Dolphin SVN r6484

[1] # DolphinEmu | Niedziela, 28 Listopada 2010 02:43CET

Dolphin SVN r6484

Delfin, emulator konsol Nintendo Wii i GameCube dla Windows, wzbogacił się o kolejną wersję deweloperską.

DolphinEmu r6484

  • Core/DSPCore: Implement jit emitters for lris and mrr. Also add the mask for ADPCM predictor, like r6480 does. Tested 64 bit linux/windows. At least compiles for 32 bit windows, but with these binaries most of my guest software fails withDSPLLE(interpreted and jit) when it gets to do actual work.

DolphinEmu r6483

  • If there is a SetBreakPoint and the actual distance is enough to achieve the BP, we wait for the FIFO Loop in dual core mode. That fix Pokemon XD in game in dual core mode (also maybe this fix Issue 3452) and hopefully others FIFO hangs related with BP. I test games like SMG and don't produce slowdowns. If you have any slowdown about this commit. Please report it.

DolphinEmu r6482

  • DX11: Fix stuff if MSAA is disabled.

DolphinEmu r6481

  • DX11:
    • Speed up MSAA by using custom resolve shaders instead of ID3D11DeviceContext::ResolveSubresource().
    • Fix EFB access when MSAA is enabled.
    • Implement the "force linear filtering" option.
    • Compile shaders using shader model 4.1 or 5.0 if available.
    • Some minor cleanups.
  • Who cares about DX9 and OGL anyway :P
wstecz28/11/2010 02:43
Inne treści związane z tematem
[CGB] SameBoy 0.15 03/07/2022 [CGB] SameBoy 0.15 03/07/2022
SameBoy jest emulatorem sprzętu Nintendo GameBoy, ColorGameBoy i w przyszłości GBAdvance (być może i coś już odpala, nie trafiłem jednak na nic, co dałoby się uruchomić) napisanym z myślą o Macintoshu, jednak i nam blaszakowcom dostała się wersja (SDL), którą można przetestować. Emulator posiada bardzo fajny i prosty interfejs graficzny plus całkiem sporą ilość ...
[Java] Multi - Emulicious 30/06/2022 [Java] Multi - Emulicious 30/06/2022
Emulicious to projekt multiemulatora systemów SEGA (Master System, Game Gear) i Nintendo (Gameboy BW/Color) napisany w Javie. Celem emulatora jest dołączenie do aplikacji typu cycle exact, jednak po drodze do tego multiemulatora dodano parę ciekawych narzędzi - podgląd spritów, kafelków i całkiem użyteczny debugger.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.12.3-1352-g3744e1177
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[WIIU] Cemu v1.27.1 12/06/2022 [WIIU] Cemu v1.27.1 12/06/2022
Wersja tym razem eksperymentalna emulatora Cemu udającego konsolę Nintendo WiiU. Czyli czas powrócić do Hyrule i pozwolić mu zejść z drzewa?;)
[Java] Multi - Emulicious 31/05/2022 [Java] Multi - Emulicious 31/05/2022
Emulicious to projekt multiemulatora systemów SEGA (Master System, Game Gear) i Nintendo (Gameboy BW/Color) napisany w Javie. Celem emulatora jest dołączenie do aplikacji typu cycle exact, jednak po drodze do tego multiemulatora dodano parę ciekawych narzędzi - podgląd spritów, kafelków i całkiem użyteczny debugger.
Dodatkowe informacje
Komentarze
Ostatnio dodane pliki

T-shirt "The Eidolon Yellow/White"

Retro T-Shirt The Eidolon Yellow/White - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2022 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt