Prawie rok temu, na łamach retroCopy RetroRalph udostępnił bardzo interesujący hack emulatora NINTENDO 64 - 1964, podkręcający... emulowaną konsolę do 380mhz, powodujący, że część gier chodziło znacznie bardziej niż płynnie. Niestety im dalej w las, tym bardziej okazywało się, że takie rozwiązanie przynosi co raz więcej problemów niż korzyści (np. skaczący jak oszalały FPS w większości tytułów). Po paru miesiącach zapadła cisza i powoli o tym eksperymencie wszyscy już zapomnieli.
Jak widać nawet autor się poddał, gdyż wreszcie udostępnił on kod źródłowy swojej modyfikacji emulatora. Gdyby ktoś chciał popróbować swoich sił w moddowaniu tego emulatora, proszę bardzo:).
Swoją drogą smutne jest to, że spora grupa osób modyfikująca emulatora zapomina o dodawaniu kodu źródłowego, chociaż podstawowe zapisy licencyjne najczęściej wprowadzają taki warunek, zresztą jako jeden z nielicznych oprócz niekomercyjności tworzonej aplikacji.