[SNES] SSNES v0.9.2

[2] @ Piątek, 25 Listopada 2011 21:27CET

Skomentuj

Themaister opublikował wersję 0.9.2 i wreszcie znalazł czas na stworzenie własnej strony,  w końcu skończy się etap wyszukiwania informacji na forum bsnes'a:). SSNES, który wykorzystując biblioteki BSNES, udaje z powodzeniem SUPER NINTENDO i pozwalając na naprawdę sporą ilość dodatkowych operacji - począwszy od nagrywania filmów (ffmpeg), a skończywszy na zestawach shaderów modyfikujący obraz wideo.

Nowa wersja oprócz całej gamy poprawek i usprawnień, dorobiła do Phoenixa (GUI dla SSNES'a) obsługę spakowanych archiwów, to jedna z podstawowych rzeczy, które naprawdę często bardziej się przydają od najbardziej wyszukanych dodatków typu obsługa np. dodatkowego procesora w emulowanym kartridżu.

Do ściągnięcia wersja slim (minimalny zestaw bibliotek) i full, która w sumie i tak wymaga dodatkowo bibliotek z wersji redist.

SSNES v0.9.2 25.11.2011

SSNES
  • Fixes for netplay
  • Allow OpenGL to be disabled with --disable-opengl.
  • Fix build for OSX.
  • Optimize rewind. Forces POT buffer sizes.
  • enable-dynamic is enabled by default.
  • FFmpeg and Python is automatically checked for.
  • Refactor XVideo driver. Checks more thoroughly for supported formats.
  • Log errors when netplay fails.
  • Better handling of timeouts in netplay.
  • Add SNES_ENVIRONMENT_GET_OVERSCAN. crop_overscan is handled more
  • intuitively.
  • Add rubyFrameDirection / IN.frame_direction in shaders.
  • Add video_font_enable. Allows disabling OSD fonts.
  • Improve error reporting in Cg.
  • Add some fixes for Python in Windows.
  • Supercharge rubyPrev*/PREV*. Allows looking into up to 7 previous frames.
  • Fix bug where OSD font would have wrong colors with certain shaders.
  • Expose Python to external video drivers. API bump.
  • Allow -L/--libsnes from command line.
  • Add timing support for FFmpeg recording. Allows implementations to accurately report their internal rates.
  • Pause while inactive disabled by default.
  • FFmpeg now performs the proper 15 -> 32-bit conversion [REDIST UPDATE].
  • Use display refresh rate as bases for audio input rate calculation.
  • Add --bsvrecord. Allow recording from the get-go.
  • Still record audio even if audio is disabled.
  • Fix occational horrible noise on end of recordings.
  • BSV recording model is revamped significantly.
  • Do not quit SSNES on BSV movie playback end.
  • Add --sram-mode. Allows controlling whether SRAM is loaded/saved for a run.
  • Add SNES_ENVIRONMENT_GET_CAN_DUPE. Extension to allow certain emulators to output "duped" frames (NULL frame). Freeing resources slightly when recording with i.e. FFmpeg.

SSNES-Phoenix

  • Add copyAll() to Phoenix [AlexFolland].
  • Enforce matroska extension for movie recording.
  • SSNES-Phoenix can now load zipped roms (single file).
  • Add scrollbars to log.
  • Update BSV recording options to reflect new model in SSNES.
  • Use proper icon in *nix.

Related

  • External Direct3D9 video plugin is feature complete.
  • 32-bit executables are packed with mudpack. (Will be extended to redist and 64-bit builds when supported).

Thanks

  • Lex for lots of testing on BSV and FFmpeg recording.
  • mudlord for mudpack.
Dodatkowe informacje
Inne treści związane z tematem
[NDS] melonDS x64 0.6 [NDS] melonDS x64 0.6;
Nowy projekt i nowe nadzieje - być może melonDS, którego autor StapleButter (lolSnes, blargSNES) kiedyś pokona hegemonie w DeSmuMe i No$GBA w emulacji Nintendo DS. Jak na pierwszą wersję publiczną emulator całkiem sporo potrafi, a pozbawiony wodotrysków chodzi całkiem szybko. ...
[GB/CGB] BgB 1.5.6 [GB/CGB] BgB 1.5.6;
BgB jest emulatorem konsoli GameBoy i Color GameBoy, który w zasadzie posiada wszystko, co powinien mieć ten typ emulatora, od filtrów poprawiających jakość (albo pogorszających, w zależności od gustu), po możliwość gry poprzez sieć.
[NES] Nintendulator v0.975 Unstable (4/12/2017) [NES] Nintendulator v0.975 Unstable (4/12/2017);
Nintendulator, emulator Nintendo 8, został zaktualizowany i prawie jak zwykle pozostaje nam zerknąć w zapiski repozytorium żeby zobaczyć, co quietust dodał nowego do swojej aplikacji. Jak zwykle autor publikuje dwie wersje swojego emulatora - ANSi dla posiadaczy.... Win9X i unicode - dla ...
[gba] VGBA for Windows 5.7;
VGBA to kolejny emulator autorstwa Marata Fayzullina, który spłodził naprawdę spory zestaw emulatorów pod Androida i Symbiana (fMSX, VGB, iNES, MG, ColEm, Speccy, AlmostTI), jak nie trudno zgadnąć po skrócie pozwala on na emulację handhelda firmy Nintendo GameBoy ...
[NES] puNes 0.102 [NES] puNes 0.102;
Kolejne poprawki w emulatorze NINTENDO 8 - puNes, nie jest to tak rozbudowany emulator jak seria FCE, jednak wyróżnia się paroma ciekawostkami, na które warto zwrócić oko - nic istotnego, jednak na pewno umilą emulację (ot jakieś shadery i inne szmery;)). W sumie, ...