Ready/Run
Takie sobie archiwum listingów ze starych magazynów komputerowych
Wyprawa po Kwiat Paproci
- Język programu: brak danych
- Platforma: Atari XE/XL
- Kod zamieszczono w Bajtek Wyd. Spec. Tylko dla początkujących
- Autor listingu: Roman 'Romek' Poznański, QTZ
- Listing nadesłał: Faust
Stan listingu:
5
Listing wzbogacony - uruchamia się na emulatorze lub realnej maszynie, przepisujący listing wzbogacił go o swoje rozwiązania
Info:
Gra tekstowa - przykład użycia podstawowych instrukcji Basic'a - LET, PRINT, INPUT, IF, GOTO.
Poprawione:
- skoki do niewłaściwych linii (błąd w 2810; przeskok z jednego miejsca w drugie w 1755; różne zachowanie programu w różnych miejscach)
- sprawdzanie przedmiotów wpisanych przez gracza PR$ (a nie niesionych ODP#$)
- błąd w logice gry nie pozwalający jej ukończyć bez przedmiotu, który znajduje się na początku
- można podnieść tylko przedmioty, które znajdują się w danym miejscu (można było podnosić dowolne przedmioty w dowolnym miejscu)
- dodany TRAP przy każdym INPUT
- użyte RND
- podzielony tekst, aby mieścił się w liniach
- dodane odstępy
- użyte "Polskie Litery" z zamienionymi znakami (duże na małe) z tego samego Bajtka, przyspieszone programem MOVE
- wpisywanie małymi literami (polskie znaki z Control)
- opcja przedmiotu jest zawsze pierwsza (kierunki są pozostawione w różnej kolejności)
- inne drobne błędy
Uwaga: Nazwy przedmiotów należy wpisywać małymi literami z polskimi znakami, trzeba też użyć odpowiedniej formy!
Jeżeli po wpisaniu nazwy opcja podniesienia przedmiotu nie zniknie, oznacza to, że przedmiot został usunięty z ekwipunku i trzeba spróbować ponownie.
Pożyczone przedmioty pozostają w ekwipunku.
Dla ułatwienia można zmienić linię 2755 na:
2755 GOTO 2703
Pobierz:
0023th05_kwiat_paproci.7z
0023th05_kwiat_paproci.7z