Silesia Party 4 [official thread]
jeszcze o invitce:
ze względów hardware'owych moje intro jednak nie da rady support'ować multikoloru w tle, grafika w hires'sie chyba też odpada bo tam gdzie na bitmapie będzie "0" to sprite będzie zawsze widoczny.
Można natomiast zrobić pokazywaczke w sensie np: spadające rotujące kwadraty (mogą się też transformować w cokolwiek wypukłego "2d") "wycinające" grafikę.
ze względów hardware'owych moje intro jednak nie da rady support'ować multikoloru w tle, grafika w hires'sie chyba też odpada bo tam gdzie na bitmapie będzie "0" to sprite będzie zawsze widoczny.
Można natomiast zrobić pokazywaczke w sensie np: spadające rotujące kwadraty (mogą się też transformować w cokolwiek wypukłego "2d") "wycinające" grafikę.
Stg/Albion Crew
Sie trza spiknać po prostu i coś napisać a nie liczyć na łachęrandall pisze:kategoria jest. prac nie ma.
Ty, Jammer, Conrad,PCH, booker..pomailować tu i tam... i już.
Takibardzodługipodpissetuszczelecobyśmiałchwilkęoddechuaizadumymożeewentualniewkurtegozestraciłeśpółminutyżycianaczytanietekstuoniczym.
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
Grafika w multi musialaby byc rysowana z ograniczeniami kolorow w blokach, a potem bitmapa przekonwertowana do postaci:Stg pisze:ze względów hardware'owych moje intro jednak nie da rady support'ować multikoloru w tle
pixel 00 czarny
pixel 01 w kazdym bloku ten sam kolor co kolor sprite
pixel 10 w kazdym bloku dowolny kolor
pixel 11 w kazdym bloku dowolny kolor
Fajny pomysl i mysle ze tak trzeba zrobic. Grafika multi z czarnym tlem. Jesli znajda sie inni chetni do narysowania grafiki to latwo bedzie mozna zlozyc kolejne wersje invitek wymieniajac multika na nowy.Stg pisze:Można natomiast zrobić pokazywaczke w sensie np: spadające rotujące kwadraty (mogą się też transformować w cokolwiek wypukłego "2d") "wycinające" grafikę.
No i tak jak przy intrze I1 zeby po jakims czasie pokazal sie ekran textowy na ktorym napisze kilka najwazniejszych informacji o party.
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore
Socjopatyczna Legia Commodore
działało by tylko gdyby były używane kolory 10 11 ( 10 jako kolor sprite'a nie wyglądałby dobrze) i tło 00Sebaloz/Lepsi.De pisze: Grafika w multi musialaby byc rysowana z ograniczeniami kolorow w blokach, a potem bitmapa przekonwertowana do postaci:
pixel 00 czarny
pixel 01 w kazdym bloku ten sam kolor co kolor sprite
pixel 10 w kazdym bloku dowolny kolor
pixel 11 w kazdym bloku dowolny kolor
to już chyba lepiej zrobić napisy np. na dolnym borderzeSebaloz/Lepsi.De pisze: No i tak jak przy intrze I1 zeby po jakims czasie pokazal sie ekran textowy na ktorym napisze kilka najwazniejszych informacji o party.
Stg/Albion Crew
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
A tlo moglo by byc innego koloru niz czarny? Wtedy pixel 01 bylby koloru czarnego, do tego dwa dowolne kolory w bloku i tlo np szare (kolor ze srodka palety).Stg pisze:działało by tylko gdyby były używane kolory 10 11 ( 10 jako kolor sprite'a nie wyglądałby dobrze) i tło 00
No jasne, najlepiej napisy w formie poziomego scrolla.Stg pisze:to już chyba lepiej zrobić napisy np. na dolnym borderze
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore
Socjopatyczna Legia Commodore
Tło może mieć dowolny kolor. Warunkiem poprawnego działania jest możliwość "schowania" sprite'a pod grafike a to da się zrobić tylko dla kolorów 10 i 11 i w takich kolorach musiałby być początkowy pattern w którym można wycinać grafikę właściwą w kolorach 00 01.Sebaloz/Lepsi.De pisze: A tlo moglo by byc innego koloru niz czarny? Wtedy pixel 01 bylby koloru czarnego, do tego dwa dowolne kolory w bloku i tlo np szare (kolor ze srodka palety).
Stg/Albion Crew
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
Jestem gotow narysowac grafike spelniajaca powyzsze warunki.Stg pisze:Tło może mieć dowolny kolor. Warunkiem poprawnego działania jest możliwość "schowania" sprite'a pod grafike a to da się zrobić tylko dla kolorów 10 i 11 i w takich kolorach musiałby być początkowy pattern w którym można wycinać grafikę właściwą w kolorach 00 01.
Na gosci z Niemiec zawsze mozna liczyc, wiec invitke proponuje wypuscic na niemieckim Bunkerparty - 7-9 lipca 2010, beda mogli od razu umowic sie na wyjazd na Silesie.
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore
Socjopatyczna Legia Commodore
Wstępnie wstępnie wstępnie potwierdzam wjazd me+2 women (dwulatka w tle). No i oczywiście odświeżam bo zależy mi na postach, liczniku czy jak tam....zaznaczam,że moja Asia jest przyjacielska, szeroko uśmiechnięta, Druidopodrywająca i ma naprawadę fajny tyłek....ooops...co ja piszę....w każdym bądź razie - wałkujcie temat bo Silesia naprawdę rulu! Aha..z tematów naprawdę poważnych - czy będzie możliwość przewijania małej w ustronnym miejscu? Czy ew. mogę zarezerwować (w związku z powyższym) parking gdzieś blisko wejścia? Narazie pytom...
Oczko się urwało! Temu misiu!
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
Cos sie zaczelo dziac na stroncebooker pisze:Volcano wielki bracie. Jak tam pracę nad WWW? Zdałbysie updejt
http://silesiaparty.pl/
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore
Socjopatyczna Legia Commodore
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02