!

[PSP] PCSP 0.5.5

[1] @ !!! Sobota, 9 Czerwca 2012 23:00 CET [09-06-2012 22:42 CET]

[PSP] PCSP 0.5.5

Pomimo wcześniejszych zapowiedzi o porzuceniu prac nad PCSP i skupieniu się nad nowym projektem PS4ALL, team postanowił na chwilę wrócić do starego emulatora aby poprawić parę błędów, które najczęściej uniemożliwiały uruchomienie gier z emulowanej konsoli Sony Portable Playstation. 

Jak zwykle, emulator pozwolił mi na odpalenie tylko paru plików testowych. Nic z tytułów, z bardzo skromnej kolekcji jaką posiadam, nie udało mi się uruchomić

Ilość FPS'ów robi wrażenie:P

PCSP v0.5.5 09.06.12

  • Fixed issues with VEH. Now emulator crashes a lot less than before

PCSP V0.5.4 (last version until rewrite, released version 04/10/2011)

General

  • Experimental Dynamic shaders. A lot faster works in a few demos – use it at your own risk
  • Added VEH handler for win32
  • New portable fiber implementation for win, linux and macosx 32/64-bit.
  • GLEW is now used instead of GLEE
  • Better thread behavior for KernelVsync
  • Fix a bug with opengl renderer when trying to unbind a shader program never binded

HLE

  • Implementation of sceRtcSetDosTime ,sceRtcIsLeapYear ,sceRtcCompareTick
  • Implemented adding of ticks. (11 syscalls)
  • Fix sceRtcGetCurrentTick()
  • Fixed sceKernelLibcTime()
  • Implementation for sceKernelPollSema()
  • Fixes in KernelEventFlag
  • added loading of files after resetting emu. (sceKernelLoadExec case)
  • Improved and refactored module management code into sceKernelModule.
  • Started implementation of restarting features for PCSP.
  • Partially implemented sceKernelLoadExec

GE

  • Partial implementation for CMD_SIGNAL
  • Fixed pc address and stall address
  • Added LogicalOperation, corrected StencilTest
  • CMD_TLEVEL was wrong
  • Implementation of spline decoding
  • fix LOD issues in micromachines
  • fix a bug with DXTn compressed textures
  • PCSP Documentation

sound

  • sceAtrac3plus: source cleanup

Vox populi

Ten artykuł nie byl jeszcze komentowany:(

Dodaj komentarz!!!!

Nick
Email
Www
Komentarz
 
wstecz09/06/2012 23:00
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10 7/01/2025 [multi] BizHawk x64 2.10 7/01/2025
Wersja testowa multiemulatora BizHawk, specjalnie dla osób chcących sprawdzić i wspomóc projekt. Ten napisany w C# multiemulator pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega ...
[PSP] PPSSPP 1.18.1 04/11/2024 [PSP] PPSSPP 1.18.1 04/11/2024
Stara, dobra prawda, że gdy nie ma człowieka w pobliżu to zawsze coś się dzieje znowu się sprawdziła. Na dzień dobry kolejna odsłona emulatora PSP - PPSSPP bez cienia wątpliwości najlepszego emulatora tego handhelda.
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC2 26/11/2024 [multi] BizHawk x64 2.10.1 RC2 26/11/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[psx] PSXE 0.10.3-alpha 5/08/2024
PSXE jest w miarę młodym projektem emulacji SONY PLAYSTATION. Projekt pozwala już na emulację niektórych komercyjnych tytułów. Niestety od strony użytkowej wymaga gimnastyki w linii komend, na tyle karkołomnej, że poddałem się po paru próbach, może komuś innemu się uda;P
[PSP] DevPPSSPP GITv1.17.1-35-g0159102a1
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
Do ściągnięcia
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2025 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU