Pojawił się nowy autobuild emulatora Virtual Jaguar, dostępny tutaj. Niestety wszystkie próby dopukania się do GIT spełzły na niczym, więc pozostaje tylko ocena organoleptyczna - w testowanych grach jest szybciej, znacznie szybciej ale cholernie niestabilnie:).
Author: Shamus Hammons <jlhamm@acm.org> 2012-07-17 22:09:59
- Fix configuration dialog crashing.
Author: Shamus Hammons <jlhamm@acm.org> 2012-07-16 06:10:40
- Fixed DSP/audio options to be unambiguous and consistent.
The DSP is now running in the host audio IRQ, so turning it off will
urn off the host audio IRQ as well. Also fixed DAC to reflect this change. Added a few minor fixups to a few files as well.
Author: Shamus Hammons <jlhamm@acm.org> 2012-07-16 04:51:18
- Fixes to cross compilation script to use GIT revisions.
Author: Shamus Hammons <jlhamm@acm.org> 2012-07-16 04:34:34
- Remove OP dump to fix lockups when exiting VJ.
Author: Shamus Hammons <jlhamm@acm.org> 2012-07-11 17:31:29
- Fixed cartridge run address.
- Fixed the cartridge run address to get it from the cartridge itself instead of assuming that it should be $802000.
Author: Shamus Hammons <jlhamm@acm.org> 2012-07-05 18:18:05
- Fixed Makefile to use date from last commit for unofficial releases.
Author: Shamus Hammons <jlhamm@acm.org> 2012-07-02 20:03:56
- Changes to Makefile for version.h, added .gitignore file
Author: Shamus Hammons <jlhamm@acm.org> 2012-07-02 19:21:52
- Added man page created by Teemu Hukkanen.
Vox populi
Ten artykuł nie byl jeszcze komentowany:(
Dodaj komentarz!!!!
wstecz19/07/2012 14:47
Inne treści związane z tematem
![[Atari.Area] Outline 2025 - invitro na Atari ST](https://www.t2e.pl/Photos/www/picClean/atari2134.jpg,134)
Grupa Paradox wraz z Havoc/Lineout udostępniła właśnie invitro na nadchodzące party Outline 2025. Produkcja działa na Atari STf z minimum 1 MB pamięci RAM i zawiera długiego scrolla pełnego informacji o samym wydarzeniu.
Autorzy invitra to:
Code: The Paranoid
Graphics: Dan
Photos: Dennis van Zujilekom
Music: 505
Scrolltext: Havoc
Impreza Outline 2025 odbędzie się w dniach 29 ...
![[Atari] AtariOnLine: Nowa gra "Super Star Trek"](Photos/www/photo/201611/atari-atarionline-logotyp.gif,134)
Pojawiła się nowa gra dla Atari 16/32-bit. To gra strategiczna, znana również na małym Atari, bo pierwotnie jej kod został przez Davida H. Ahla opublikowany w książce "Basic Computer Games" w 1978 roku. Książka ta miała wiele różnych wydań, poczynając od 1973 roku, i była pierwszą w historii książką o komputerach, ...
![[Atari.Area] Nowe postacie w Street Fighter 2](https://www.t2e.pl/Photos/www/picClean/atari2134.jpg,134)
Vega kontynuuje prace nad konwersją Street Fighter 2 na Atari 8-bit. Od czasu ostatniej aktualizacji na naszej stronie, w grze pojawiło się kilka nowych postaci: Bison, Balrog, Sagat, Blanka, Chun Li oraz Guile. Wszystkie możecie obejrzeć w nowym filmie pokazującym aktualny stan gry.
Street Fighter II to jedna z najbardziej kultowych bijatyk w historii gier wideo. Wydana przez Capcom w ...
![[Atari.Area] ATasm v1.30](https://www.t2e.pl/Photos/www/picClean/atari2134.jpg,134)
Ukazała się nowa wersja ATASM oznaczona numerem 1.30. ATasm v1.30 to assembler dla procesora 6502 działający z poziomu wiersza poleceń, zgodny z oryginalnym Mac/65 od OSS. Umożliwia tworzenie oprogramowania dla Atari przy użyciu nowoczesnych edytorów i błyskawicznej kompilacji. Obsługuje pliki binarne, obrazy dysków (.XFD/.ATR), a także współpracuje z emulatorami Atari800, ...
![[Atari.Area] ugBASIC v1.17.2](https://www.t2e.pl/Photos/www/picClean/atari2134.jpg,134)
Ukazała się nowa wersja ugBASIC oznaczona numerem 1.17.2. To wszechstronny język programowania BASIC oraz cross-kompilator pozwalający na tworzenie programów na różne platformy 8-bitowe, w tym Atari, Commodore, MSX, TRS-80 Color Computer i inne. Projekt, rozwijany przez spotlessmind1975, oferuje nowoczesne podejście do klasycznego BASIC-a, zorientowane na tworzenie oprogramowania z ...