!

[MULTI] LSnes Delta ReRecording rr2 - delta 17 epsilon 3

[1] @ Czwartek, 18 Kwietnia 2013 00:21CET

[MULTI] LSnes Delta ReRecording rr2 - delta 17 epsilon 3
Opublikowano kolejną wersję emulatora LSnes Delta, który specjalizuje się w zapisie przebiegu gry, a oparty jest na rdzeniu bsnes byuu. Klon Bsnesa jest usprawniany przede wszystkim z myślą o rejestrowaniu przebiegu emulacji, co TAS'owców na pewno ucieszy, a zwykłych graczy trochę może odstraszyć, zważywszy na wygląd GUI.

Changes for rr1-Δ17ε3: 

  • Fix status panel (and movie editor) flicker 
  • Actually fix the statuspane/movie-editor flicker 
  • Show effects of Lua in input display 
  • Offer lsmv.backup as file filter too for load lsmv 
  • Allow slowing down subframe advance (it used to always be very fast) 
  • Display current save slot information 
  • Add snes9x fonts 
  • Fix hotkeys stopping working after X-ing settings dialog 
  • Movie editor: Fix bug if extending finished movie 
  • Cap current_frame_first_subframe to movie size when recounting movie 
  • Movie editor: Interpret ctrl+click as right click 

Changes for rr1-Δ17ε2:

  • - Fix saving PNG screenshots
  • - Movie editor: Sweep axis
  • - Load selected slot in ro/rw/preserve/movie mode
  • - input.joyset: Preserve and invert user input
  • - Allow immediate saving at point of save
  • - Fix mouse movement
  • - Wxwidgets: Filter filenames in load/save dialogs, autoappend extensions
  • - data/verysmall.font is mising glyph 70 (F)
  • - Lua: CUSTOMFONT: Allow painting with halo
  • - Fix value search to work with byte types

Changes for rr1-Δ17ε1: 

  • - Commentary: Max bitrate limiting 
  • - Unconditionally reload hostmemory on loadstate 
  • - Lua: Query bindings, manipulate aliases, create inverse bindings 
  • - Fix crash with bitmaps and resetting Lua VM 
  • - More paint / reset fixes 
  • - Voicesubs: Don't access uninitialized variables 
  • - gui.text: Don't corrupt memory on rendering off bottom 
  • - Fix writing of screenshot magic to be reliable 
  • - Lua: Some new and backported input functions 
  • - Lua: input.port_type: Be consistent on type of port 0 
  • - Movie editor: Fix the reset delay counters to be right way around 
  • - Lua: input.controller_info 
  • -Lua: Document input.controller_info 
  • Lua: on_snoop2 
  • Lua: on_button and input.veto_button
wstecz18/04/2013 00:21
Inne treści związane z tematem
[NDS] DESMUME 0.0.0.1378 (4a53a30b) DevBuild 13 May, 2024 [NDS] DESMUME 0.0.0.1378 (4a53a30b) DevBuild 13 May, 2024
O Desmume i jego deweloperskich wersjach DeSmuMe naprawdę dawno już nie wspomniałem. Projekt ma się dobrze i cały czas coś się dzieje na zapleczu, może nie jest już tak spektakularnie gdy w zasadzie był jedynym żywym wśród emulatorów Nintendo DS, ale jednak. Sporym minusem zabawy z DeSmume jest ostatnio problem z dostępem do buildów z AppVeyor, w sumie nie ...
[SNES] DevSnes9x 1.63-1410 (a277d7f9) DevBuild 26 May, 2024 1 [SNES] DevSnes9x 1.63-1410 (a277d7f9) DevBuild 26 May, 2024 1
Nowy Devbuild emulatora konsoli Super Nintendo - Snes9X z Snes9X AppVeyor. Obiecuję od czasu, do czasu zerkać zwłaszcza gdy poprawki będą dotyczył wersji Windows (pozostałe warto śledzić na stronie projektu). Ostatnie zmiany dotyczą w szczególności MacOS, nic tu dla Windowsowców;). Wersję pod MacOS można pobrać z tego automatu - ackolwiek najnowsza wersja jeszcze ...
[SNES] Snes9x 1.63.3 (2bb7723) DevBuild 28/04/2024 [SNES] Snes9x 1.63.3 (2bb7723) DevBuild 28/04/2024
Nowy Devbuild emulatora konsoli Super Nintendo - Snes9X z Snes9X AppVeyor. Obiecuję od czasu, do czasu zerkać zwłaszcza gdy poprawki będą dotyczył wersji Windows (pozostałe warto śledzić na stronie projektu). Ostatnie zmiany dotyczą w szczególności MacOS, nic tu dla Windowsowców;). Wersję pod MacOS można pobrać z tego automatu - ackolwiek najnowsza wersja jeszcze ...
[SNES] Snes9x 1.63.3 (0ae69cd) DevBuild 18/04/2024 [SNES] Snes9x 1.63.3 (0ae69cd) DevBuild 18/04/2024
Nowy Devbuild emulatora konsoli Super Nintendo - Snes9X z Snes9X AppVeyor. Obiecuję od czasu, do czasu zerkać zwłaszcza gdy poprawki będą dotyczył wersji Windows (pozostałe warto śledzić na stronie projektu). Ostatnie zmiany dotyczą w szczególności MacOS, nic tu dla Windowsowców;). Wersję pod MacOS można pobrać z tego automatu - ackolwiek najnowsza wersja jeszcze ...
[CGB] SameBoy 0.16.5 25/04/2024 [CGB] SameBoy 0.16.5 25/04/2024
SameBoy jest emulatorem sprzętu Nintendo GameBoy, ColorGameBoy i w przyszłości GBAdvance (być może i coś już odpala, nie trafiłem jednak na nic, co dałoby się uruchomić) napisanym z myślą o Macintoshu, jednak i nam blaszakowcom dostała się wersja (SDL), którą z powodzeniem można używać. Ostatnie zmiany to praca nad SameBoy'em pod IOS'em  
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU