[MULTI] LSnes Delta ReRecording rr2 - delta 17 epsilon 3

[1] @ Czwartek, 18 Kwietnia 2013 00:21CET

[MULTI] LSnes Delta ReRecording rr2 - delta 17 epsilon 3
Skomentuj

Opublikowano kolejną wersję emulatora LSnes Delta, który specjalizuje się w zapisie przebiegu gry, a oparty jest na rdzeniu bsnes byuu. Klon Bsnesa jest usprawniany przede wszystkim z myślą o rejestrowaniu przebiegu emulacji, co TAS'owców na pewno ucieszy, a zwykłych graczy trochę może odstraszyć, zważywszy na wygląd GUI.

Changes for rr1-Δ17ε3: 

  • Fix status panel (and movie editor) flicker 
  • Actually fix the statuspane/movie-editor flicker 
  • Show effects of Lua in input display 
  • Offer lsmv.backup as file filter too for load lsmv 
  • Allow slowing down subframe advance (it used to always be very fast) 
  • Display current save slot information 
  • Add snes9x fonts 
  • Fix hotkeys stopping working after X-ing settings dialog 
  • Movie editor: Fix bug if extending finished movie 
  • Cap current_frame_first_subframe to movie size when recounting movie 
  • Movie editor: Interpret ctrl+click as right click 

Changes for rr1-Δ17ε2:

  • - Fix saving PNG screenshots
  • - Movie editor: Sweep axis
  • - Load selected slot in ro/rw/preserve/movie mode
  • - input.joyset: Preserve and invert user input
  • - Allow immediate saving at point of save
  • - Fix mouse movement
  • - Wxwidgets: Filter filenames in load/save dialogs, autoappend extensions
  • - data/verysmall.font is mising glyph 70 (F)
  • - Lua: CUSTOMFONT: Allow painting with halo
  • - Fix value search to work with byte types

Changes for rr1-Δ17ε1: 

  • - Commentary: Max bitrate limiting 
  • - Unconditionally reload hostmemory on loadstate 
  • - Lua: Query bindings, manipulate aliases, create inverse bindings 
  • - Fix crash with bitmaps and resetting Lua VM 
  • - More paint / reset fixes 
  • - Voicesubs: Don't access uninitialized variables 
  • - gui.text: Don't corrupt memory on rendering off bottom 
  • - Fix writing of screenshot magic to be reliable 
  • - Lua: Some new and backported input functions 
  • - Lua: input.port_type: Be consistent on type of port 0 
  • - Movie editor: Fix the reset delay counters to be right way around 
  • - Lua: input.controller_info 
  • -Lua: Document input.controller_info 
  • Lua: on_snoop2 
  • Lua: on_button and input.veto_button
Inne treści związane z tematem
[MULTI] Mednafen x86/x64 1.21.2 [MULTI] Mednafen x86/x64 1.21.2;
Mednafen jest bardzo udanym multiemulatorem, który powstał przede wszystkim z myślą o linuksie, jednak dzięki portowi pod win32 i ostatnio testowanej wersji x64, możemy pobawić się nim także pod okienkami. Jest na tyle dobrym udawaczem, że na podwalinie jego kodu powstały takie ...
[gba] mGBA 0.6.2 [gba] mGBA 0.6.2;
mGBA to emulator Nintendo GameBoy Advance autorstwa Jeffreya Pfau napisany w C, więc powinien w miarę dobrze radzić sobie również na słabszych platformach. Nowa wersja, jak wspomina autor, to zestaw poprawek, które mają poprawić stabilność i kompatybilność aplikacji z ...
[MULTI] XPECCY 0.6 build 2018/09/18 [MULTI] XPECCY 0.6 build 2018/09/18;
Xpeccy jest linuksowym emulatorem maszynek zgodnych z ZX Spectrum (przede wszystkim rosyjskich klonów) i od paru wersji także maszynki MSX1, Nintendo GameBoy/GameBoy Color oraz NINTENDO 8 i jego rosyjskiego odpowiednika Dendy. Emulator wymaga biblioteki QT, jeśli chcemy go odpalić pod ...
[NES] MyNes x86 7.2.6677 [NES] MyNes x86 7.2.6677;
Al Hadid opublikował nową wersję emulatora NINTENDO8 - MyNes, gdyby to jeszcze z samo siebie obsługiwało archiwa.
[gba] mGBA 0.6.3 [gba] mGBA 0.6.3;
mGBA to emulator Nintendo GameBoy Advance autorstwa Jeffreya Pfau napisany w C, więc powinien w miarę dobrze radzić sobie również na słabszych platformach. Nowa wersja, jak wspomina autor, to zestaw poprawek, które mają poprawić stabilność i kompatybilność aplikacji z ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

Tshirt "Robin of the wood II"

Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2018 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt