!

[Arcade] Deweloperskie DevMAMEui

[0] @ środa, 1 Czerwca 2011 19:42CET

Jakoż, że ostatnio repozytorium Mame zaroiło się od poprawek dla HLSL, a MAME+ ostatnie sprawne (4875, bo już 76 jest źle zsynchronizowane z MESSem, co powoduje błędy podczas kompilacji), jakoś nie poradziło sobie z tym trybem graficznym, postanowiłem zapuścić żurawia i skompilować to, czym ekipa MAME Team nas uraczy w następnej edycji (jest nadzieja na panel do HLSL, w tej wersji jeszcze go nie ma), stąd też wrzucam MAME z UI z MESSA (czyli MAMEUI, jednak żeby nie było nieporozumień z wersją JOHNaIV inaczej go nazywam).

Całość jest przygotowana pod obsługę HLSL - w mame.ini znajdują się wpisy dla wersji ustawień jakie dax zaproponował w wątku na forum emudreams, a w archiwum oprócz MAME[mess]UI znajduję się zwykłe MAME aby można było je porównać (na plus klasycznego MAME, oczywiście).

Nie należy zakładać, że wszystko będzie działać w porządku, należy pamiętać, że to beta BETY i nie należy męczyć Mame/Mess Team błędami jakie znajdują się w tej wersji - napewno to kiedyś poprawią:P (oby:P, zwłaszcza analizowanie romów trwające pod MAMEUI wieki należałoby koniecznie zmienić).

Poniżej screenshoty spod devMameUi.

 

Prehistoric Isle II (HLSL)
Power Instinct (HLSL)

HLSL Changelog in MAME

  • 12638: HLSL bugfxes, nwn
  • 12648: Internal HLSL cleanup - removed aux texcoords, restored software vertex processing due to low-end cards not doing hardware vertex processing, removed unnecessary tristrip->trilist splitting. Restores D3D functionality on integrated chipsets and marginal cards. [Ryan Holtz, Ashura-X]
  • 12668: HLSL Updates: [Ryan Holtz, Bat Country Entertainment]
    • Switched to point-sampling through most of the shader chain to avoid non-intentional pixel smearing
    • Corrected alignment and scaling on the shadow mask and scanlines; dramatically reduces rainbow banding at non-oversampled resolutions.
  • 12694:HLSL updates, nwn:
    • Favor bilinear sampling on X and point sampling on Y. Best of both worlds.
  • 12695: MAMETesters bugs fixed [04361]:
    • When using HLSL screen size not correct
  • 12705: nwn, HLSL: Fixing an odd texture banding issue reported by John IV. Odd because both he and I have ATI cards, but it didn't happen for me.
  • 12742: HLSL Updates: [Ryan Holtz, Bat Country Entertainment, austere, SoltanGris42]
    • Added the ability to render screenshots at arbitrary resolutions.
    • Added the ability to record AVI videos (albeit with no audio) at arbitrary resolutions.
    • Added a 43-tap-wide FIR-based NTSC filter with tunable Y, I and Q frequency response.
    • Updated scanlines to have a user-tunable pixel-height ratio in addition to the current screen-height ratio.
    • Fixed a VRAM leak that was causing many dynamic-resolution drivers to run out of memory mid-run.
wstecz01/06/2011 19:42
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU