!

[N64] Ice64 3.4.0 beta

[1] @ Czwartek, 20 Września 2012 16:45CET

[N64] Ice64 3.4.0 beta

Ice64 to już kolejny, po "1964mod" i "Nice64", projekt emulatora  Nintendo 64 autorstwa PokeFan999. Jak zwykle nowa wersja testowa pozwala nam sprawdzić najnowsze poprawki w emulatorze - m.in. w tytułach Quake II, Pokemon Stadium czy też Rayman 2.

Quake ][ (Activision, Inc., 30.06.1999)

ICE64 v3.4.0 Beta is released! Sep 20 2012 11:11 AM

 

Core Changes

  • fix Virtual Pro Wrestling 2 settings
    • flickering when wrestler appears in cutscene fixed
    • wrong save type fixed - no longer hang when customized stadium/wrestler is used
  • fix Pokemon Stadium speed slowdown at Prof Oak lab
    • organize pokemon pc - speed slowdown when pokemon is displayed fixed
    • pokedex pc fixed - speed slowdown when pokemon moves are displayed fixed
    • pokemon trading service - speed slowdown when pokemon is displayed fixed
  • fix Pokemon Stadium battle text where b is wrongly used as d e.g. useb, misseb etc
  • add "Controller fix" cheat to Pokemon Snap to fix the camera not moving and press START screen not appearing issue for beach level
  • fix Pokemon Snap speed slowdown
    • speed slowdown when selecting picture for OAK review fixed
    • speed slowdown when viewing picture in album fixed
    • speed slowdown when OAK is reviewing picture fixed
    • music and OAK comment can be heard clearly for the above
  • fix Rayman 2 intro fb effect corruption at the bottom of the screen
  • redo Quake II fix for the blue progress bar before in-game
    • progress bar will always be correctly displayed with bg image (tested using outpost & central complex level)
  • minor refactor of image list code and core audio, input and gfx interface codes
  • minor update to gfx framebuffer read/write functions
    • correct wrong address boundary range
  • rewrite gfx get framebuffer info function(experimental)
  • update flashram command codes
    • seems to fix the flashram issue
  • initial codes cleanup for input plugin
    • minor update to prevent possible deadlock situation
    • minor update to function name conflict and possible loop
wstecz20/09/2012 16:45
Inne treści związane z tematem
[N64] Ice64 3.7.0 beta [N64] Ice64 3.7.0 beta
Ice64 to już kolejny, po "1964mod" i "Nice64", projekt emulatora  Nintendo 64 autorstwa PokeFan999.
[N64] Ice64 3.6.0 beta [N64] Ice64 3.6.0 beta
Ice64 to już kolejny, po "1964mod" i "Nice64", projekt emulatora  Nintendo 64 autorstwa PokeFan999.
[N64] Ice64 3.5.3 Alpha [N64] Ice64 3.5.3 Alpha
Ice64 to już kolejny, po "1964mod" i "Nice64", projekt emulatora  Nintendo 64 autorstwa PokeFan999.  Postanowił on udostępnić wersję alpha nowej serii programu, dla osób, które chcą przetestować wprowadzane zmiany i podzielić się wynikami testów. Dyskusję i zgłaszać problemy można na forum ICE64. Jest to wersja stricte ...
[N64] Ice64 3.5.0 Final [N64] Ice64 3.5.0 Final
Ice64 to już kolejny, po "1964mod" i "Nice64", projekt emulatora  Nintendo 64 autorstwa PokeFan999. Tym razem autor opublikował pełną wersję 3.5 i zaleca aby przeczytać posty na forum ICE64 dotyczące ewentualnych problemów po zainstalowaniu nowej wersji (kłopoty np. ze stanami gier)
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU