Ukazała się już 3 wersja remejku jednej z najprzyjemniejszych gier na ośmiobitowe komputery - "Three Weeks In Paradise", w której znów przychodzi nam się wcielić w skórę biednego Wally'iego (TWiP był trzecią grą, którą łączył bohater, wcześniej ukazały się Pyjamarama i Everone's Wally).
Tym razem, zresztą jak zwykle, los nam nie sprzyja i po katastrofie okrętu trafiamy na rajską wyspę wraz z cała rodziną. Rajska wyspa okazuję się okrutną pułapką zamieszkaną przez stado zwariowanych kanibali, którzy oddają cześć równie zwariowanemu Bogowi Deszczu.
Nie trudno jest zgadnąć, iż cała Twoja rodzina została przez nich ujęta i tylko tobie udało się uniknąć losu przyszłej potrawy. Zycie. Mało, że musisz uwolnić swoją rodzinę z rąk kanibali, to musisz jeszcze wymyśleć jak uciec z tego zielonego piekła. Łatwo nie będzie, oj nie będzie.
New in version 3.0
- 1. Now compiled with DBPro V7.7 RC7 to make it DirectX 11 compatible (Win7 x86 and x64).
- 2. Added properties to the executable: game name and our team.
- 3. New (better) icon for the executable.
- 4. The music in the main menu screen has a higher bitrate (96kbps->128kbps).
- 5. Made the code more modular.
- 6. The screenshots now have four digits and begin in 1: “screenshot0001.bmp”.
- 7. The code is a lot faster in slower machines because of a change in the main loop cycle. This won’t be noticeable on new machines but can boost performance on older systems.
- 8. Fixes:
- a) Changing the settings in the help screen would sometimes be too fast.
- b) Taking screenshots in the Rain God room while him, Wally and the indian were touching each other, the indian would appear behind the
- Rain God. The same happened in the frog room.
- c) Running TWIP in a desktop window now has borders.
- d) In the main screen, if trying to quit and then select not to, it just removes the vulture and doesn’t redraw the screen.
- e) If we were coming from the room under the sea, the frog would become invisible for a few seconds.
- f) If we had the in-game music off, then executing the game again and going to the help screen to turn it on, it would continue off.
- g) Added a function that, before hiding the sprites, it checks if they exist avoiding the possible error “sprite not found”.
Vox populi
Ten artykuł nie byl jeszcze komentowany:(
Inne treści związane z tematem
[retro] GORF
Całkiem miło wyglądający port arcade gry GORF - czyli sprytnego połączenia space invaders, na siłę, z Gyrrusem i Galaxain;).
[NES8] Nestopia Undead 1.53.1 23/03/2025
Karp zjedzony, Kevin oglądnięty (aż trudno uwierzyć, że ten film oglądamy już od 25 lat co gwiazdka;P) więc można wrócić do nowości. Opublikowano nową wersję nieoficjalnej kontynuacji projektu emulatora NINTENDO 8 (Famicon) - Nestopia.
Nie ma tu zbytnio zmian dla wersji Windows, rozwój przede wszystkim skupił się na FTLK ()
[retro] Heartlight, ZX Spectrum
Poprowadź swojego małego gnoma przez każdy z 60 poziomów i zbierz wymaganą liczbę serc, aby otworzyć drzwi prowadzące do następnego poziomu. Jeśli ukończysz wszystkie poziomy, otrzymasz specjalną nagrodę, którą otrzyma tylko kilku gnomów - będziesz mógł poślubić dziewczynę gnomkę.
[NES8] Nestopia Undead 1.53 24/12/2024
Karp zjedzony, Kevin oglądnięty (aż trudno uwierzyć, że ten film oglądamy już od 25 lat co gwiazdka;P) więc można wrócić do nowości. Opublikowano nową wersję nieoficjalnej kontynuacji projektu emulatora NINTENDO 8 (Famicon) - Nestopia.
[retro] ScummVM 2.0.9
Nowa aktualizacja środowiska ScummVM (Script Creation Utility for Maniac Mansion), które pozwala na nowo odkrywać czar starych gier typu "point and click", na praktycznie każdej platformie, począwszy od Amigi a skończywszy na urządzeniach mobilnych.
W downloadzie wersja dla PC, a dla pozostałych platform należy odwiedzić Oficjalną stronę projektu