[ARCADE] Supermodel 0.3a-WIP SVN264

[3] @ !!! Czwartek, 12 Lipca 2012 16:08 CET [12-07-2012 09:59 CET]

[ARCADE] Supermodel 0.3a-WIP SVN264
Skomentuj

Rok mija od opublikowania pierwszej publicznej wersji emulatora arcade SuperModel Barta Trznadlowskiego i pomimo ostatniego zastoju naprawdę nie ma co narzekać. Nowa wersja deweloperska poprawia działanie paru tytułów, z którymi do tej pory SuperModel miał problemy (co nie znaczy, że jest już idealnie).

Warto samemu sięgnąć po źródła tego świetnego projektu - zainteresowanych odsyłam do tego wątku na forum projektu.

Uwaga! W wersji 32 bitowej występuje problem w obsłudze klawiatury, testowana przeze mnie wersja x64 działa poprawnie. POPRAWIONE!

Scud Racer Plus (1997, Sega)

Supermodel 0.3a[SVN 264]

Author: trzy | Date: 12 lipca 2012 08:40:55

  • Somehow John's Build.bat and Clean.bat did not get added in r262. Here they are.

Supermodel 0.3a[SVN 263]

Author: trzy | Date: 12 lipca 2012 08:13:24

  • Committing Nik's timing changes: the PowerPC's DEC and TBR now count at the correct rate and time is accurately maintained between calls to the emulator. A VBlank bit was identified in the Real3D status register space and is now timed. Unfortunately, there are still some problems and not all games are perfect, but FV2, VS2, and others are working much better or perfectly.
  • Added a new dump of Scud Race Plus (scudp1). Strangely, this one uses an MPC106 instead of the MPC105 used by every other Step 1.5 game...

Supermodel 0.3a[SVN 262]

Author: johnpeterson | Date: 12 lipca 2012 07:28:08

  • Applied a series of patches by John Peterson:
  • Fixed a printf statement in ConsoleDebugger.cpp.
  • Fixed memory watches not breaking in CPUDebug.h.
  • Added some helpful batch files to the VS2008 directory.
  • Added support for automatic loading of parent ROM sets.
Dodatkowe informacje
Inne treści związane z tematem
[ARCADE] Supermodel 0.3a SVN548 [ARCADE] Supermodel 0.3a SVN548;
Nowa wersja testowa emulatora arcade maszynek SEGA MODEL III. Aby cieszyć się tymi zmianami, które jednak zachodzą w tym emulatorze trzeba dodać koniecznie jeden parametr do ini: New3DEngine = 1 lub z linii komend dodać switch  -new3d. Część dumpów przestanie działać ...
[ARCADE] Supermodel 0.3a SVN555 [ARCADE] Supermodel 0.3a SVN555;
Nowa wersja testowa emulatora arcade maszynek SEGA MODEL III. Aby cieszyć się tymi zmianami, które jednak zachodzą w tym emulatorze trzeba dodać koniecznie jeden parametr do ini: New3DEngine = 1 lub z linii komend dodać switch  -new3d.
[ARCADE] Supermodel 0.3a SVN560 [ARCADE] Supermodel 0.3a SVN560;
Nowa wersja testowa emulatora arcade maszynek SEGA MODEL III. Aby cieszyć się tymi zmianami, które jednak zachodzą w tym emulatorze trzeba dodać koniecznie jeden parametr do ini: New3DEngine = 1 lub z linii komend dodać switch  -new3d. Nowe porządki oznaczają nowe kłopoty, ...
[Java] Multi - Emulicious 02/04/17 [Java] Multi - Emulicious 02/04/17;
Emulicious to nowy, przynajmniej dla mnie, projekt multiemulatora systemów SEGA (master system, game gear) i Nintendo (Gameboy BW/Color) napisany w Javie. Celem emulatora jest dołączenie do aplikacji typu cycle exact, jednak po drodze do tego multiemulatora dodano parę ciekawych narzędzi ...
[multi] BizHawk 1.12.1 [multi] BizHawk 1.12.1;
Nowa wersja multiemulatora BizHawk. napisany w C# multiemulator pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / ...