Jeden z najstarszych emulatorów NINTENDO 64, od zamierzchłych czasów bazujących na licencji Open Source został wzbogacony o kolejną aktualizację, ciekawe, czy dzięki nowym poprawkom klon 1964mod też zostanie zaktualizowany, bo - jak ostatnio często bywa - modyfikacje chodzą znacznie lepiej od oryginalnej aplikacji:). Nie żebym się czepiał, ale GUI 1964 powinno zostać zdecydowanie poprawione:P
Revision: 95
Author: death2droid@gmail.com Date: 16:26:19, 9 czerwca 2011
- Changes
- [-] Removed all combiners from OGL besides the Fragment Shader
- [~] Cleaned up the combiners a bit
- [~] Cleaned up the device builder a bit
- [~] Removed code no longer needed
Flying Dragon
Revision: 94
Author: death2droid@gmail.com Date: 06:37:06, 9 czerwca 2011
- Changes
- Remove all combiners for DirectX but the Pixel Shader, the other combiners werent as complete as the Pixel Shader and were more there for people who had graphics cards that didnt support at least pixel shaders 1.1. There's probably still lots i could do to clean up the combiner some more as well.
Dual Heroes
Revision: 93
Author: death2droid@gmail.com Date: 18:37:11, 4 czerwca 2011
- Changes
- Remove the TNT Combiner, it should no longer be needed and is not as complete as the pixel shader
- Merge in the vertex clipping code used in Surreal64, this fixes the problem where vertex's were being clipped even though they are still on screen.
Revision: 92
Author: death2droid@gmail.com Date: 01:34:25, 27 lutego 2011
- Just some shitty modifications...
- Cleaned up a bit of the alternative texture loading code... i still cant find out why its going weird... if someone finds it out ill be grateful if you could teach me what i missed
Revision: 91
Author: death2droid@gmail.com Date: 08:16:59, 18 stycznia 2011
- Allow mip mapping to be toggled for both OpenGL and DirectX
Revision: 90
Author: death2droid@gmail.com Date: 06:09:36, 17 stycznia 2011
- bugfix from oelson on bitbucket: Perfect Dark randomly crashes due to divide-by-zero error (Taken from Rice Video Linux)
- fix errors when using some texture packs that have PNGs saved in the wrong format (8-bit PNG but should be true color) (Richard Goedeken / richard42 - Taken From Rice Video Linux)
Revision: 89
Author: death2droid@gmail.com Date: 06:10:51, 15 stycznia 2011
Revision: 88
Author: death2droid@gmail.com Date: 01:54:53, 4 stycznia 2011
- Update Zlib to 1.25
- Update Minizip to 1.1 (Zip64 support)
Vox populi
Ten artykuł nie byl jeszcze komentowany:(
Inne treści związane z tematem
[gba] NanoBoyAdvance 1.8.2
Nowa, świeża wersja emulatora NanoBoyAdvance, całkiem udanego emulatora konsolek Nintendo GameBoy Advance. W sumie wśród udawaczy tej platformy naprawdę trudno trafić na aplikację, która gorzej radziłaby sobie z emulacją handhelda, więc wybór emulatora jest naprawdę bardziej kwestią gustu niż konieczności.
[multi] DSP 0.24 VIP1 30/04/2025
Emulator DSP sygnowany przez imć Leniada, pozwalaja na zabawę maszynkami arcade i ośmiobitowcami - CPC, ZX Spectrum (z bardzo fajnie rozwiązanym podglądem plików), a także Colecovision, Nintendo 8 i CGB/GB - wszystko, co ma Z80 na pokładzie jest mile widziane;)
Ostatnia pełna wersja tego DSP Emulator DSP 0.23 Final pojawiła się 27 października 2024 r.
[pce] GearFX 1.4.0 9/05/2025
Ignacio Sanchez Gines (drhelius), autor emulatora GearBoy (Nitendo GameBoy), GearSystem (Sega Master System) i GearColeco (Colecovision) zabrał się za nowego udawacza - tym razem na ogień poszła konsola Turbographx 16 lub jak to woli PCE Engine.
Na obecnym etapie grać się da na tym średnio (naprawdę nie brakuje dobrych emulatorów tej platformy - wystarcze wspomnieć o bardzo ...
[multi] NO$GBA 3.06 14/04/2025
Martin Korth autor popularnej serii emulatorów no$cash (no$sns, no$gba, no$nes, no$msx, no$sns, no$cpc, no$c64, no$gmb, no$k2) udostępnił nową wersję emulatora handheldów NINTENDO - GameBoy Advance i Nintendo DS.
NO$GBA, tak jak NO$PSX został udostępniony w dwóch wersjach - deweloperskiej (z debuggerem bez rozszerzenia) i typowo dla graczy (wersji DOS (-d) a ...
[MULTI] XPECCY 0.6 build 0.6.20250404 04/04/2025
Xpeccy jest linuksowym emulatorem maszynek zgodnych z ZX Spectrum (przede wszystkim rosyjskich klonów) i od paru wersji także maszynki MSX1, Nintendo GameBoy/GameBoy Color, NINTENDO 8 i jego rosyjskiego odpowiednika Dendy i ostatnio dodano emulację PC XT. Warto też rzucić okiem na dokumentację do programu.