Wałkowany temat zliczania ilości wciśniętych przycisków zdominował poprawki w FCE Ultra od ładnych paru rewizji, z drugiej strony mało co, zostało jeszcze do poprawienia. Ciekawe kiedy cah4e3 przeniesie swoje poprawki z FCE-m do ultry (a trochę już tego naprodukował w ciągu ostatnich paru tygodni).
Revision: 2218
Author: brandonevans Date: 11:22:09, 20 lipca 2011
Button Count
- Made it so that the registerload / registersave functions are only used if registerload exists. I'll presume there is no emulator that supports one and not the other. This will allow VBA to use this script, although it'll be missing one of the better features until it supports this function.
- Made the number of controllers tracked configurable. VBA was counting everything twice when this was set to 2. It will still default to 2, but it'll be easier for people to modify this for VBA now.
Revision: 2217
Author: zeromus Date: 04:31:11, 18 lipca 2011
- slightly improve hud text rendering wrapping
Revision: 2216
Author: brandonevans Date: 22:15:41, 17 lipca 2011
- Button Count
- As Lua starts counting from 1, and there may be a slot 0, increment the slot before saving / loading, storing data for slot 0 in states[1]
- Prevented the script from loading non-existent data.
- Removed the space from the file name so that it is more consistent with the FCEUX Lua repository, which this script is now a member of. :)
- Added messages when you save or (fail to) load data to / from a state.
- Made it so the script displays the button counts when you save / load a state.
Revision: 2215
Author: adelikat Date: 01:57:52, 16 lipca 2011
- Add Button Count lua script written by Brandon Evans
Revision: 2212
Author: fatratknight Date: 03:56:44, 5 lipca 2011
- Reordered a function call. Now it updates the lua window with the proper file path when you select a lua script from the recent menu.
Revision: 2211
Author: zeromus Date: 06:01:20, 1 lipca 2011
- try fixing lua drawing alpha blending stuff
Revision: 2210
Author: adelikat Date: 13:18:18, 30 czerwca 2011
- Add AVI-HeadsUpDisplay lua script which is a script that allows the input display & frame counter to be captured into AVIs
Revision: 2209
Author: adelikat Date: 01:35:30, 27 czerwca 2011
- RBI Baseball script written by me
Vox populi
Ten artykuł nie byl jeszcze komentowany:(
Dodaj komentarz!!!!
wstecz21/07/2011 09:15
Inne treści związane z tematem
[multi] NO$GBA 3.06 14/04/2025
Martin Korth autor popularnej serii emulatorów no$cash (no$sns, no$gba, no$nes, no$msx, no$sns, no$cpc, no$c64, no$gmb, no$k2) udostępnił nową wersję emulatora handheldów NINTENDO - GameBoy Advance i Nintendo DS.
NO$GBA, tak jak NO$PSX został udostępniony w dwóch wersjach - deweloperskiej (z debuggerem bez rozszerzenia) i typowo dla graczy (wersji DOS (-d) a ...
![[MULTI] XPECCY 0.6 build 0.6.20250404 04/04/2025](https://www.t2e.pl/Photos/www/picphoto/038a23761.jpg,134)
Xpeccy jest linuksowym emulatorem maszynek zgodnych z ZX Spectrum (przede wszystkim rosyjskich klonów) i od paru wersji także maszynki MSX1, Nintendo GameBoy/GameBoy Color, NINTENDO 8 i jego rosyjskiego odpowiednika Dendy i ostatnio dodano emulację PC XT. Warto też rzucić okiem na dokumentację do programu.
![[GB/CGB] BgB 1.6.5 19/03/2025](https://www.t2e.pl/Photos/www/picLogoty/14136484271.jpg,134)
BgB jest emulatorem konsoli GameBoy i Color GameBoy, który w zasadzie posiada wszystko, co powinien mieć ten typ emulatora, od filtrów poprawiających jakość (albo pogorszających, w zależności od gustu), po możliwość gry poprzez sieć.
![[NES8] Nestopia Undead 1.53.1 23/03/2025](https://www.t2e.pl/Photos/www/picphoto/9a65d8f61.jpg,134)
Karp zjedzony, Kevin oglądnięty (aż trudno uwierzyć, że ten film oglądamy już od 25 lat co gwiazdka;P) więc można wrócić do nowości. Opublikowano nową wersję nieoficjalnej kontynuacji projektu emulatora NINTENDO 8 (Famicon) - Nestopia.
Nie ma tu zbytnio zmian dla wersji Windows, rozwój przede wszystkim skupił się na FTLK ()
![[CGB] SameBoy 1.0.1 4/04/2025](https://www.t2e.pl/Photos//www/photo/201906/sameboy-logo.png,134)
SameBoy jest emulatorem sprzętu Nintendo GameBoy, ColorGameBoy i w przyszłości GBAdvance (być może i coś już odpala, nie trafiłem jednak na nic, co dałoby się uruchomić) napisanym z myślą o Macintoshu, jednak i nam blaszakowcom dostała się wersja (SDL), którą z powodzeniem można używać.