Tym razem coś do posłuchania, a nie oglądnięcia. Do tej pory muzyka w emulowanych grach bazujących na PSX w MAME brzmiała tak sobie, coś tam grało, ale do perfekcyjnej emulacji dźwięku, było temu daleko.
Dzięki autorowi pSX w MAME/MESS, który wyraził zgodę na wykorzystanie fragmentu kodu odpowiedzialnego za emulację SPU (procesor dźwięku) usłyszymy coś, czemu będzie bliżej pierwowzoru.
Arbee z Arbee' Wip Emporium zamieścił fragment muzyki z Parasite Eve w wersji przed zmianą i po zmianie kodu.
Różnicę słyszę nawet ja;), prawda, że brzmi to całkiem inaczej;)
Vox populi
Ten artykuł nie byl jeszcze komentowany:(
Inne treści związane z tematem
[Arcade] DevMAME [log only] 2025/04/19 20:00
Raz na jakiś czas będę publikował nowe deweloperskie binarki projektu MAME, natomiast BobBudowniczy będzie się starał na bieżąco śledzić zmiany w changelogu tego największego projektu emulacyjnego. W wypadku binarek udostępniam także resztę plików z folderu MAME. Link przy każdym wpisie umożliwia samodzielne pobranie źródeł i skompilowanie na własne ...
[Arcade] DevMAME [log only] 2025/03/31 22:00
Raz na jakiś czas będę publikował nowe deweloperskie binarki projektu MAME, natomiast BobBudowniczy będzie się starał na bieżąco śledzić zmiany w changelogu tego największego projektu emulacyjnego. W wypadku binarek udostępniam także resztę plików z folderu MAME. Link przy każdym wpisie umożliwia samodzielne pobranie źródeł i skompilowanie na własne ...