Faust @ 24/06/2016 23:23

Nowy Dolphin, o dziwo oficjalny final - 5.0.0. Dość specyficzny changelog, który wyjaśnia co też zmieniło się w emulacji tej platformy i żadna siła nie może mnie przekonać abym sięgnął po tytuły WII/GC:)  

Faust @ 30/11/2013 17:01

Kolejna już, druga, odsłona emulatora GameCube/Wii poprawkowa (bugfixed) Dolphin 4.0.2. Ten emulator GameCube/Wii  jest w chwili obecnej jedynym udawaczem tych platform (a także odsłony arcade GC - Segi TriForce).  

Faust @ 22/10/2013 01:15

Dolphin 4.0.1 do pobrania - czyli osoby, które miały problemy z pracą emulatora na maszynkach jednordzeniowych powinni się ucieszyć z oficjalnej poprawki, a która pojawiła się w 4.0.0. Ten emulator GameCube/Wii  jest w chwili obecnej jedynym udawaczem tych platform (a także odsłony arcade GC - Segi TriForce).  

Faust @ 22/09/2013 23:41

Kolejny Dolphin do pobrania, po setkach zmian w końcu ekipa pracująca nad tym emulatorem GameCube/Wii Nintendo postanowiła opublikować wersję 4.0.0, co prawda w parę godzin po oficjalnym releasie pojawiła się już notka o problemach z 64bitową wersją tej aplikacji na jednordzeniowych maszynkach, co zwiastuje rychłe ukazania się 4.0.1.  Reszta jednak spokojnie może sprawdzić, co potrafi nowa odsłona, w której wyraźnie postawiono na multiplay w sieci.  

Faust @ 25/12/2012 09:37

Dolphin z pełnym numerkiem? Niemożliwe? A jednak, po setkach zmian w końcu ekipa pracująca nad tym emulatorem GameCube/Wii Nintendo postanowiła opublikować wersję 3.5.0, mam nadzieję, że wiedzą co robią;) Przyznam się bez bicia, że emulację tych dwóch systemów traktuje baardzo po macoszemu.  

Faust # Dolphin Forum | 22/06/2012 08:10

Emulator Dolphin po małych przeróbkach pozwolił odpalić arcadowy tytuł Mario Kart Arcade GP 2, działający na hardwarze SEGA/Namco Triforce, a który de facto bazuje na konstukcji Nintendo GameCube. Emulator obsługuję tylko ten jeden tytuł (póki, co).

Faust # Dolphin Forum | 20/06/2012 16:35

Emulator Dolphin po małych przeróbkach pozwolił odpalić arcadowy tytuł Mario Kart Arcade GP 2, działający na hardwarze SEGA/Namco Triforce, a który de facto bazuje na konstukcji Nintendo GameCube. Tych, których cieszy emulacja TriForce i już ostrzą sobie zęby na pogranie w takie hity jak StarFox czy tez F-zero AX muszę zmartwić - modyfikacja Dolphina pozwala odpalić tylko ten jeden tytuł. Aby pobawić się MKA GP2 należy ustawić emulator wedle wskazań poniżej. Jeśli mi się uda, zobrazuje odpowiednim screenshotem, zainteresowani powinni zapoznać się z wątkiem na forum Dolphina.

Faust # Dolphin Forum | 24/06/2011 09:04

Dolphin z pełnym numerkiem? Niemożliwe? A jednak, po setkach zmian w końcu ekipa pracująca nad tym emulatorem GameCube/Wii Nintendo postanowiła opublikować wersję 3.0.0, mam nadzieję, że wiedzą co robią;) W nowych projektach opartych na automatycznych buildach pełna wersja powinna oznaczać, iż dokonano istotnego postępu w programie, ewentualnie, tak jak w wypadku PSX2, po prostu porządkować kod, pozwalając na zamknięcie pewnych prac i śmiem twierdzić, iż nowy numer delfina oznacza właśnie to drugie - program dalej wymaga (i pewnie będzie wymagał) tytanicznej konfiguracji aby gra działała płynnie, ewentualnie, jak widać na poniższych screenach, grę w najniższej rozdziałce, która przynajmniej uwalnia nad od lagowania. Miło jednak odnotować coś, co nie jest kolejnym numerem w repozytorium.  

Faust # DolphinEmu | 05/05/2011 11:41

Od dłuższej chwili powstaje specjalna wersja emulatora NINTENDO GAMECUBE/Wii - Delfina z przepisanym modułem odpowiedzialnym za obsługę tekstu. Większość poprzednich edycji wyświetlała, przynajmniej u mnie, monochromatyczne obrazki, ewentualnie sypała błędami, dopiero "7509", powinna dać nam jakikolwiek efekt, jeśli korzystamy ze starego systemu XP, co uniemożliwia nam cieszeniem się z dodatkowych funkcji jakie pojawiły się w wyższych wersjach DirectX - 10/11. Niestety, nie mam tego jak sprawdzić, dopiero wieczorem będę mógł zerknąć dokładniej na tą mutację emulatora. Przy okazji - na łamach Steve'o'website pojawiły się nowe kompilację [7505] tradycyjnego Dolphina z wszystkimi możliwymi wersjami [SSE3, » więcej

Faust # DolphinEmu | 01/12/2010 10:01

Delfin, emulator konsol Nintendo Wii i GameCube dla Windows, wzbogacił się o kolejną wersję deweloperską. DolphinEmu r6503 More fifo work and the Pokemon teaching us ;) I've fixed concurrency problem with fifo.bFF_GPReadEnable when the breakpoint is achieved I modified when fifo.bFF_Breakpoint is turn off to prevent that the interruption happens I reverted r6483  I improved the commit r6495 adding another protection when the GPRead is enabled in CTRL_REGISTER You can test Pokemon XD in dual core mode is more estable now :P This commit could solve others hangs fifo related in DKC, Sport Resorts, etc. I dont have these games.

Faust # DolphinEmu | 30/11/2010 01:05

Delfin, emulator konsol Nintendo Wii i GameCube dla Windows, wzbogacił się o kolejną wersję deweloperską. DolphinEmu r6496 DX9 debugger improvements: Fix "Pause at next" functionality for pixel/vertex shader changes, finished frames and texture changes.  Implement dumping vertex declaration and vertex/index data. DolphinEmu r6483 If there is a SetBreakPoint and the actual distance is enough to achieve the BP, we wait for the FIFO Loop in dual core mode. That fix Pokemon XD in game in dual core mode (also maybe this fix Issue 3452) and hopefully others FIFO hangs related with BP. I test games like SMG and don't produce slowdowns. If you have any slowdown about this commit. Please report it. DolphinEmu r6482 DX11: Fix stuff if MSAA is disabled. DolphinEmu r6481 DX11: Speed » więcej

Faust # DolphinEmu | 28/11/2010 02:43

Delfin, emulator konsol Nintendo Wii i GameCube dla Windows, wzbogacił się o kolejną wersję deweloperską. DolphinEmu r6484 Core/DSPCore: Implement jit emitters for lris and mrr. Also add the mask for ADPCM predictor, like r6480 does. Tested 64 bit linux/windows. At least compiles for 32 bit windows, but with these binaries most of my guest software fails withDSPLLE(interpreted and jit) when it gets to do actual work. DolphinEmu r6483 If there is a SetBreakPoint and the actual distance is enough to achieve the BP, we wait for the FIFO Loop in dual core mode. That fix Pokemon XD in game in dual core mode (also maybe this fix Issue 3452) and hopefully others FIFO hangs related with BP. I test games like SMG and don't produce slowdowns. If you have any slowdown about this commit. Please report it. DolphinEmu r6482 DX11: Fix » więcej

Faust # DolphinEmu | 26/11/2010 09:21

Delfin, emulator konsol Nintendo Wii i GameCube dla Windows, wzbogacił się o kolejną wersję deweloperską. DolphinEmu r6478 Related to Texture's glitches: * fixed a bug on QUAD-Vertex generator DolphinEmu r6477 Inhibit the screensaver while the emulator is running on linux. Fixes issue 3279. Uses the xdg-screensaver method suggested in that issue.  

Faust # DolphinEmu | 25/11/2010 01:41

Delfin, emulator konsol Nintendo Wii i GameCube dla Windows, wzbogacił się o kolejną wersję deweloperską. DolphinEmu r6474 Even tinier commit. I hope nobody around here has a problem with those.... :P Just hiding the 3D Vision option for DX11 and OGL instead of greying it out. DolphinEmu r6473 DX11: Fix mipmaps. Someone forgot creating them at the proper time ;P DX11: Fix a DX11 debug runtime error caused by the vertex shader output signature and the pixel shader input signature not matching if per-pixel lighting is disabled. Someone forgot disabling those pixel shader parameters ;P DX11: Enable use of dynamic textures wherever possible. DX9: Remove two unnecessary TODOs. Someone forgot removing those since they've been obsolete for a long time ;P Anyway, at least working mipmap DolphinEmu r6471 Tiny commit. Just » więcej

Faust # DolphinEmu | 18/11/2010 21:36

Delfin, emulator konsol Nintendo Wii i GameCube dla Windows, wzbogacił się o kolejną wersję deweloperską. DolphinEmu r6438 Encode framedumps in AVI format on linux as on windows. This adds the additional dependency of libavformat-dev. Remember if you want raw framedumps as before add -DENCODE_FRAMEDUMPS=OFF to the cmake command line.   DolphinEmu r6437 Fix some opengl errors. Thanks to rodolfo for telling me how to fix it. He is at work or he would do it.
Przeszukaj newsy

Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2019 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt