Kolejne poprawki dotyczące obsługi skryptów lua dopadły ten emulator Nintendo 8 w Zeromous zoptymilizował działanie GUI pod nowe funkcję skryptów LUA.
Revision: 2217
Author: zeromus Date: 04:31:11, 18 lipca 2011
- slightly improve hud text rendering wrapping
Revision: 2216
Author: brandonevans Date: 22:15:41, 17 lipca 2011
- Button Count
- As Lua starts counting from 1, and there may be a slot 0, increment the slot before saving / loading, storing data for slot 0 in states[1]
- Prevented the script from loading non-existent data.
- Removed the space from the file name so that it is more consistent with the FCEUX Lua repository, which this script is now a member of. :)
- Added messages when you save or (fail to) load data to / from a state.
- Made it so the script displays the button counts when you save / load a state.
Revision: 2215
Author: adelikat Date: 01:57:52, 16 lipca 2011
- Add Button Count lua script written by Brandon Evans
Revision: 2212
Author: fatratknight Date: 03:56:44, 5 lipca 2011
- Reordered a function call. Now it updates the lua window with the proper file path when you select a lua script from the recent menu.
Revision: 2211
Author: zeromus Date: 06:01:20, 1 lipca 2011
- try fixing lua drawing alpha blending stuff
Revision: 2210
Author: adelikat Date: 13:18:18, 30 czerwca 2011
- Add AVI-HeadsUpDisplay lua script which is a script that allows the input display & frame counter to be captured into AVIs
Revision: 2209
Author: adelikat Date: 01:35:30, 27 czerwca 2011
- RBI Baseball script written by me
wstecz18/07/2011 13:58
Inne treści związane z tematem
[SNES] Snes9x 1.63.3 (2bb7723) DevBuild 28/04/2024
Nowy Devbuild emulatora konsoli Super Nintendo - Snes9X z Snes9X AppVeyor. Obiecuję od czasu, do czasu zerkać zwłaszcza gdy poprawki będą dotyczył wersji Windows (pozostałe warto śledzić na stronie projektu). Ostatnie zmiany dotyczą w szczególności MacOS, nic tu dla Windowsowców;). Wersję pod MacOS można pobrać z tego automatu - ackolwiek najnowsza wersja jeszcze ...
[SNES] Snes9x 1.63.3 (0ae69cd) DevBuild 18/04/2024
Nowy Devbuild emulatora konsoli Super Nintendo - Snes9X z Snes9X AppVeyor. Obiecuję od czasu, do czasu zerkać zwłaszcza gdy poprawki będą dotyczył wersji Windows (pozostałe warto śledzić na stronie projektu). Ostatnie zmiany dotyczą w szczególności MacOS, nic tu dla Windowsowców;). Wersję pod MacOS można pobrać z tego automatu - ackolwiek najnowsza wersja jeszcze ...
[CGB] SameBoy 0.16.3 12/04/2024
SameBoy jest emulatorem sprzętu Nintendo GameBoy, ColorGameBoy i w przyszłości GBAdvance (być może i coś już odpala, nie trafiłem jednak na nic, co dałoby się uruchomić) napisanym z myślą o Macintoshu, jednak i nam blaszakowcom dostała się wersja (SDL), którą z powodzeniem można używać.
[Java] Multi - Emulicious 30/03/2023
Emulicious to projekt multiemulatora systemów SEGA (Master System, Game Gear), MSX2 i Nintendo (Gameboy BW/Color) napisany w Javie. Celem emulatora jest dołączenie do aplikacji typu cycle exact, jednak po drodze do tego multiemulatora dodano parę ciekawych narzędzi - podgląd spritów, kafelków i całkiem użyteczny debugger.
[NES8] Nestopia Undead 1.52.1 29/03/2024
Nowa wersja nieoficjalnej kontynuacji projektu emulatora NINTENDO 8 (Famicon) - Nestopia. Najwięcej zmian w obsłudze FTLK, na otarcie łez obsługa nowych mapperów.