!

[ZX] Dirty Job (Trabajo Basura)

[0] @ !!! Piątek, 28 Października 2011 21:26 CET [26-10-2011 14:37 CET]

[ZX] Dirty Job (Trabajo Basura)

Mojo Twins (m.in. Fundamentally Loathsome, Uwol: Quest for Money (CPC/C264/ZX), Sir Ababol (CPC/ZX), czy też Nanako In Classic Japanese Monster Castle (C64,ZX81))  opublikowało kolejny tytuł dla ZX SPECTRUM - "Dirty Job", w którym przyjdzie nam odreagować pracę korporacyjną, głupiego szefa i wszelką niesprawiedliwość tego świata. Bohater gry - programista Amador, któremu szef wyciął brzydki kawał postanowił zemścić się na nim - aby tego dokonać zostaje po godzinach w pracy i pieczołowicie kopiuje dane na znalezione dyskietki z porozrzucanych po firmie terminali, musi znaleźć pietnaście fragmentów kodu aby dokończyć dzieła swej zemsty.

Dirty Job (Trabajo Basura) - Loader

Oczywiście, w pracy pozostał jeszcze jeden namolny i tępy podgatunek pracownika - stażysta. Ta zgraja pryszczatych okularników liczących na stałą umowę po zakończeniu okresu stażu, zrobi wszystko, doniesie wszystko i za darmo pracuję do późna w nocy. Jedynym sposobem na ich pozbycie jest wykonanie skoku a la Mario Bross (jak na programistę Amador jest nieźle wysportowany - sadzi takie susy, że można by było sądzić, że pracuje na księżycu) na głowę pryszczatego pokurcza i problem sam się rozwiązuje.Oprócz stażystu po budynku krąży niezliczona ilość złośliwego tałatajstwa - pająki, nietoperze - wszystkie dziwnym trafem zjadliwe i bezlitosne. Kontakt z nimi spowoduje szybki spadek ilości naszych żyć - nie da się także ich zabić, jak widać są znacznie bardziej odporne od stażystów.

Po znalezieniu dyskietki, zanosimy ją do terminala i uruchamiamy go przyciskiem w dół, gdy znajdziemy już wszystkie musimy wrócić do naszego pokoju (pierwsza komnata, w której zaczynaliśmy grę) i nacieszyć się zemstą.

Dirty Job

Mojo Twins przyznaję się już, że osiągnął taką biegłość w kodzie ZX SPECTRUM (a raczej na tyle dopracowany engine - Churros), że kodowanie Dirty Job zajęło im dwa dni. Czyżby czekał nas wysyp gier MT w najbliższej przyszłości? Muzykę do tytułu przygotował Shiru w bardzo udanym trackerze pod windowsy Beepola.

Ja obiecuję poprawę w najbliższym czasie, bardzo dawno nie donosiłem o nowych tytułach dla Spectrum i zrobiła się już całkiem pokaźna kolejka:).

Credits

Game concept & graphics: Jf_jara
Code, extra gfx & scripting: na_th_an
Extra extra gfx & laughs: Anjuel
1 bit SFX: Shiru
Copyleft 2011 The Mojon Twins Pretujao Collection, Vol # 9.
Powered by The churros v3.99 by The Mojon Twins and splib2 by Alvin Albrecht.
Uses Appack decompressor by dwedit, adapted by Utopian & optimized by Metalbrain.
Tune Composed in Beepola using the Phaser engine.
 

Dedicated to Clarissa (Explains It All).

wstecz28/10/2011 21:26
Do ściągnięcia
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU