Wśród mutacji emulatora Nintendo 64 - 1964, 1964mod wydaje się całkiem interesującym projektem. Autor wyczyścił kod oryginału z części deweloperskiej, przy okazji usunął z niego wsparcie dla Kaillery (multiplayer) i poprawił sporą ilość błędów - może nienajistotniejszych, jednak pozbycie się ich powinno podnieść komfort zabawy.
Należy pobrać 1964Mod 1.4.1 i Quickfix v5 (nadgrywamy pliki), a potem można już sprawdzać co zmieniło się w stosunku do orginalnego 1964.
1964mod v1.4.1(beta) quickfix v5 is released
- quickfix v1 - sync E version rom speedup to U version rom speedup
- quickfix v2 - adjustment target ~5-10fps with ~25-33% VI/s speedup
- quickfix v3 - fix UI bugs & refactor codes
- quickfix v4 - fix loss of texture caching capability after 1st game run
- quickfix v4 - fix random flashram / sram missing saved game (read Announcements)
- quickfix v4 - fix Banjo-Kazooie jerky display during speedup (experimental AI interrupt codes)
- quickfix v4 - enhance MyGlide64 (read FAQ)
- quickfix v5 - (hopefully) fix the random crash when rom is closed caused by quickfix v4
- update MyROM_Properties.ini to v2.4