!

[SNES] SSNES v0.9.2

[1] @ Piątek, 25 Listopada 2011 21:27CET

Themaister opublikował wersję 0.9.2 i wreszcie znalazł czas na stworzenie własnej strony,  w końcu skończy się etap wyszukiwania informacji na forum bsnes'a:). SSNES, który wykorzystując biblioteki BSNES, udaje z powodzeniem SUPER NINTENDO i pozwalając na naprawdę sporą ilość dodatkowych operacji - począwszy od nagrywania filmów (ffmpeg), a skończywszy na zestawach shaderów modyfikujący obraz wideo.

Nowa wersja oprócz całej gamy poprawek i usprawnień, dorobiła do Phoenixa (GUI dla SSNES'a) obsługę spakowanych archiwów, to jedna z podstawowych rzeczy, które naprawdę często bardziej się przydają od najbardziej wyszukanych dodatków typu obsługa np. dodatkowego procesora w emulowanym kartridżu.

Do ściągnięcia wersja slim (minimalny zestaw bibliotek) i full, która w sumie i tak wymaga dodatkowo bibliotek z wersji redist.

SSNES v0.9.2 25.11.2011

SSNES
  • Fixes for netplay
  • Allow OpenGL to be disabled with --disable-opengl.
  • Fix build for OSX.
  • Optimize rewind. Forces POT buffer sizes.
  • enable-dynamic is enabled by default.
  • FFmpeg and Python is automatically checked for.
  • Refactor XVideo driver. Checks more thoroughly for supported formats.
  • Log errors when netplay fails.
  • Better handling of timeouts in netplay.
  • Add SNES_ENVIRONMENT_GET_OVERSCAN. crop_overscan is handled more
  • intuitively.
  • Add rubyFrameDirection / IN.frame_direction in shaders.
  • Add video_font_enable. Allows disabling OSD fonts.
  • Improve error reporting in Cg.
  • Add some fixes for Python in Windows.
  • Supercharge rubyPrev*/PREV*. Allows looking into up to 7 previous frames.
  • Fix bug where OSD font would have wrong colors with certain shaders.
  • Expose Python to external video drivers. API bump.
  • Allow -L/--libsnes from command line.
  • Add timing support for FFmpeg recording. Allows implementations to accurately report their internal rates.
  • Pause while inactive disabled by default.
  • FFmpeg now performs the proper 15 -> 32-bit conversion [REDIST UPDATE].
  • Use display refresh rate as bases for audio input rate calculation.
  • Add --bsvrecord. Allow recording from the get-go.
  • Still record audio even if audio is disabled.
  • Fix occational horrible noise on end of recordings.
  • BSV recording model is revamped significantly.
  • Do not quit SSNES on BSV movie playback end.
  • Add --sram-mode. Allows controlling whether SRAM is loaded/saved for a run.
  • Add SNES_ENVIRONMENT_GET_CAN_DUPE. Extension to allow certain emulators to output "duped" frames (NULL frame). Freeing resources slightly when recording with i.e. FFmpeg.

SSNES-Phoenix

  • Add copyAll() to Phoenix [AlexFolland].
  • Enforce matroska extension for movie recording.
  • SSNES-Phoenix can now load zipped roms (single file).
  • Add scrollbars to log.
  • Update BSV recording options to reflect new model in SSNES.
  • Use proper icon in *nix.

Related

  • External Direct3D9 video plugin is feature complete.
  • 32-bit executables are packed with mudpack. (Will be extended to redist and 64-bit builds when supported).

Thanks

  • Lex for lots of testing on BSV and FFmpeg recording.
  • mudlord for mudpack.
wstecz25/11/2011 21:27
Inne treści związane z tematem
[SNES] Snes9x 1.63.3 (0ae69cd) DevBuild 18/04/2024 [SNES] Snes9x 1.63.3 (0ae69cd) DevBuild 18/04/2024
Nowy Devbuild emulatora konsoli Super Nintendo - Snes9X z Snes9X AppVeyor. Obiecuję od czasu, do czasu zerkać zwłaszcza gdy poprawki będą dotyczył wersji Windows (pozostałe warto śledzić na stronie projektu). Ostatnie zmiany dotyczą w szczególności MacOS, nic tu dla Windowsowców;). Wersję pod MacOS można pobrać z tego automatu - ackolwiek najnowsza wersja jeszcze ...
[CGB] SameBoy 0.16.3 12/04/2024 [CGB] SameBoy 0.16.3 12/04/2024
SameBoy jest emulatorem sprzętu Nintendo GameBoy, ColorGameBoy i w przyszłości GBAdvance (być może i coś już odpala, nie trafiłem jednak na nic, co dałoby się uruchomić) napisanym z myślą o Macintoshu, jednak i nam blaszakowcom dostała się wersja (SDL), którą z powodzeniem można używać.  
[Java] Multi - Emulicious 30/03/2023 [Java] Multi - Emulicious 30/03/2023
Emulicious to projekt multiemulatora systemów SEGA (Master System, Game Gear), MSX2 i Nintendo (Gameboy BW/Color) napisany w Javie. Celem emulatora jest dołączenie do aplikacji typu cycle exact, jednak po drodze do tego multiemulatora dodano parę ciekawych narzędzi - podgląd spritów, kafelków i całkiem użyteczny debugger.
[NES8] Nestopia Undead 1.52.1 29/03/2024 [NES8] Nestopia Undead 1.52.1 29/03/2024
Nowa wersja nieoficjalnej kontynuacji projektu emulatora NINTENDO 8 (Famicon) - Nestopia. Najwięcej zmian w obsłudze FTLK, na otarcie łez obsługa nowych mapperów.  
[multi] DSP 0.23VIP1 25/03/2024 [multi] DSP 0.23VIP1 25/03/2024
Emulator DSP sygnowany przez imć Leniada, pozwalaja na zabawę maszynkami arcade i ośmiobitowcami - CPC, ZX Spectrum (z bardzo fajnie rozwiązanym podglądem plików), a także Colecovision, Nintendo 8 i CGB/GB - wszystko, co ma Z80 na pokładzie jest mile widziane;) Ostatnia pełna wersja tego DSP Emulator DSP 0.22 Final pojawiła się 19 listopada 2023 r.
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU