!

GENESIS+ SDL 1.4.1

[3] @ Poniedziałek, 6 Grudnia 2010 12:20CET

GENESIS PLUS (Sega Megadrive/Genesis) to port GENESIS PLUS Charlsa MacDonalda, który jest w miarę znany dzięki wersji dla Wii (GENESIS PLUS DX), teraz dzięki osobie o nicku Eke-eke, znów możemy go zagościć pod PeCetem:). W chwili obecnej G+ SDL jest opublikowany w bardzo podstawowej wersji, nie ma frontendu tak rozbudowanego jak wersji WII (mówiąc wprost w ogóle nie ma frontendu;)) i potrafi nagle się poddać i zawieśić. Oj, przyjdzie nam jeszcze poczekać aż ten port nabierze rumieńców.


[04/12/2010] version 1.4.1 (Eke-Eke)

  • [Core/Sound]
    • implemented Blargg's blip buffer in SN76489 core (all channels are now lineary interpolated)
  • [Core/VDP]
    • improved 2-cell vscroll emulation accuracy, as verified on real hardware (Gynoug, Cutie Suzuki no Ringside Angel, Formula One, Kawasaki Superbike Challenge)
    • improved VBLANK flag accuracy, as observed on real hardware.
    • improved DMA operations accuracy, writes are now performed on a scanline basis: fixes Gaiares (flickering title screen).
    • improved DMA Fill timing accuracy.
    • fixed DMA with bad code values: fixes Williams Arcade Classics (corrupted gfx after soft reset).
    • * fixed horizontal resolution changes during HBLANK: fixes Bugs Bunny in Double Trouble (2nd stage).
    • fixed Vertical Counter in interlace mode 1, as observed on real hardware.
    • fixed horizontal border width, as observed on real hardware.
    • various code improvments & optimizations.
  • [Core/CPU]
    • fixed state of Z80 registers on reset (sound issues with Defender & Defender 2 in Williams Arcade Classics)
    • implemented 68k undocumented flags behavior for DIVU/DIVS instructions (Bloodshot / Battle Frenzy)
  • [Core/Extra]
    • improved emulation of copy-protection hardware found in some unlicensed cartridges (Mulan, Pocket Monsters II).
    • enabled simultaneous use of multitap & J-CART (Super Skidmarks 6-player mode)
    • improved savestate format: added DMA, SVP, cartridge mapping & internal registers state informations
    • improved unlicensed ROM mappers emulation
    • added Chinese Fighters III mapper support
    • added Top Fighter mapper support
    • fixed Barver Battle Saga mapper support
    • fixed cartridge hardware soft-reset (Game Genie, SVP, ...)
    • fixed Game Genie registers byte reads

Vox populi

Ten artykuł nie byl jeszcze komentowany:(

Dodaj komentarz!!!!

Nick
Email
Www
Komentarz
 
wstecz06/12/2010 12:20
Inne treści związane z tematem
[SEGA] SSF 0.12 r34 Test Version 5/04/2025 [SEGA] SSF 0.12 r34 Test Version 5/04/2025
Kolejne zmiany w wersji testowej emulatora SEGI SATURN - chyba najwierniejszego emulatora tej konsoli wśród obecnych projektów. Co raz trudniej nadążyć za strumieniem wypowiedzi Shimy na Twitterze, może pewnego dnia, skoro już nauczył się publikować binarki na githubie, zacznie publikować changelog... oby... Jakoż, że mam troche uzupełnień (musiałem sobie odpocząć ...
[multi] Nemulator 4.6 9/02/2025 [multi] Nemulator 4.6 9/02/2025
Kolejna wersja emulatora NINTENDO 8, który podobnie jak nes screensaver ekipy uberNES'a pozwala na tworzenie tapet z gier pracujących w tzw. attract mode. Od tej wersji emulator obsługuje również romy Segi Game Gear i od tej pory pogramy również w tytuły z Nintendo Gameboy. Aby poprawnie odpalać gry pod tym projektem z ciekawie rozwiązanym GUI należy wyedytować ...
[MULTI] Pantheon 15.000 13.04.2025 [MULTI] Pantheon 15.000 13.04.2025
Multiemulator Pantheon, autorstwa  Bostjana 'Grandy' Grandoveca  zaktualizowano nową platformą i wyborem gier dla niej. Tym razem dorzucił on całkiem pokaźną ilość tytułów dla platformy MSX/MSX2. Pantheon posiada własną bazę tytułów, co z jednej strony ogranicza nas go gry tylko przez niego oferowane, z drugiej zaś strony uwalnia nas od poszukiwania ...
[multi] BizHawk x64 2.10 7/01/2025 [multi] BizHawk x64 2.10 7/01/2025
Wersja testowa multiemulatora BizHawk, specjalnie dla osób chcących sprawdzić i wspomóc projekt. Ten napisany w C# multiemulator pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega ...
[SEGA] Kronos 2.7.0 31/12/2024
Kronos to mocno rozbudowany fork emulatora Yabause/UoYabause/Yaba Sanshiro udającego konsolę SEGI SATURN i jego arcadowej mutacji SEGA TITAN VIDEO (ST-V). Główne różnice pomiędzy nim, a pierwowzorem to większa optymilizacja kodu (a przez to mniejsze obciążenie hosta), dodatkowe efekty graficzne i zwiększona ilość kompatybilnych gier.
Do ściągnięcia
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2025 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU