!

[Strzałki] Trzy tygodnie w raju po raz trzeci...

[0] @ Sobota, 7 Maja 2011 01:17CET

[Strzałki] Trzy tygodnie w raju po raz trzeci...

Ukazała się już 3 wersja remejku jednej z najprzyjemniejszych gier na ośmiobitowe komputery - "Three Weeks In Paradise", w której znów przychodzi nam się wcielić w skórę biednego Wally'iego (TWiP był trzecią grą, którą łączył bohater, wcześniej ukazały się Pyjamarama i Everone's Wally).

Tym razem, zresztą jak zwykle, los nam nie sprzyja i po katastrofie okrętu trafiamy na rajską wyspę wraz z cała rodziną. Rajska wyspa okazuję się okrutną pułapką zamieszkaną przez stado zwariowanych kanibali, którzy oddają cześć równie zwariowanemu Bogowi Deszczu.

Nie trudno jest zgadnąć, iż cała Twoja rodzina została przez nich ujęta i tylko tobie udało się uniknąć losu przyszłej potrawy.  Zycie. Mało, że musisz uwolnić swoją rodzinę z rąk kanibali, to musisz jeszcze wymyśleć jak uciec z tego zielonego piekła. Łatwo nie będzie, oj nie będzie.

 

New in version 3.0

  • 1. Now compiled with DBPro V7.7 RC7 to make it DirectX 11 compatible (Win7 x86 and x64).
  • 2. Added properties to the executable: game name and our team.
  • 3. New (better) icon for the executable.
  • 4. The music in the main menu screen has a higher bitrate (96kbps->128kbps).
  • 5. Made the code more modular.
  • 6. The screenshots now have four digits and begin in 1: “screenshot0001.bmp”.
  • 7. The code is a lot faster in slower machines because of a change in the main loop cycle. This won’t be noticeable on new machines but can boost performance on older systems.
  • 8. Fixes:
    • a) Changing the settings in the help screen would sometimes be too fast.
    • b) Taking screenshots in the Rain God room while him, Wally and the indian were touching each other, the indian would appear behind the
    • Rain God. The same happened in the frog room.
    • c) Running TWIP in a desktop window now has borders.
    • d) In the main screen, if trying to quit and then select not to, it just removes the vulture and doesn’t redraw the screen.
    • e) If we were coming from the room under the sea, the frog would become invisible for a few seconds.
    • f) If we had the in-game music off, then executing the game again and going to the help screen to turn it on, it would continue off.
    • g) Added a function that, before hiding the sprites, it checks if they exist avoiding the possible error “sprite not found”.
wstecz07/05/2011 01:17
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU