!

[GC] Trzecie życie gekona - Gekko SVN38

[0] # EmuTalk | !!! Czwartek, 8 Marca 2012 19:34 CET [08-03-2012 17:57 CET]

[GC] Trzecie życie gekona - Gekko SVN38

Mniej więcej co dwa lata twórcy emulatora Nintendo GameCube budzą się z letargu i przypominają o swoimi istnieniu - tak jest i tym razem Shizzy ożywił Gekona, a każdy kto chce może spróbować, co też zmieniło się na lepsze w tym emulatorze. Ruszyła nowa strona i forum, w którym pojawił się także dział nieoficjalnych buildów. Zobaczymy na ile Shizzemu tym razem starczy energii.

Kompilacja pochodzi od Kitajca i aby zobaczyć przynajmniej takie efekty jak na poniższych screenach należy niestety przebrnąć przez konfigurację dołączonych plików xml - emulator nie posiada jeszcze własnego GUI - jednak w kodzie istnieje już zaczątek więc wcześniej czy później być może doczekamy się uproszczeń.

Gekko Revision: 38

Author: ShizZy247 Date: 8 marca 2012 04:56:32

  • Removed duplicate commit of sdl1.3

Revision: 37

Author: ShizZy247 Date: 8 marca 2012 04:44:39

  • Removed include of version.h

Revision: 36

Author: ShizZy247 Date: 8 marca 2012 04:38:37

  • Changed version.h generation to use gen_version_h.exe in utils

Revision: 35

Author: ShizZy247 Date: 8 marca 2012 04:36:00

  • Added binary version.h generation to remove Python dependency

Revision: 34

Author: ShizZy247 Date: 8 marca 2012 03:50:07

  • Switching default SDL to SDL1.2, the update to 1.3 will take place in the future

Revision: 33

Author: ShizZy247 Date: 8 marca 2012 03:49:19

  • Renamed sdl to sdl1.3

Revision: 32

Author: ShizZy247 Date: 8 marca 2012 03:41:55

  • Adding latest release of SDL1.2 to the tree

Revision: 31

Author: ShizZy247 Date: 8 marca 2012 03:41:20

  • Adding latest release of SDL1.2 to the SVN

Revision: 30

Author: NeoBrainX Date: 8 marca 2012 03:04:27

  • Use uintptr_t instead of u32 in gx_texture.cpp

Revision: 29

Author: ShizZy247 Date: 8 marca 2012 03:02:43

  • Commented out/disabled anything non-essential that uses HANDLE (Windows-shit)


Revision: 28

Author: ShizZy247 Date: 8 marca 2012 02:40:44

  • Change to VirtualProtect flags - gets recompiler marginally working again. See issue #1

Revision: 27

Author: ShizZy247 Date: 7 marca 2012 06:06:09

  • Added generation of version.h file via a Python script (Python not required to build, but it's obnoxious if you don't have it!)

Revision: 26

  • Author: ShizZy247 Date: 7 marca 2012 05:41:46
  • Changed apploader to use uintptr_t for uintptr_t

Revision: 25

Author: ShizZy247 Date: 7 marca 2012 05:32:55

  • Updated version.h to define __BUILD__

Revision: 24

Author: ShizZy247 Date: 7 marca 2012 05:16:17

  • Changed AppLoaderPrint to be int type

Revision: 23

Author: ShizZy247 Date: 7 marca 2012 05:08:45

  • Changed references of (u32)(u32*) to (uintptr_t)

Revision: 22

Author: ShizZy247 Date: 7 marca 2012 04:56:42

  • removed _strlwr_s

Revision: 21

Author: ShizZy247 Date: 7 marca 2012 04:56:23

  • Added misc_utils to common project

Revision: 20

Author: ShizZy247 Date: 7 marca 2012 04:56:00

  • Added comment header to common.h

Revision: 19

Author: ShizZy247 Date: 7 marca 2012 04:55:36

  • Replaced Sleep with SDL_delay for portability

Revision: 18

Author: ShizZy247 Date: 7 marca 2012 04:50:31

  • Replaced _strlwr_s with a custom LowerStr function from misc_utils

Revision: 17

Author: ShizZy247 Date: 7 marca 2012 04:49:27

  • Created a misc_utils file for common functions that don't belong anywhere else

Revision: 16

Author: ShizZy247 Date: 7 marca 2012 04:14:28

  • Removed include of emu_win.h (not needed)

Revision: 15

Author: ShizZy247 Date: 7 marca 2012 04:03:07

  • Ported gcm.cpp to standard file IO for our unix friends :) deprecating gcm_dmp.cpp -> if you need this, port it to! (I don't think we need it)


Revision: 14

Author: NeoBrainX Date: 6 marca 2012 22:18:20

  • Add CMake build system for non-Windows platforms.

Revision: 13

Author: [email protected] Date: 6 marca 2012 20:02:48

  • Fix compiling hle_general.cpp on gcc/x64.
  • Replace ZeroMemory usage with memset.

Revision: 12

  • Author: [email protected] Date: 6 marca 2012 19:53:42
  • Make cpu_int.h compile fine with gcc.

Revision: 11

Author: ShizZy247 Date: 6 marca 2012 00:12:06

  • Added version.h to the project

Revision: 10

Author: ShizZy247 Date: 6 marca 2012 00:11:38

  • Fixed typo in xml.h header description

Revision: 9

Author: ShizZy247 Date: 6 marca 2012 00:10:37

  • Added option to ignore recompiler for non-Windows builds

Revision: 8

Author: [email protected] Date: 5 marca 2012 02:26:38

  • removed a user-specific game

Revision: 7

Author: [email protected] Date: 5 marca 2012 02:24:37

  • renamed to gekko-conf

Revision: 6

Author: [email protected] Date: 5 marca 2012 01:21:56

  • initial commit of new project source


Revision: 5

Author: [email protected] Date: 5 marca 2012 01:05:37

  • New trunk

Revision: 4

Author: [email protected] Date: 5 marca 2012 01:05:12

  • Moved trunk of v0.30 into a branch
  • Added: /branches/gekko-release-0.30 (Copy from path: /trunk, Revision, 3)

 

wstecz08/03/2012 19:34
Do ściągnięcia
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU