Znów pojawiła się nowa aktualizacja tego emulatora konsoli DreamCast i arcadowego NAOMI. Poprawki tyczą się pluginu ImgReader.
Revision: 141
Author: drkiiraziel@gmail.com Date: 10 kwietnia 2012 13:53:52
- Missing return statement in ioctl code !
- Fix issue 432 (thanks for reporting !)
Revision: 140
Author: drkiiraziel@gmail.com Date: 20 marca 2012 11:07:32
- chd: support for newer format chds
- arm: read rotates for unaligned, force alignment (fixes audio in some games)
Revision: 139
- Author: drkiiraziel@gmail.com Date: 14 września 2011 06:55:51
- pvr/threading
- tweaked the render timing a bit, further 2-3% speedup on 3d heavy scenes for multicores
Revision: 138
Author: drkiiraziel@gmail.com Date: 14 września 2011 06:43:47
- nullAICA/audiosteam:
- Improved the way audio sync works, editing some code that called to win32 way too often
- moving 1 line around: +10% on speed (from 440 to 485% on my pc ..)
Revision: 137
Author: drkiiraziel@gmail.com Date: 14 września 2011 00:07:05
- (Very) primitive d3d11 renderer: Sets up stuff, draws geometry, nothing much more ..
Revision: 136
Author: KrossX3 ,Date: 21 sierpnia 2011 09:03:31
- Updated SDL binary.
- drkMaple: Re enable LG LCD (VMU) support by default, again.
Revision: 135
Author: DimitrisV22@gmail.com Date: 4 czerwca 2011 10:30:52
- Fix for issues 257~258
nullDC-DC SVN Changelog r134
- NAOMI: Added command line support for default image loading. Similar to ImgReader:LoadDefaultImage and DefaultImage, but under the Naomi section.
nullDC-DC SVN Changelog r133
- My apologies committed the changes of the wrong directory earlier :|||
nullDC-DC SVN Changelog r132
- Fixed bad CPUFS handling
nullDC-DC SVN Changelog r131
- PuruPuru Config:
- Added checks and increased thresholds to improve controller mapping.
- Added Pakku intensity option and icon that shows if rumble is supported.
- New image and stuff.
- PuruPuru General:
- Some refactoring and bugfix.
nullDC-DC SVN Changelog r130
- Support writing and reading from an rtt texture, for rtt self feedback (requested by KrossX). Hope it works !
Vox populi
Ten artykuł nie byl jeszcze komentowany:(
Dodaj komentarz!!!!
wstecz11/04/2012 00:50
Inne treści związane z tematem
![[SEGA] SSF 0.12 r34 Test Version 5/04/2025](https://www.t2e.pl/Photos/www/picphoto/53a8bf281.png,134)
Kolejne zmiany w wersji testowej emulatora SEGI SATURN - chyba najwierniejszego emulatora tej konsoli wśród obecnych projektów. Co raz trudniej nadążyć za strumieniem wypowiedzi Shimy na Twitterze, może pewnego dnia, skoro już nauczył się publikować binarki na githubie, zacznie publikować changelog... oby...
Jakoż, że mam troche uzupełnień (musiałem sobie odpocząć ...
![[multi] Nemulator 4.6 9/02/2025](https://www.t2e.pl/Photos/www/picphoto/c00ceff61.jpg,134)
Kolejna wersja emulatora NINTENDO 8, który podobnie jak nes screensaver ekipy uberNES'a pozwala na tworzenie tapet z gier pracujących w tzw. attract mode. Od tej wersji emulator obsługuje również romy Segi Game Gear i od tej pory pogramy również w tytuły z Nintendo Gameboy.
Aby poprawnie odpalać gry pod tym projektem z ciekawie rozwiązanym GUI należy wyedytować ...
![[MULTI] Pantheon 15.000 13.04.2025](https://www.t2e.pl/Photos//www/photo/201805/pantheon-logo.png,134)
Multiemulator Pantheon, autorstwa Bostjana 'Grandy' Grandoveca zaktualizowano nową platformą i wyborem gier dla niej. Tym razem dorzucił on całkiem pokaźną ilość tytułów dla platformy MSX/MSX2.
Pantheon posiada własną bazę tytułów, co z jednej strony ogranicza nas go gry tylko przez niego oferowane, z drugiej zaś strony uwalnia nas od poszukiwania ...
![[multi] BizHawk x64 2.10 7/01/2025](https://www.t2e.pl/Photos/www/picphoto/2890f6481.jpg,134)
Wersja testowa multiemulatora BizHawk, specjalnie dla osób chcących sprawdzić i wspomóc projekt. Ten napisany w C# multiemulator pozwala udawać konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega ...
[SEGA] Kronos 2.7.0 31/12/2024
Kronos to mocno rozbudowany fork emulatora Yabause/UoYabause/Yaba Sanshiro udającego konsolę SEGI SATURN i jego arcadowej mutacji SEGA TITAN VIDEO (ST-V).
Główne różnice pomiędzy nim, a pierwowzorem to większa optymilizacja kodu (a przez to mniejsze obciążenie hosta), dodatkowe efekty graficzne i zwiększona ilość kompatybilnych gier.