!

[VBA] VisualBoy Advance - M 1.8 SVN1149

[1] @ Poniedziałek, 10 Grudnia 2012 21:57CET

[VBA] VisualBoy Advance - M 1.8 SVN1149

Po wersji WX pojawiła się także nowa, repozytoryjna i oficjalnie skompilowana przez team VBA-M wersja beta emulatora konsol NINTENDO (CGB,GB,GBA) z tradycyjnym menu. Te same poprawki a brak obsługi ffmpeg i tradycyjne GUI, to w głównej mierze wszystko, czego można się spodziewać po wersji MFC.

Revision 1149

Author: squall-leonhart | Date: 20 listopada 2012 09:58:44

  • OSX/Mac buildfix changes to GBALink

Revision 1148

Author: squall-leonhart | Date: 20 listopada 2012 05:04:57

  • merge Fix for SDL colours on OSX as indicated by x3ro

Revision 1147

Author: bgk | Date: 3 października 2012 20:00:45

  • CMake: Disable ffmpeg support by default since it is only used by the WX port which is disabled by default

Revision 1146

Author: bgk | Date: 3 października 2012 19:49:39

  • GTK: Fix a GCC warning

Revision 1145

Author: bgk | Date: 3 października 2012 19:18:17

  • GTK: Fix an invalid memory access in the joypad config dialog

Revision 1144

Author: squall-leonhart | Date: 1 października 2012 21:58:57

  • same as last commit on trunk

Revision 1131

Author: squall-leonhart | Date: 11 września 2012 23:53:26

  • file type fixes

Revision 1121

Author: bgk | Date: 7 września 2012 21:09:16

  • CMAKE: sem_timedwait is found in pthread on newer linuxes

Revision 1120

Author: squall-leonhart | Date: 6 września 2012 17:41:59

  • would help if i commit the file with /mp enabled instead of the one where i removed /mp from the advanced command line (don't need it on both pages)

Revision 1119

Author: squall-leonhart | Date: 6 września 2012 16:58:46

  • >.> Shuffle2 was wrong.
  • that happens alot.
  • /mp switch enables the use of multiple cl.exe processes during assembling process, this cuts building vba-m times down by a nearly 3/4.

Revision 1117

Author: squall-leonhart | Date: 3 września 2012 11:36:28

  • removed the modal else from the client connection dialogue
  • now it doesn't crash when clicking connect on debug builds
  • still does on release builds, just like start server :(

Revision 1116

Author: squall-leonhart | Date: 3 września 2012 11:14:27

  • this makes the serverwait dialog appear.
  • still causes a crash in release builds and points at output.c in an area of unicode :|

Revision 1115

Author: bgk | Date: 2 września 2012 19:26:08

  • LINK: Don't assume the data we want to send is the first to be written to SIOMLT_SEND since last transfer.
  • But rather the one present in SIOMLT_SEND when master sets the start transfert bit.
  • Fixes Advance Wars

Revision 1114

Author: bgk | Date: 2 września 2012 16:26:22

  • WX: Somewhat fix lan link. Advance wars won't link properly whereas it is working with mem link.

Revision 1113

Author: bgk | Date: 1 września 2012 19:59:13

  • WX: Fix build with LINK enabled

Revision 1112

Author: kode54 | Date: 26 sierpnia 2012 09:44:19

  • Fixed a crash on Windows XP and older systems

Revision 1111

Author: squall-leonhart | Date: 19 sierpnia 2012 23:22:16

  • removing some cases where then and else do exactly the same thing
  • i could not see any functional differences anywhere, but there might be something im overlooking.

Revision 1110

Author: bgk | Date: 8 sierpnia 2012 21:09:37

  • WX: Fix build on non-win32

Vox populi

Ten artykuł nie byl jeszcze komentowany:(

Dodaj komentarz!!!!

Nick
Email
Www
Komentarz
 
wstecz10/12/2012 21:57
Inne treści związane z tematem
[gba] NanoBoyAdvance 1.8.2
Nowa, świeża wersja emulatora NanoBoyAdvance, całkiem udanego emulatora konsolek Nintendo GameBoy Advance. W sumie wśród udawaczy tej platformy naprawdę trudno trafić na aplikację, która gorzej radziłaby sobie z emulacją handhelda, więc wybór emulatora jest naprawdę bardziej kwestią gustu niż konieczności.
[multi] DSP 0.24 VIP1 30/04/2025 [multi] DSP 0.24 VIP1 30/04/2025
Emulator DSP sygnowany przez imć Leniada, pozwalaja na zabawę maszynkami arcade i ośmiobitowcami - CPC, ZX Spectrum (z bardzo fajnie rozwiązanym podglądem plików), a także Colecovision, Nintendo 8 i CGB/GB - wszystko, co ma Z80 na pokładzie jest mile widziane;) Ostatnia pełna wersja tego DSP Emulator DSP 0.23 Final pojawiła się 27 października 2024 r.
[pce] GearFX 1.4.0 9/05/2025 [pce] GearFX 1.4.0 9/05/2025
Ignacio Sanchez Gines (drhelius), autor emulatora GearBoy (Nitendo GameBoy), GearSystem (Sega Master System) i GearColeco (Colecovision) zabrał się za nowego udawacza - tym razem na ogień poszła konsola Turbographx 16 lub jak to woli PCE Engine. Na obecnym etapie grać się da na tym średnio (naprawdę nie brakuje dobrych emulatorów tej platformy - wystarcze wspomnieć o bardzo ...
[multi] NO$GBA 3.06 14/04/2025
Martin Korth autor popularnej serii emulatorów no$cash (no$sns, no$gba, no$nes, no$msx, no$sns, no$cpc, no$c64, no$gmb, no$k2)  udostępnił nową wersję emulatora handheldów NINTENDO - GameBoy Advance i Nintendo DS. NO$GBA, tak jak NO$PSX został udostępniony w dwóch wersjach - deweloperskiej (z debuggerem bez rozszerzenia) i typowo dla graczy (wersji DOS (-d) a ...
[MULTI] XPECCY 0.6 build 0.6.20250404 04/04/2025 [MULTI] XPECCY 0.6 build 0.6.20250404 04/04/2025
Xpeccy jest linuksowym emulatorem maszynek zgodnych z ZX Spectrum (przede wszystkim rosyjskich klonów) i od paru wersji także maszynki MSX1, Nintendo GameBoy/GameBoy Color, NINTENDO 8 i jego rosyjskiego odpowiednika Dendy i ostatnio dodano emulację PC XT. Warto też rzucić okiem na dokumentację do programu.  
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Plikownia T2E
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2025 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU