Kolejna deweloperska wersji emulatora Amigi "FS-UAE" Frode Solheima, który bazuje na kodzie pozostałych emulatorów UAE (Unusable Amiga Emulator). Najważniejszą cechą FS-UAE w stosunku do pozostałych emulatorów jest wieloportowość, dodatkowo świetnie rozwiązany mechanizm wyświetlania obrazu i wygodny launcher, który dozbrojony w bazę gier potrafi uwolnić nas od ręcznego wybierania poszczególnych obrazów dyskietek, osoby lubiące grę poprzez sieć znajdą w FSUAE specjalny moduł, który umożliwia tego typu rozgrywkę. Jedyny minus to, w porównaniu do wymagań WinUAE, spory wzrost zapotrzebowania na moc komputera hosta.
FS-UAE 2.1.33dev Posted on 2013-03-15
- New boolean option joystick_port_0_autoswitch to enable the feature where a device is automatically inserted into port 0 when you press the primary button.
- Added new option: dongle_type.
- Fixed notification_duration when used in config file (only worked from the command line due to initialization order).
- Use GCC optimization level O0 instead of O2 for cpuemu*, since a bug was found caused by the optimizer (where basically (1 ^ 0) & (1 ^ 0) was evaluated to 0). This fixes Tower of Babel (IPF).
- Updated translations: fi [GoingDown], es [albconde], pt [xpect].
- (Launcher) Restrict A1000 and A600 models to use only one specific kickstart by default (similar to the other models) for game db compat.
- (Launcher) Amiga <-> Host file name conversion for FS-UAE when using WHDLoad variants with the online database [TheCyberDruid].
- (Launcher) Updated translations: fi [GoingDown], pl [grimi], cs [spajdr], es[albconde], de [nexusle], pt [xpect].
Vox populi
Ten artykuł nie byl jeszcze komentowany:(
Dodaj komentarz!!!!
wstecz15/03/2013 09:30
Inne treści związane z tematem
[multi] NO$GBA 3.06 14/04/2025
Martin Korth autor popularnej serii emulatorów no$cash (no$sns, no$gba, no$nes, no$msx, no$sns, no$cpc, no$c64, no$gmb, no$k2) udostępnił nową wersję emulatora handheldów NINTENDO - GameBoy Advance i Nintendo DS.
NO$GBA, tak jak NO$PSX został udostępniony w dwóch wersjach - deweloperskiej (z debuggerem bez rozszerzenia) i typowo dla graczy (wersji DOS (-d) a ...
![[c64] C64 Studio 8.1 2/04/2025](https://www.t2e.pl/Photos//www/photo/202504/c64-c64-studio-gui.jpg,134)
Oprócz CbmPrgStudio Commodore posiada jeszcze jedno fajne środowisko programistyczne - C64 Studio. W sumie oba narzędzie dają nam dostęp do podobnego zestawu ułatwień pozwalających na swobodne pisanie oprogramowania dla maszynek CBM. Od przybytku ponoć głowa nie boli;)
![[Z80] CPCEC/ZXSEC/CSFEC/MSXSEC 23/03/2025](https://www.t2e.pl/Photos//www/photo/202403/cpcec-logo.jpg,134)
Po raz drugi udało się autorowi CPCEC zrobić mnie na szaro:) Właśnie wtedy kiedy nie było czasu na aktualizację i oko me powędrowało w inną stronę autor jednak postanowił się podzielić nową odsłoną:P Stąd i opóźnienie w newsach... zresztą jak widać takich niespodzianek już jest parę.
CPCEC to projekt Cesara Nicolas-Gonzaleza pakietu emulatorów ZXSEC - czyli ...
![[GameBase] GameBase AMIGA 1.7 (Seya) Update 91.3 15/04/2025](https://www.t2e.pl/Photos//www/photo/202311/amiga-gamebase-splash-iii.jpg,134)
Przyznaje się bez bicia, że ostatnio nie śledziłem projektu Seyi z należytą uwagą - i tak w ciągu ostatnich paru miesięcy przegapiłem 3 aktualizację do tej zacnej kolekcji oprogramowania dla fanów Amisi.
Niestety, przynajmniej dwie aktualizacje będą wymagały albo dofinansowania serwisu MEGA, albo uzbrojenie się w cierpliwość - dwa zestawy to prawie 20 gb danych, ...
![[c64] Dev WinVice 3.8.x R45640 24/04/2025](https://www.t2e.pl/Photos/www/picphoto/f36f8d0f1.jpg,134)
Kolejna deweloperska odsłona projektu Vice, która pojawiła się naprawdę w zaskakującym tempie jak na ten projekt emulatora komputerów firmy Commodore - począwszy od staruszka PET a skończywszy na maszynkach z serii C264 (C+, C+4, C116).
Binarki zostały udostępnione przez Zibri na GitHubie, alternatywnie, w miarę świeżą wersję, można również pobrać z serwisu ...