Zaktualizowano UberNes - emulator Nintendo 8 (Famicon/Pegasus), ten całkiem przyjemny udawacz z fajnym frontendem, który pozwola zintegrować z pozostałymi graczami - możemy w nim współdzielić nagrywany przebieg emulacji, czy też współkonkurować z innymi użytkownikami tego emulatora, dzięki możliwości pobierana wyników highscore w w 50. klasycznych tytułach na tą konsole. Program notuje także najszybsze przejścia w 10 grach (speed run), m.in. w Super Mario Bros, Metroid i Mega Man 2.
Wersja sprzed 3 dni niestety nie posiada nawet najmniejszej wzmianki o tym, co zmieniło się w obecnej wersji... pozostaje więc poczekać na informację od autorów (a nie jak pieprzony-SEO-śmietnik, wypisywać bzdury i wrzucać changelog sprzed 3 miesięcy)
Warto też wspomnieć o bardzo fajnym wygaszaczu ekranu jaki możemy także ściągnąć z ich strony - o tyle jest przyjemny, że nie wymaga, żadnych koszmarnych mocy przerobowych od komputera:).
KingQuest 5 on UberNes
UberNES 2011 (19/06/2011)
- ??????????????????????????
UberNES 2011 (23/16/2011)
- Added new cycle-accurate emulation core, allowing more timing-sensitive games like Battletoads to be played without any issues;
- Added support for 15 more iNES mappers;
- Added support for N106 and Sunsoft FME7 sound chips;
- Improved support for 8 mappers including MMC3 and Konami VRCx;
- Added light gun support;
- Added Direct2D-based renderer which may perform better on Windows 7 machines then GDI and DirectDraw-based renderers;
- Added bilinear interpolating graphics upcaler;
- Improved quality of sound emulation.
UberNES 2011 (03/16/2011)
- Added new cycle-accurate emulation core, allowing more timing-sensitive games like Battletoads to be played without any issues
- Added support for 15 more iNES mappers
- Added support for N106 and Sunsoft FME7 sound chips
- Improved support for 8 mappers including MMC3 and Konami VRCx
- Added light gun support
- Added Direct2D-based renderer which may perform better on Windows 7 machines then GDI and DirectDraw-based renderers
- Added bilinear interpolating graphics upcaler
- Improved quality of sound emulation
Inne treści związane z tematem
[NDS] DESMUME 0.0.0.1378 (4a53a30b) DevBuild 13 May, 2024
O Desmume i jego deweloperskich wersjach DeSmuMe naprawdę dawno już nie wspomniałem. Projekt ma się dobrze i cały czas coś się dzieje na zapleczu, może nie jest już tak spektakularnie gdy w zasadzie był jedynym żywym wśród emulatorów Nintendo DS, ale jednak. Sporym minusem zabawy z DeSmume jest ostatnio problem z dostępem do buildów z AppVeyor, w sumie nie ...
[SNES] DevSnes9x 1.63-1410 (a277d7f9) DevBuild 26 May, 2024 1
Nowy Devbuild emulatora konsoli Super Nintendo - Snes9X z Snes9X AppVeyor. Obiecuję od czasu, do czasu zerkać zwłaszcza gdy poprawki będą dotyczył wersji Windows (pozostałe warto śledzić na stronie projektu). Ostatnie zmiany dotyczą w szczególności MacOS, nic tu dla Windowsowców;). Wersję pod MacOS można pobrać z tego automatu - ackolwiek najnowsza wersja jeszcze ...
[SNES] Snes9x 1.63.3 (2bb7723) DevBuild 28/04/2024
Nowy Devbuild emulatora konsoli Super Nintendo - Snes9X z Snes9X AppVeyor. Obiecuję od czasu, do czasu zerkać zwłaszcza gdy poprawki będą dotyczył wersji Windows (pozostałe warto śledzić na stronie projektu). Ostatnie zmiany dotyczą w szczególności MacOS, nic tu dla Windowsowców;). Wersję pod MacOS można pobrać z tego automatu - ackolwiek najnowsza wersja jeszcze ...
[SNES] Snes9x 1.63.3 (0ae69cd) DevBuild 18/04/2024
Nowy Devbuild emulatora konsoli Super Nintendo - Snes9X z Snes9X AppVeyor. Obiecuję od czasu, do czasu zerkać zwłaszcza gdy poprawki będą dotyczył wersji Windows (pozostałe warto śledzić na stronie projektu). Ostatnie zmiany dotyczą w szczególności MacOS, nic tu dla Windowsowców;). Wersję pod MacOS można pobrać z tego automatu - ackolwiek najnowsza wersja jeszcze ...
[CGB] SameBoy 0.16.5 25/04/2024
SameBoy jest emulatorem sprzętu Nintendo GameBoy, ColorGameBoy i w przyszłości GBAdvance (być może i coś już odpala, nie trafiłem jednak na nic, co dałoby się uruchomić) napisanym z myślą o Macintoshu, jednak i nam blaszakowcom dostała się wersja (SDL), którą z powodzeniem można używać.
Ostatnie zmiany to praca nad SameBoy'em pod IOS'em