!

[SNES] SSNES v0.8.1

[1] @ !!! Poniedziałek, 26 Września 2011 22:47 CET [12-09-2011 15:08 CET]

Nowy sSNES na horyzoncie:). SSNES wykorzystuje bibliotekę byuu (bsnes) i daje nam możliwość skorzystania z wszystkich opcji w nim zawartych aby w pełni cieszyć  się emulacją konsoli SUPER NINTENDO. Dodatkowo GUI pozwala nam korzystać z nagrywania filmów (ffmpeg), czy też pozwala skorzystać z zewnętrznych shaderów, umożliwiających "zepsucie" (poprawę) parametrów wyświetlanego obrazu pod emulatorem.

Oczywiście bez porządkowicza w archiwum (puryfier) się nie obejdziemy, za nim uda nam się cokolwiek pod nim odpalić (zresztą tak samo jak w wypadku bsnesa).

Do emulatora nie dołączono changelogu (uzupełnie jak tylko doszukam się zmian:)), za to biblioteka dll rozrosła się znacznie i wymaga niestety dociagnięcia - bagatelka, tylko 14mb:P.

 

SNES 0.8.1 12.09.2011

  • Add possibility to change color of OSD font. video_message_color takes an RGB hex value. Support in OpenGL, XVideo and SDL drivers.
  • SDL driver renders font post-scale, rather than pre-scale for much neater looking fonts.
  • Add coloring parameter to external driver API. Does not need ABI bump.
  • Fix some typos in skeleton ssnes.cfg.
  •  Fix bug where multiple cheats might could not be used at the same time (really?).
  • SSNES can now remember cheat settings used in last session. If cheat_settings_path is set, SSNES will record cheats used in that file, and reload the settings on restart.

Phoenix GUI:

  • Rework behavior when spawning SSNES. Avoid certain cases with 100% CPU usage, especially in Win32/OSX. The logging window is also far more responsive while SSNES is running.
  • Add options for video_message_color and cheat_settings_path.

SNES 0.7 14.08.2011

  • Added -f/--fullscreen option. Allows straight-to-fullscreen without the video_fullscreen config.
  • Fixed some endianness issues in OSS driver.
  • Added DirectSound audio driver. It uses multithreading to avoid "ringing" effect when things undderun. Replaces SDL as the default audio driver in Windows. XAudio2 is still recommended to use, at least in Windows 7.
  • Added CoreAudio driver to OSX (thanks to kode54). Replaces OpenAL as the default API.
  • Added possibility to disable Aero compositor at will in Windows. Only useful in windowed mode if VSync is not working properly (tearing or stuttering), and might still not work. Use as a last resort if you really need to run windowed.
  • Fixed bug where external plugin video driver was deinitialized before input driver, creating crashes in certain scenarios.
  • Added possibility to record SNES video in hi-res, and also allows recording the video after CPU filtering if desired. These options are added to the GUI as well.
  • Fixed windowing behavior on tiled WM that attempt to resize the SDL window due to tiling behavior (thanks to Wisp for beta testing).
  • Updated audio DSP API to v3. Added an event pushing callback, which allows GUIs to run in same thread as SSNES (needed for some toolkits). (Check out Mudlords DSP pack for SSNES! )
  • Fixed race condition in Jack driver which caused spurious crashes.
  • Various bug fixes as usual. 

Vox populi

Ten artykuł nie byl jeszcze komentowany:(

Dodaj komentarz!!!!

Nick
Email
Www
Komentarz
 
wstecz26/09/2011 22:47
Inne treści związane z tematem
[multi] DSP 0.24 VIP1 30/04/2025 [multi] DSP 0.24 VIP1 30/04/2025
Emulator DSP sygnowany przez imć Leniada, pozwalaja na zabawę maszynkami arcade i ośmiobitowcami - CPC, ZX Spectrum (z bardzo fajnie rozwiązanym podglądem plików), a także Colecovision, Nintendo 8 i CGB/GB - wszystko, co ma Z80 na pokładzie jest mile widziane;) Ostatnia pełna wersja tego DSP Emulator DSP 0.23 Final pojawiła się 27 października 2024 r.
[pce] GearFX 1.4.0 9/05/2025 [pce] GearFX 1.4.0 9/05/2025
Ignacio Sanchez Gines (drhelius), autor emulatora GearBoy (Nitendo GameBoy), GearSystem (Sega Master System) i GearColeco (Colecovision) zabrał się za nowego udawacza - tym razem na ogień poszła konsola Turbographx 16 lub jak to woli PCE Engine. Na obecnym etapie grać się da na tym średnio (naprawdę nie brakuje dobrych emulatorów tej platformy - wystarcze wspomnieć o bardzo ...
[multi] NO$GBA 3.06 14/04/2025
Martin Korth autor popularnej serii emulatorów no$cash (no$sns, no$gba, no$nes, no$msx, no$sns, no$cpc, no$c64, no$gmb, no$k2)  udostępnił nową wersję emulatora handheldów NINTENDO - GameBoy Advance i Nintendo DS. NO$GBA, tak jak NO$PSX został udostępniony w dwóch wersjach - deweloperskiej (z debuggerem bez rozszerzenia) i typowo dla graczy (wersji DOS (-d) a ...
[MULTI] XPECCY 0.6 build 0.6.20250404 04/04/2025 [MULTI] XPECCY 0.6 build 0.6.20250404 04/04/2025
Xpeccy jest linuksowym emulatorem maszynek zgodnych z ZX Spectrum (przede wszystkim rosyjskich klonów) i od paru wersji także maszynki MSX1, Nintendo GameBoy/GameBoy Color, NINTENDO 8 i jego rosyjskiego odpowiednika Dendy i ostatnio dodano emulację PC XT. Warto też rzucić okiem na dokumentację do programu.  
[GB/CGB] BgB 1.6.5 19/03/2025 [GB/CGB] BgB 1.6.5 19/03/2025
BgB jest emulatorem konsoli GameBoy i Color GameBoy, który w zasadzie posiada wszystko, co powinien mieć ten typ emulatora, od filtrów poprawiających jakość (albo pogorszających, w zależności od gustu), po możliwość gry poprzez sieć.
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2025 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU