!

[VBA] VisualBoy Advance - M 1.8 SVN1022

[0] @ !!! środa, 15 Czerwca 2011 12:36 CET [15-06-2011 07:28 CET]

[VBA] VisualBoy Advance - M 1.8 SVN1022

Ostatnio w kodzie tego multiemulatora handheldów NINTENDO (GBA, CGB, GB) jest spore zamieszanie, rzeczy ciekawe dzieją się w różnych wersjach pobocznych, natomiast główny kod jest dość mocno zaniedbywany, na dodatek autorzy VBA-M postanowili jeszcze do wersji standardowej pod WIndowsy MFC, dorzucić równorzędną Wx, którą powinniśmi także zobaczyć w najbliższym czasie - póki co, folder na sourceforge został założony.

Dorzucam wersję wxWidget, która bagatelka waży tylko 10mb i... odpala się niczym mameUI i wszystko to tylko w imię zmiany GUI.

Dragon's Rock

Revision: 1022

Author: squall-leonhart Date: 16:52:13, 25 maja 2011

  • fixed a MSVC specific ism (mudlords own words)

Revision: 1021

Author: squall-leonhart Date: 13:55:46, 25 maja 2011

  • all current vba-m Wx patches applied to trunk.

Revision: 1020

Author: squall-leonhart Date: 11:28:21, 24 maja 2011

  • Pre-Wx Branch
  • fucking sourceforge isn't supporting the copy context


Revision: 1017

Author: squall-leonhart Date: 09:39:29, 24 maja 2011

  • buncha patches by darktjm
  • sdl fix not applied yet

Revision: 1014

Author: squall-leonhart Date: 15:17:13, 5 maja 2011

  • should fix GS codes that don't work on games which use lcd interrupts instead of vblank thanks unmacaque

Revision: 1013

Author: squall-leonhart  Date: 09:25:16, 26 kwietnia 2011

  • Bugger unicode support, we can just convert multibyte to widestring using google cloud services and a bunch of midgets running in spinwheels.
  • Also enables whole program optimisation (funnily i was only doing linker time optimisation so it wasn't as good as it could be.)
wstecz15/06/2011 12:36
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU