mGBA 0.6.3 [gba] mGBA 0.6.3;
mGBA to emulator Nintendo GameBoy Advance autorstwa Jeffreya Pfau napisany w C, więc powinien w miarę dobrze radzić sobie również na słabszych platformach. Nowa wersja, jak wspomina autor, to zestaw poprawek, które mają poprawić stabilność i kompatybilność aplikacji z ...
[SNES] Snes9x 1.55 TestBuild 22/04/18 [SNES] Snes9x 1.55 TestBuild 22/04/18;
Nowy Testbuild emulatora konsoli Super Nintendo - Snes9X.  Ostatnia publiczna wersja tego emulatora to Snes9x 1.55
Dodatkowe informacje
Komentarze

Tshirt "Lords of The Ring Part One"

Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2018 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt