Faust # Lemon C64 | 06/07/2012 11:08

[c64] WinVice 2.3.20 z obsługą pada v.7
Dink opublikował piątą wersję swojej modyfikacji VICE, która pozwala na dowolne przyporządkowanie przyciskom w padach klawiszy i funkcji emulowanego C64. Nagłe pojawienie się na padzie opcji pauza, spacja, quicksave, quickload naprawdę uprzyjemnia zabawę. Kolejna odsłona przynajmniej teoretycznie powinna pozwolić także na lepszą obsługę spakowanych archiwów, jedna przez dość archaiczne rozwiązanie podstawowego problemu kolekcjonerów (dobry emulator, a spakowanych archiwów nieczyta), działa to bardzo wybiórczo.

Faust # Lemon C64 | 20/06/2012 09:11

[c64] WinVice 2.3.19 z obsługą pada v.6
Dink opublikował piątą wersję swojej modyfikacji VICE, która pozwala na dowolne przyporządkowanie przyciskom w padach klawiszy i funkcji emulowanego C64. Nagłe pojawienie się na padzie opcji pauza, spacja, quicksave, quickload naprawdę uprzyjemnia zabawę. Kolejna odsłona przynajmniej teoretycznie powinna pozwolić także na lepszą obsługę spakowanych archiwów, jedna przez dość archaiczne rozwiązanie podstawowego problemu kolekcjonerów (dobry emulator, a spakowanych archiwów nieczyta), działa to bardzo wybiórczo.

Faust # Lemon C64 | 18/05/2012 00:07

[c64] WinVice 2.3.17 z obsługą pada v.5
Dink opublikował piątą wersję swojej modyfikacji VICE, która pozwala na dowolne przyporządkowanie przyciskom w padach klawiszy i funkcji emulowanego C64. Nagłe pojawienie się na padzie opcji pauza, spacja, quicksave, quickload naprawdę uprzyjemnia zabawę. Piąta odsłona powiększa ilość klawiszy, które można wywołać z joysticka.

Faust # Lemon C64 | 19/04/2012 00:14

[c64] WinVice 2.3.17 z obsługą pada
Na forum Lemon C64 Dink opublikował zmodyfikowaną wersję WinVice 2.3.17 a dokładniej moduł emulacji Commodore C64 wzbogacony o poprawki umożliwiające podporządkowanie akcji przyciskom w padach - czego w chwili obecnej WinVice nie potrafi (możemy zdefiniować albo wszystkie przyciski jako FIRE albo tylko jeden). Takie rozwiązanie pozwala np. zdefiniować drugi przycisk, który będzie symulował np. wciśnięcie spacji z klawiatury (sporo gier wykorzystywało ten klawisz jako np. superbroń) albo, co jest niesamowicie wygodne - swapowanie emulowanego joya między portami. Dodaje także obsługę d-pada z kontrolerów PS3, co może być przydatne jeśli ktoś lubi sterować namiastką drążka. Koniecznie należy też zapoznać się z dokumentacją, która bezboleśnie przerowadzi nas przez konfigurację emulatora. Całość » więcej

Faust # Lemon C64 | 26/03/2012 15:11

[c64] WinVice 2.3.16 z obsługą pada
Na forum Lemon C64 Dink opublikował zmodyfikowaną wersję WinVice 2.3.16 a dokładniej moduł emulacji Commodore C64 wzbogacony o poprawki umożliwiające podporządkowanie akcji przyciskom w padach - czego w chwili obecnej WinVice nie potrafi (możemy zdefiniować albo wszystkie przyciski jako FIRE albo tylko jeden). Takie rozwiązanie pozwala np. zdefiniować drugi przycisk, który będzie symulował np. wciśnięcie spacji z klawiatury (sporo gier wykorzystywało ten klawisz jako np. superbroń) albo, co jest niesamowicie wygodne - swapowanie emulowanego joya między portami. Dodaje także obsługę d-pada z kontrolerów PS3, co może być przydatne jeśli ktoś lubi sterować namiastką drążka. Koniecznie należy też zapoznać się z dokumentacją, która bezboleśnie przerowadzi nas przez konfigurację emulatora. Całość » więcej

Faust # Lemon C64 | 05/03/2012 16:08

[c64] WinVice 2.3.14 z obsługą pada
Na forum Lemon C64 nijaki Dink opublikował zmodyfikowaną wersję WinVice 2.3.14 x64 wzbogaconą o poprawki umożliwiające podporządkowanie akcji przyciskom w padach - czego w chwili obecnej WinVice nie potrafi (możemy zdefiniować albo wszystkie przyciski jako FIRE albo tylko jeden). Takie rozwiązanie pozwala np. zdefiniować drugi przycisk, który będzie symulował np. wciśnięcie spacji z klawiatury (sporo gier wykorzystywało ten klawisz jako np. superbroń) albo, co jest niesamowicie wygodne - swapowanie emulowanego joya między portami. Dodaje także obsługę d-pada z kontrolerów PS3, co może być przydatne jeśli ktoś lubi sterować namiastką drążka. Oczywiście można użyć np. joytokey aby uzyskać podobny efekt, ale to rozwiązanie jest bardziej eleganckie. Pechowo Dink zapomniał o upublicznieniu kodu » więcej
!!!!
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU