!

[n64] Project64k 0.19

[0] @ Czwartek, 28 Kwietnia 2011 01:43CET

[n64] Project64k 0.19

Wszystko wskazuje na to, że panowie dogadali się a pro po domniemanego podkradania kodu i poszli na współpracę,  przynajmniej w najnowszej wersji Projekt64k, gaudy współautor bliźniaczego, hiszpańskiego projektu Project64ke7 jest wymieniony jak osoba, która w dużej mierze przyczyniła się do postępu prac w 0.19. Cóż, kiedy modyfikuje się kod innego projektu, korzysta z tych samym rozwiązań to nietrudno o pomyłki (a na dodatek oba projekty nie udostępniają swoich źródeł, co moim zdaniem nie jest zbytnio zgodne z prawidłami na emuscenie).

Suma sumarum nowy Projekt64k został pozbawiony problemu ustawienia pluginów przy pierwszym odpaleniu, zmieniono kompozycję menu, a gry chodzą bardziej stabilnie (aczkolwiek zachęcam do eksperymentowania z ustawieniami wtyczek w programie). Moje "ale" dotyczą głupot - ot, program potrafi zamknąć się z błędem, trzeba się natrudzić nad ustawieniem pada, jednak działa całkiem poprawnie - zachęcam do testowania.

 

Castlevania - niektóre gry nigdy, przenigdy nie powinny być przenoszone do 3D, zwłaszcza na Nintendo 64.

 

What's new?

  • Entirely new Menu (This fixes the menu text errors)
  • Unnecessary options are disabled
  • New, improved and faster Short cuts.
  • Gaudy, and Henry's config files (Cht, rdb, rdx)
  • Kailleraclient update 1.2 (Owna's client's source modified)
  • Open time and close time increased
  • GFX glitch is fully fixed (When you start it up first time it will happen but once you actually choose a plugin it will save it)
  • Flamin hot cheetos w/lime

Fixed

  • GFX Casual error
  • Menu glitches
  • Emulating bug 4 fixed (see emulation fix list)
wstecz28/04/2011 01:43
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU