Opublikowano kolejną wersję emulatora LSnes Delta, który specjalizuje się w zapisie przebiegu gry, a oparty jest na rdzeniu bsnes byuu. Klon Bsnesa jest usprawniany przede wszystkim z myślą o rejestrowaniu przebiegu emulacji, co TAS'owców na pewno ucieszy, a zwykłych graczy trochę może odstraszyć, zważywszy na wygląd GUI.
Changes for rr1-Δ17ε3:
- Fix status panel (and movie editor) flicker
- Actually fix the statuspane/movie-editor flicker
- Show effects of Lua in input display
- Offer lsmv.backup as file filter too for load lsmv
- Allow slowing down subframe advance (it used to always be very fast)
- Display current save slot information
- Add snes9x fonts
- Fix hotkeys stopping working after X-ing settings dialog
- Movie editor: Fix bug if extending finished movie
- Cap current_frame_first_subframe to movie size when recounting movie
- Movie editor: Interpret ctrl+click as right click
Changes for rr1-Δ17ε2:
- - Fix saving PNG screenshots
- - Movie editor: Sweep axis
- - Load selected slot in ro/rw/preserve/movie mode
- - input.joyset: Preserve and invert user input
- - Allow immediate saving at point of save
- - Fix mouse movement
- - Wxwidgets: Filter filenames in load/save dialogs, autoappend extensions
- - data/verysmall.font is mising glyph 70 (F)
- - Lua: CUSTOMFONT: Allow painting with halo
- - Fix value search to work with byte types
Changes for rr1-Δ17ε1:
- - Commentary: Max bitrate limiting
- - Unconditionally reload hostmemory on loadstate
- - Lua: Query bindings, manipulate aliases, create inverse bindings
- - Fix crash with bitmaps and resetting Lua VM
- - More paint / reset fixes
- - Voicesubs: Don't access uninitialized variables
- - gui.text: Don't corrupt memory on rendering off bottom
- - Fix writing of screenshot magic to be reliable
- - Lua: Some new and backported input functions
- - Lua: input.port_type: Be consistent on type of port 0
- - Movie editor: Fix the reset delay counters to be right way around
- - Lua: input.controller_info
- -Lua: Document input.controller_info
- Lua: on_snoop2
- Lua: on_button and input.veto_button
wstecz18/04/2013 00:21
Inne treści związane z tematem
[NDS] DESMUME 0.0.0.1378 (4a53a30b) DevBuild 13 May, 2024
O Desmume i jego deweloperskich wersjach DeSmuMe naprawdę dawno już nie wspomniałem. Projekt ma się dobrze i cały czas coś się dzieje na zapleczu, może nie jest już tak spektakularnie gdy w zasadzie był jedynym żywym wśród emulatorów Nintendo DS, ale jednak. Sporym minusem zabawy z DeSmume jest ostatnio problem z dostępem do buildów z AppVeyor, w sumie nie ...
[SNES] DevSnes9x 1.63-1410 (a277d7f9) DevBuild 26 May, 2024 1
Nowy Devbuild emulatora konsoli Super Nintendo - Snes9X z Snes9X AppVeyor. Obiecuję od czasu, do czasu zerkać zwłaszcza gdy poprawki będą dotyczył wersji Windows (pozostałe warto śledzić na stronie projektu). Ostatnie zmiany dotyczą w szczególności MacOS, nic tu dla Windowsowców;). Wersję pod MacOS można pobrać z tego automatu - ackolwiek najnowsza wersja jeszcze ...
[SNES] Snes9x 1.63.3 (2bb7723) DevBuild 28/04/2024
Nowy Devbuild emulatora konsoli Super Nintendo - Snes9X z Snes9X AppVeyor. Obiecuję od czasu, do czasu zerkać zwłaszcza gdy poprawki będą dotyczył wersji Windows (pozostałe warto śledzić na stronie projektu). Ostatnie zmiany dotyczą w szczególności MacOS, nic tu dla Windowsowców;). Wersję pod MacOS można pobrać z tego automatu - ackolwiek najnowsza wersja jeszcze ...
[SNES] Snes9x 1.63.3 (0ae69cd) DevBuild 18/04/2024
Nowy Devbuild emulatora konsoli Super Nintendo - Snes9X z Snes9X AppVeyor. Obiecuję od czasu, do czasu zerkać zwłaszcza gdy poprawki będą dotyczył wersji Windows (pozostałe warto śledzić na stronie projektu). Ostatnie zmiany dotyczą w szczególności MacOS, nic tu dla Windowsowców;). Wersję pod MacOS można pobrać z tego automatu - ackolwiek najnowsza wersja jeszcze ...
[CGB] SameBoy 0.16.5 25/04/2024
SameBoy jest emulatorem sprzętu Nintendo GameBoy, ColorGameBoy i w przyszłości GBAdvance (być może i coś już odpala, nie trafiłem jednak na nic, co dałoby się uruchomić) napisanym z myślą o Macintoshu, jednak i nam blaszakowcom dostała się wersja (SDL), którą z powodzeniem można używać.
Ostatnie zmiany to praca nad SameBoy'em pod IOS'em