Nowa, pełna wersja emulatora PCSX2 - czyli Playstation II w Twoim PC;). Zmian w ciągu roku, które można było śledzić w nieskończonej ilości devbuildów, jest sporo - począwszy od nowego debuggera, nowego mechanizmu gromadzenia memory card i obsługi tunningu naszej virtualnej konsoli, poprzez zmiany w pluginach GSDX i SPU2-X aż do poprawek w GUI. Cóż, jak zwykle parę rzeczy działa lepiej, parę gorzej... jak zwykle przy nowych releasach tego projektu:)
Ciekawe, czy zwyczajowo pojawi się kolejny bugfix do pełnego releasu. Pełny opis zmian znajdziemy na stronie PCSX2. A ja może w końcu odkopie pada i sprawdzę, czy mam się cieszyć, czy też smucić w 1.4.0.
PCSX2 1.4.0 08/01/2015
Core
- [New Feature] Debugger by Kingcom
- [New Feature] Folder memory cards by AdmiralCurtiss
- [New Feature] EE Overclock by ssakash and Blyss Sarania
- [Bug-Fix] Recompiler Improvements and Core Refactors by Refraction, ssakash and Gregory
- [New Feature] Support for loading Gzip and CSO compressed ISO’s by Avih and Unknown W.Brackets
GSDX
- [Bug-Fix] Programmable blending to reproduce GS blending unit output by Gregory
- [Bug-Fix] Improved CRTC output size handling by ssakash and .r5
- [Bug-Fix] Software renderer improvements by Gabest and Gregory
- [Bug-Fix] Accurate destination alpha testing by Gregory
- [Bug-Fix] Improved read of depth / color by Gregory
SPU2-X
- [New Feature] Per channel volume adjustment by gigaherz
- [Bug-Fix] Time Stretcher: Improvements to tempo adjustments by Avih
GUI
- [Enhancement] Configurable template on GSFrame titlebar by Avih
- [Enhancement] Revamped Core and GSDX plugin dialogs by Turtleli, Gregory and ssakash