FCEUX jest emulatorem konsol Nintendo Entertainment System (NES), Famicom i Famicom Disk System (FDS). FCEUX powsta艂 z zamys艂em po艂膮czeniu wielu modyfikacji FCE (FCEU Ultra, FCEU rerecording, FCEUXD, FCEUXDSP, FCEUXDSP CE i FCEU-mm) 艂膮cz膮c ich funkcjonalno艣ci w jedn膮 aplikacj臋.
FceuX oprócz mo偶liwo艣ci od艣wie偶enia sobie starych, dobrych tytu艂ów oferfuje tak偶e narz臋dzia dla zaawansowanych u偶ytkowników - do debuggowania, przetwarzania gier, tworzenia map, nagrywania przebiegu emulacji, a tak偶e wykorzystywania skryptów j臋zyka Lua.
Digger T. Rock: Legend of the Lost City (Milton Bradley Ltd., Dec, 1990)
Author: cah4e3 | Date: 6 marca 2013 19:09:39
- no, hack isn't right... there is some issues with other games
Author: ansstuff | Date: 4 marca 2013 17:58:54
- * Taseditor: cleaned up code a bit more, renamed identifiers to follow single convention
Author: feos-tas | Date: 3 marca 2013 16:24:05
- Tweaked SoundDisplay2.lua a bit.
- Added LuaPerks description.
- TODO: write LuaPerks samples.
Author: punkrockguy318 | Date: 2 marca 2013 20:46:34
- sdl: dynamically set fullscreen resolution when SDL.[x/y]Resolution is set to 0
- sdl: new default values for SDL.[X/Y]Resolution to dynamically set fullscreen resolution
Author: punkrockguy318 | Date: 2 marca 2013 20:19:01
- sdl: show cursor and release wm grab on pause
Author: punkrockguy318 | Date: 2 marca 2013 19:56:45
- gtk: change menu item string: "Auto-resume play"
Author: punkrockguy318 | Date: 2 marca 2013 19:53:56
- sdl: fix SDL.NoFullscreenCursor (for use with zapper in fullscreen)
Author: punkrockguy318 | Date: 2 marca 2013 19:43:24
- sdl: AutoResume functionality implemented via SDL.AutoResume config option
- gtk: added checkbox for AutoResume (Options->Auto-Resume)
Author: ansstuff | Date: 2 marca 2013 14:00:38
- Hexeditor: fixed ROM coloring when using CDLogger data
Author: punkrockguy318 | Date: 1 marca 2013 23:06:41
- gtk: close game properly when window is closed
Vox populi
Ten artyku艂 nie byl jeszcze komentowany:(
Inne tre艣ci zwi膮zane z tematem
[PSP] DevPPSSPP v1.19.2-139 19/06/2025 18:41
PPSSPP to projekt emulatora przeno艣nej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze wspó艂autorów emulatora Dolphin udaj膮cego konsol臋 Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i ka偶dy mo偶e korzysta膰 z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[gba] NanoBoyAdvance 1.8.2
Nowa, 艣wie偶a wersja emulatora NanoBoyAdvance, ca艂kiem udanego emulatora konsolek Nintendo GameBoy Advance. W sumie w艣ród udawaczy tej platformy naprawd臋 trudno trafi膰 na aplikacj臋, która gorzej radzi艂aby sobie z emulacj膮 handhelda, wi臋c wybór emulatora jest naprawd臋 bardziej kwesti膮 gustu ni偶 konieczno艣ci.
[multi] DSP 0.24 VIP1 30/04/2025
Emulator DSP sygnowany przez im膰 Leniada, pozwalaja na zabaw臋 maszynkami arcade i o艣miobitowcami - CPC, ZX Spectrum (z bardzo fajnie rozwi膮zanym podgl膮dem plików), a tak偶e Colecovision, Nintendo 8 i CGB/GB - wszystko, co ma Z80 na pok艂adzie jest mile widziane;)
Ostatnia pe艂na wersja tego DSP Emulator DSP 0.23 Final pojawi艂a si臋 27 pa藕dziernika 2024 r.
[pce] GearFX 1.4.0 9/05/2025
Ignacio Sanchez Gines (drhelius), autor emulatora GearBoy (Nitendo GameBoy), GearSystem (Sega Master System) i GearColeco (Colecovision) zabra艂 si臋 za nowego udawacza - tym razem na ogie艅 posz艂a konsola Turbographx 16 lub jak to woli PCE Engine.
Na obecnym etapie gra膰 si臋 da na tym 艣rednio (naprawd臋 nie brakuje dobrych emulatorów tej platformy - wystarcze wspomnie膰 o bardzo ...
[multi] NO$GBA 3.06 14/04/2025
Martin Korth autor popularnej serii emulatorów no$cash (no$sns, no$gba, no$nes, no$msx, no$sns, no$cpc, no$c64, no$gmb, no$k2) udost臋pni艂 now膮 wersj臋 emulatora handheldów NINTENDO - GameBoy Advance i Nintendo DS.
NO$GBA, tak jak NO$PSX zosta艂 udost臋pniony w dwóch wersjach - deweloperskiej (z debuggerem bez rozszerzenia) i typowo dla graczy (wersji DOS (-d) a ...