[Atari] Virtual Jaguar 2.0.2 [r406]

[2] @ Sobota, 10 Grudnia 2011 08:55CET

[Atari] Virtual Jaguar 2.0.2 [r406]
Skomentuj

Trochę optymilizacji jeszcze nikomu nie zaszkodzilo, stąd nowy wersja repozytoryjna emulatora konsoli ATARI JAGUAR, kompilacja od kitajca.

Revision: 406

Author: shamus Date: 9 grudnia 2011 23:49:06

  • Tweaks for OP dumping. Hopefully removing all duplicate entries now.

Revision: 405

Author: shamus Date: 9 grudnia 2011 22:12:40

  • Improved OP logging, small changes to GPU read/write alignment.

Revision: 404

Author: shamus Date: 26 listopada 2011 18:20:35

  • Left some bits dangling in the GPU and log. :-P

Revision: 403

Author: shamus Date: 26 listopada 2011 18:16:41

  • Separated activation of aligned STOREs from aligned LOADs.

Revision: 402

Author: shamus Date: 26 listopada 2011 10:40:05

  • RISC LOAD/STORE alignment fixes.

Revision: 400

Author: shamus Date: 18 listopada 2011 xx:xx:xx

  • Video rendering now has correct timing per frame, in both NTSC and PAL mode.

Revision: 400

Author: shamus Date: 10 listopada 2011 16:54:55

  • Compilation fixes for the M68000 core.

Revision: 399

Author: shamus Date: 3 listopada 2011 22:30:52

  • Added new 68000 cpu core based on UAE's 68000. Here be dragons. ;-)

Virtual Jaguar v2.0.2 GCC/Qt

  • Fixed problem on OP with 24BPP bitmaps. [Shamus]
  • Cosmetic GUI fixes. [Shamus]
  • Switched to UAE 68000 CPU core. [Shamus]

Virtual Jaguar v2.0.2 GCC/Qt

  • Fixed problem on OP with 24BPP bitmaps. [Shamus]
  • Cosmetic GUI fixes. [Shamus]

Virtual Jaguar v2.0.1 GCC/Qt

  • Fixed NTSC timings; they were hardwired to PAL rates. [Shamus]
  • Fixed possible missing trailing slash on path fields input by user. [Shamus]
  • Fixed exit hotkey to work on Win32. [Shamus]
  • Changed PAL/NTSC switch to only work when virtual machine is powered off. [Shamus]
  • Miscellaneous documentation fixes. [Shamus]

Virtual Jaguar v2.0.0 GCC/Qt

  • Switched GUI to Qt. And there was much rejoicing. ;-) [Shamus]
  • Added detection code to fish out files from inside ZIP archives. What this means is that now you can have other goodies inside of your ROM ZIP like labels, box art, and overlays. See built-in help for details. [Shamus]
  • Various usability improvements, too many to list here. ;-) [Shamus]
  • Various compatibility improvements to the Jaguar core, too many to list here. ;-) [Shamus]

 

Dodatkowe informacje
Inne treści związane z tematem
[Atari.Area] Altirra 2.90 [Atari.Area] Altirra 2.90;
Wszyscy o tej porze zapewne przewracali się z boku na bok, tymczasem dziś w godzinach wczesno-rannych czasu GMT+1, pojawiła się kolejna wersja najbardziej rozwijanego emulatora 8-bitowego Atari oraz konsoli 5200. Co w niej znajdziemy nowego: 5200: Built-in database now provides mapper types ...
[Atari.Area] Silly Venture 2k17 - invitka na Atari XL/XE [Atari.Area] Silly Venture 2k17 - invitka na Atari XL/XE;
Wczoraj ukazała się kolejna invitka na tegoroczną (9-tą) edycję największej imprezy poświęconej fanom marki Atari - Silly Venture 2k17 w Gdańsku. Tym razem stworzono ją na platformę Atari XL/XE w składzie: Wieczór (konwersja logo SV2k17, kod, design oraz muzyka), mOOnie ...
[Atari.Area] Silly Venture 2k17 - invitka na Atari ST/STe [Atari.Area] Silly Venture 2k17 - invitka na Atari ST/STe;
Ledwo co zdążyliśmy Was poinformować o zaproszeniu na Atari 2600 oraz Atari XL/XE, a już ukazało się kolejne - tym razem na Atari ST! Zostało ono zaprezentowane na odbywającym się w ten weekend w Finlandii "Assembly party" (imprezie organizowanej nieprzerwanie od 1992 roku, gdzie swoją ...
[Atari.Area] Ironia 2017 - results [Atari.Area] Ironia 2017 - results;
Dostępne są już oficjalne wyniki konkursów, które odbyły się na zeszłotygodniowym zlocie Ironia 2017, który odbył się w OSP Wysoka. GAME 1 Tensor Trzaskowskiego - Mgr inż. Rafał 175 p. 2 Pac-Mad - Bocianu / anticSHOP 164 p. 3 Piekiełeczko - Koala / Agenda 129 p. 4 Kobieta Zmienna Jest ...
[Atari.Area] Zorro II - trochę faktów [Atari.Area] Zorro II - trochę faktów;
Z przyjemnością przekazujemy, że grupa Classic Game Shrine oficjalnie poinformowała o rozpoczęciu finałowych prac nad grą Zorro II. Gra będzie miała status freeware. W Zorro II będziemy chodzić, walczyć, pływać, przełączać, strzelać, wspinać się, używać, rozmawiać, ...