!

[N64] Ice64 3.5.3 Alpha

[0] @ środa, 17 Października 2012 12:05CET

[N64] Ice64 3.5.3 Alpha

Ice64 to już kolejny, po "1964mod" i "Nice64", projekt emulatora  Nintendo 64 autorstwa PokeFan999. 

Postanowił on udostępnić wersję alpha nowej serii programu, dla osób, które chcą przetestować wprowadzane zmiany i podzielić się wynikami testów. Dyskusję i zgłaszać problemy można na forum ICE64.

Jest to wersja stricte deweloperska, więc osobom, które wymagają w pełni działającej aplikacji odradzam instalowanie - lepiej poczekać na kolejną betę.

Project at a Glance

ICE64 includes a N64 emulator(ICE64), audio(ICE64Aud), gfx(MyGlide64) and input(ICE64Input) plugins.  The current build for ICE64 is v3.6 and it is currently under review, planning and preparation.

 
  • fix Bomber notebook and Deku bubble attack regression in v3.5(affected by last minute change)
  • fix random window "residual" when starting a game and smoother window resizing during open / close / swap window
  • remove Mischief Maker and FZero hack (experimental)
  • fix underflow bug for program counter index
  • minor bug fix on some of the ucodes render triangle function
  • update masking check and add handling of invalid address
  • implement generic fillrect algorithm to fix ugly fillrect (experimental)
    • remove Body Harvest and Pokemon Stadium 2 fillrect hack
  • implement new texrect algorithm to fix ugly horizontal lines (experimental)
    • fix following games without use of "increase_texrect_edge" option
      • Armymen Air Combat, Bomberman Hero, MegaMan, New Tetris, Tetrisphere, Rainbow Six
    • fix MACE vertical line without causing horizontal line gap in character selection menu
    • fix Dual Heroes corrupt horizontal line and remove existing hack
    • fix all of Bomberman Hero ugly lines at the Area selection screen, finally(v3.5.4)
    • fix regression in Body Harvest and Batman(v3.5.4)
    • remove "increase_texrect_edge" option
  • minor fix on copy texture buffer
    • GoldenEye depot mission works for both link yes and no
  • minor bug fix on cheat codes(v3.5.4)
  • fix the check and invalidate function on compiled blocks for Protect Memory(v3.5.4)
  • experimental lighting fix
  • experimental fix on loadblock boundary check (don't agree with logic use)
  • fix Pilot Wings 64 dark black shadow(on-hold, unstable fix)
  • fix Conker hang on high memory usage
    • tested until memory hit 200MB without hang(seems to be working, still not very robust)
  • fix Mario Tennis electronic scoreboard missing frame(on-hold, unstable fix)
wstecz17/10/2012 12:05
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU