!

[Strzałka] Oficjalny DeSmuMe 0.9.7 pod MacOs

[0] @ Sobota, 30 Kwietnia 2011 18:39CET

[Strzałka] Oficjalny DeSmuMe 0.9.7 pod MacOs

Riccardom wrzucił na sourceforge wersję emulatora NINTENDO DS - DeSmuSe dla maczka, bo naprawdę sporej ilości poprawek dla tego systemu (czego nie widać w changelogu, ale naprawdę to było parenaście sporych rewizji), było to konieczne.

0.9.7

  • General/Core:
    • bug: fix more IPC FIFO errors
    • bug: import more save files correctly
    • bug: don't autopatch already-patched roms
    • enh: vfat support for slot-1 devices
    • enh: emulate temperature register
    • enh: add paddle emulation
  • Graphics:
    • bug: fix occasional crash from uninitialized blending table
    • bug: fix some 2d alpha blending cases resulting in white screens
    • bug: fix VRAM_I B_OBJ mirroring and fix sprites rendering across the end of vram
    • enh: better support for line segment "polys" by detection and special rendering logic
    • enh: opengl: support quad primitives
    • enh: opengl: support rear-plane/ClearImage emulation (fixes many graphics)
  • Windows:
    • bug: fix a long-standing loadstate crash
    • bug: fix lag frame accounting
    • enh: preliminary support for varying stylus pressure
    • enh: add [Display] Show Console=1 to ini file
    • enh: more graceful cheat parsing and add some hotkeys
    • enh: add 5x window size
    • enh: add big endian and 20.12 toggle to memview and ramwatch
    • enh: improve FPS throttle feedback and granularity
    • enh: add lua menu API
    • enh: hud font switching
  • Cocoa:
    • enh: Big update to cocoa frontend (rogerman)
  • Cli:
    • enh: better fps limiting (Thomas Jones)
  • Gtk:
    • enh: add SPU mode selection (Tobias Jakobi)
wstecz30/04/2011 18:39
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU