Slipstream pozwala zaemulować angielską konsolę z przełomu lat osiemdziesiątych i dziewiędziesiątych, która... nidgy nie trafiła do sprzedaży. Mowa tu o Konix MultiSystem, który przynajmniej w materiałach promocyjnych naprawdę prezentował się całkiem nieźle począwszy od dedykowanych kontrolerów (4 typy - bogactwo rozwiązań jest całkowicie normalne, zważywszy, że fundatorami konsoli był producent dżojstików Konix i Flare Technology) aż do możiwego rozszerzenia zestawu o serwofotel.
Początki prac nad konsolą sięgają roku 1988, a produkt finalny miał ukazać się w 1991 roku, niestety Konix przeliczył swoje możliwości finansowe w efekcie konsola oprócz paru prototypów i nielicznej serii "0" nigdy nie zobaczyła światła dziennego.
Teraz, dzięki Slipstreamowi można zerknąć na co było stać ten naprawdę interesującą konstrukcje - echo KMS moża znaleźć w ATARI JAGUAR - dwie osoby, które pracowały nad multisystemem przeszły do teamu ATARI, jednak nie należy go traktować jako sukcesora tego co potrafił KMS.
Więcej informacji na doskonałej stronie poświęconej tej konstrukcji konixmultisystem.co.uk
Attack of the Mutant Camels, 1989 - Prototype
Log File
- The emulator will dump information to the console and to a log file, if problems are encountered I would appreciate an email ([email protected]) with a bug report and the log file attached (OUT.LOG)
Known bugs
- Blitter collisions don't work - Ark A Hack game not playable
- DSP/Blitter/X86 bug - DSP polygon drawing demo does not work
Emulator Details/Progress
- A developer diary is kept.. this is not it..
8088/8086 CPU - Written from scratch in EDL (https://github.com/SavourySnaX/EDL)
- Missing some elements/instructions (I'd say its 70-80% complete)
DSP Core Written from scratch in EDL (https://github.com/SavourySnaX/EDL)
- GAI instruction missing many variants
- Possibly still bugs in the core (I'd say its 95% complete)
Blitter Core Written from scratch in C
- Currently costs 0 cycles and instant
- Needs porting to EDL and timings implementing
- Line/Block supported (I'd say its 90% complete)
Video Core Written from scratch in C
- Modes 0&1 implemented
- Repeat colour not implemented
- Memory timings not implemented (I'd say its 60% complete)
Memory Core
- Memory timings are static across ram
- DSP access currently does not use INTRUDE mechanism (I'd say its 40% complete)