!

[NES] FCEUX 2.1.5 2217

[1] @ !!! Poniedziałek, 18 Lipca 2011 13:58 CET [18-07-2011 13:44 CET]

[NES] FCEUX 2.1.5 2217

Kolejne poprawki dotyczące obsługi skryptów lua dopadły ten emulator Nintendo 8 w Zeromous zoptymilizował działanie GUI pod nowe funkcję skryptów LUA.

Star Wars

Revision: 2217

Author: zeromus Date: 04:31:11, 18 lipca 2011

  • slightly improve hud text rendering wrapping

Revision: 2216

Author: brandonevans Date: 22:15:41, 17 lipca 2011

  • Button Count
    • As Lua starts counting from 1, and there may be a slot 0, increment the slot before saving / loading, storing data for slot 0 in states[1]
    • Prevented the script from loading non-existent data.
    • Removed the space from the file name so that it is more consistent with the FCEUX Lua repository, which this script is now a member of. :)
    • Added messages when you save or (fail to) load data to / from a state.
    • Made it so the script displays the button counts when you save / load a state.

Revision: 2215

Author: adelikat Date: 01:57:52, 16 lipca 2011

  • Add Button Count lua script written by Brandon Evans

 

Revision: 2212

Author: fatratknight Date: 03:56:44, 5 lipca 2011

  • Reordered a function call. Now it updates the lua window with the proper file path when you select a lua script from the recent menu.

Revision: 2211

Author: zeromus Date: 06:01:20, 1 lipca 2011

  • try fixing lua drawing alpha blending stuff

Revision: 2210

Author: adelikat Date: 13:18:18, 30 czerwca 2011

  • Add AVI-HeadsUpDisplay lua script which is a script that allows the input display & frame counter to be captured into AVIs

Revision: 2209

Author: adelikat Date: 01:35:30, 27 czerwca 2011

  • RBI Baseball script written by me


 

wstecz18/07/2011 13:58
Inne treści związane z tematem
[SNES] Snes9x 1.63.3 (2bb7723) DevBuild 28/04/2024 [SNES] Snes9x 1.63.3 (2bb7723) DevBuild 28/04/2024
Nowy Devbuild emulatora konsoli Super Nintendo - Snes9X z Snes9X AppVeyor. Obiecuję od czasu, do czasu zerkać zwłaszcza gdy poprawki będą dotyczył wersji Windows (pozostałe warto śledzić na stronie projektu). Ostatnie zmiany dotyczą w szczególności MacOS, nic tu dla Windowsowców;). Wersję pod MacOS można pobrać z tego automatu - ackolwiek najnowsza wersja jeszcze ...
[SNES] Snes9x 1.63.3 (0ae69cd) DevBuild 18/04/2024 [SNES] Snes9x 1.63.3 (0ae69cd) DevBuild 18/04/2024
Nowy Devbuild emulatora konsoli Super Nintendo - Snes9X z Snes9X AppVeyor. Obiecuję od czasu, do czasu zerkać zwłaszcza gdy poprawki będą dotyczył wersji Windows (pozostałe warto śledzić na stronie projektu). Ostatnie zmiany dotyczą w szczególności MacOS, nic tu dla Windowsowców;). Wersję pod MacOS można pobrać z tego automatu - ackolwiek najnowsza wersja jeszcze ...
[CGB] SameBoy 0.16.3 12/04/2024 [CGB] SameBoy 0.16.3 12/04/2024
SameBoy jest emulatorem sprzętu Nintendo GameBoy, ColorGameBoy i w przyszłości GBAdvance (być może i coś już odpala, nie trafiłem jednak na nic, co dałoby się uruchomić) napisanym z myślą o Macintoshu, jednak i nam blaszakowcom dostała się wersja (SDL), którą z powodzeniem można używać.  
[Java] Multi - Emulicious 30/03/2023 [Java] Multi - Emulicious 30/03/2023
Emulicious to projekt multiemulatora systemów SEGA (Master System, Game Gear), MSX2 i Nintendo (Gameboy BW/Color) napisany w Javie. Celem emulatora jest dołączenie do aplikacji typu cycle exact, jednak po drodze do tego multiemulatora dodano parę ciekawych narzędzi - podgląd spritów, kafelków i całkiem użyteczny debugger.
[NES8] Nestopia Undead 1.52.1 29/03/2024 [NES8] Nestopia Undead 1.52.1 29/03/2024
Nowa wersja nieoficjalnej kontynuacji projektu emulatora NINTENDO 8 (Famicon) - Nestopia. Najwięcej zmian w obsłudze FTLK, na otarcie łez obsługa nowych mapperów.  
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU