FCEUX jest emulatorem konsol Nintendo Entertainment System (NES), Famicom i Famicom Disk System (FDS). FCEUX powstał z zamysłem połączeniu wielu modyfikacji FCE (FCEU Ultra, FCEU rerecording, FCEUXD, FCEUXDSP, FCEUXDSP CE i FCEU-mm) łącząc ich funkcjonalności w jedną aplikację.
FceuX oprócz możliwości odświeżenia sobie starych, dobrych tytułów oferfuje także narzędzia dla zaawansowanych użytkowników - do debuggowania, przetwarzania gier, tworzenia map, nagrywania przebiegu emulacji, a także wykorzystywania skryptów języka Lua.
Author: zeromus | Date: 26 listopada 2012 20:18:15
- taseditor-fix building in old visual studios
Author: ansstuff | Date: 26 listopada 2012 15:43:58
- Taseditor: use doublebuffering style for listviews
Author: punkrockguy318 | Date: 25 listopada 2012 19:56:53
- sdl: attempt to detect video resolution for fullscreen during configuration file generation
Author: ansstuff | Date: 25 listopada 2012 18:07:47
- initial upload of English version of TAS Editor Manual
Author: ansstuff | Date: 25 listopada 2012 18:01:57
Author: ansstuff | Date: 25 listopada 2012 10:50:46
- * Taseditor: fixed bug in project saving
- * Taseditor: fixed bug in laglog truncating when no Input changes are made by inserting/deleting frames
Author: punkrockguy318 | Date: 24 listopada 2012 22:03:10
- gtk: don't allow movie recording to begin when rom isn't running
Author: punkrockguy318 | Date: 24 listopada 2012 21:51:09
- scons: improve logic in checking for lua library
- sdl doc: added tidbit about how to 'make clean' with our scons build system
Author: ansstuff | Date: 24 listopada 2012 13:56:10
- * when the New PPU is on, it displays "(NewPPU)" in the window caption
- * fixed bug with erasing more frames than there is movie records
Author: punkrockguy318 | Date: 23 listopada 2012 20:24:41
Author: punkrockguy318 | Date: 23 listopada 2012 20:11:23
Author: punkrockguy318 | Date: 23 listopada 2012 19:58:07
- sdl: fix build on OSX with SYSTEM_LUA=1