GENESIS+ SDL 1.4.1

[3] @ Poniedziałek, 6 Grudnia 2010 12:20CET

Skomentuj

GENESIS PLUS (Sega Megadrive/Genesis) to port GENESIS PLUS Charlsa MacDonalda, który jest w miarę znany dzięki wersji dla Wii (GENESIS PLUS DX), teraz dzięki osobie o nicku Eke-eke, znów możemy go zagościć pod PeCetem:). W chwili obecnej G+ SDL jest opublikowany w bardzo podstawowej wersji, nie ma frontendu tak rozbudowanego jak wersji WII (mówiąc wprost w ogóle nie ma frontendu;)) i potrafi nagle się poddać i zawieśić. Oj, przyjdzie nam jeszcze poczekać aż ten port nabierze rumieńców.


[04/12/2010] version 1.4.1 (Eke-Eke)

  • [Core/Sound]
    • implemented Blargg's blip buffer in SN76489 core (all channels are now lineary interpolated)
  • [Core/VDP]
    • improved 2-cell vscroll emulation accuracy, as verified on real hardware (Gynoug, Cutie Suzuki no Ringside Angel, Formula One, Kawasaki Superbike Challenge)
    • improved VBLANK flag accuracy, as observed on real hardware.
    • improved DMA operations accuracy, writes are now performed on a scanline basis: fixes Gaiares (flickering title screen).
    • improved DMA Fill timing accuracy.
    • fixed DMA with bad code values: fixes Williams Arcade Classics (corrupted gfx after soft reset).
    • * fixed horizontal resolution changes during HBLANK: fixes Bugs Bunny in Double Trouble (2nd stage).
    • fixed Vertical Counter in interlace mode 1, as observed on real hardware.
    • fixed horizontal border width, as observed on real hardware.
    • various code improvments & optimizations.
  • [Core/CPU]
    • fixed state of Z80 registers on reset (sound issues with Defender & Defender 2 in Williams Arcade Classics)
    • implemented 68k undocumented flags behavior for DIVU/DIVS instructions (Bloodshot / Battle Frenzy)
  • [Core/Extra]
    • improved emulation of copy-protection hardware found in some unlicensed cartridges (Mulan, Pocket Monsters II).
    • enabled simultaneous use of multitap & J-CART (Super Skidmarks 6-player mode)
    • improved savestate format: added DMA, SVP, cartridge mapping & internal registers state informations
    • improved unlicensed ROM mappers emulation
    • added Chinese Fighters III mapper support
    • added Top Fighter mapper support
    • fixed Barver Battle Saga mapper support
    • fixed cartridge hardware soft-reset (Game Genie, SVP, ...)
    • fixed Game Genie registers byte reads
Do ściągnięcia
Dodatkowe informacje
Inne treści związane z tematem
[MULTI] Pantheon 6.500 [MULTI] Pantheon 6.500;
Multiemulator Pantheon, programu autorstwa  Bostjana 'Grandy' Grandoveca i jego odsłona. I parę nowych tytułów (186) dla działu BBC Micro.
[SEGA] NOVA 0.1.6 [SEGA] NOVA 0.1.6;
Nowy emulator SEGI SATURN - NOVA (w pierwszych niepublicznych wersjach projekt nazywał się Kronos) autorstwa Steve Kwok. Miłe...
[multi] Higan 0.106 [multi] Higan 0.106;
Higan jest nowym dzieckiem Byuu, autora Bsnesa, bazujący głównie na jego kodzie emuluję cała rodzinę konsol: Famicom (NES8), Super Famicom (SNES), Super Game Boy, BS-X Satellaview, Sufami Turbo, Game Boy, Game Boy Color, Game Boy Advance, WonderSwan i WonderSwan Color, a od tej ...
[arcade] Demul v0.7 WIP 11/11/17 [arcade] Demul v0.7 WIP 11/11/17;
Team Demula emulatora Segi Dreamcast/Systemu NAOMI zdecydował się publikować wersje testowe  swojego programu. Zachęcam do samodzielnego śledzenia zmian w tym projekcie na forum Emu-Rossija.  
[SEGA] NOVA 0.1.5;
Nowy emulator SEGI SATURN - NOVA (w pierwszych niepublicznych wersjach projekt nazywał się Kronos) autorstwa Steve Kwok, jak zwykle w przypadku nowych, świeżych projektów z początkowej serii z wersji na wersję widać postępy. Potem, czasami, trudno zauważyć.